mBank>>Alior Sync

Data: 2013-07-05 03:42:57
Autor: Titus Atomicus
mBank>>Alior Sync
Witam,
Znajomy bedzie przenosil glowny rachunek z mBanku do AliorSynca.
Czy sa jakies powody dla ktorych nie powinien?
No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo przynajmniej Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na otwarcie konta?
--
TA

Data: 2013-07-05 00:23:50
Autor: mietek
mBank>>Alior Sync
W dniu piątek, 5 lipca 2013 03:42:57 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Przeglądnij http://livesmarter.pl/tag/alior-sync/
Najwięcej było 100zł na start, później 50 tki, teraz 20. Szału nie będzie.

Data: 2013-07-12 02:10:45
Autor: Titus Atomicus
mBank>>Alior Sync
In article <7c1de0d6-f249-4464-a6ff-223538765d51@googlegroups.com>,
 mietek <blackall@wp.pl> wrote:

> [...]

Przeglądnij http://livesmarter.pl/tag/alior-sync/
Najwięcej było 100zł na start, później 50 tki, teraz 20. Szału nie będzie.

Moze jakos odbija sie od dna?
--
TA

Data: 2013-07-05 10:56:55
Autor: Grzexs
mBank>>Alior Sync
[...]

Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się z tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.
--
Grzexs

Data: 2013-07-05 12:52:07
Autor: Piotr Gałka
mBank>>Alior Sync

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> napisał w wiadomości news:kr61op$idu$1node2.news.atman.pl...

Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się z tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.

Dla mnie niespodzianką było, że przychód z działalności gospodarczej nie jest akceptowalnym przychodem aby udzielili kredytu w rachunku.
P.G.

Data: 2013-07-05 17:25:28
Autor: osa
mBank>>Alior Sync
W dniu 2013-07-05 03:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Czy sa jakies powody dla ktorych nie powinien?

Jeśli koledze lista operacji na stronie nie musi pokrywać się z listą operacji na wyciągu to może śmiało przenosić. Jakiś tydzień temu zauważyłem, że jedna operacja za żadne skarby nie chce się pojawić na liście transakcji, jest za to na wyciągu miesięcznym. Saldo po operacji następnych transakcji jest poprawne (tj. uwzględnia 'zaginioną' operację), ale historia jakby niekompletna...

Data: 2013-07-05 22:47:21
Autor: gral
mBank>>Alior Sync
osa napisał(a):
[...]

niestety wiarygodność wyświetlanych danych jest nie do przyjęcia.
ja wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że po zalogowaniu widzę jakieś saldo, a po kliknięciu w szczegóły rachunku inne...
od banku wymagam, aby pokazywał prawdę.

Data: 2013-07-06 00:27:58
Autor: Zbynek Ltd.
mBank>>Alior Sync
gral napisał(a) :
osa napisał(a):
[...]

Nie za dużo wymagasz od Synca?
Dalej widzę ten sam błąd w kolejności pozycji.
Np. mam 1000 zł, przelew 1 na 100 zł i zaraz przelew 2 na 200 zł.
I kolejność operacji, nawet po wielu dniach, z saldem pokazuje:
1000-200=900
900-100=700
Matematyka godna uczniów Giertycha.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-07-09 22:42:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank>>Alior Sync

"Zbynek Ltd." kr7h7j$hih$1@node1.news.atman.pl

[...]

To, co najważniejsze -- zgadza się -- nie zgadzają
się tylko drobiazgi, bo jednak rząd wielkości jest
dobrze oszacowany.

Data: 2013-07-10 15:40:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank>>Alior Sync

"osa" kr6o5a$vbq$1@dont-email.me

[...]

Mnie zawsze ciekawią ludzie noszący niepotrzebne ,,bagaże'' -- czy to
niepotrzebne nawisy tłuszczowe, czy to niepotrzebne bagaże w plecakach,
czy jakieś inne... Także nie pojmuję tego przeładowania SyneCkowego,
IMO im prościej, tym lepiej, oby czytelnie, stabilnie, bezawa_ryjnie...

Ale z dwojga złego wolę umiarkowaną awaryjność bankową połączoną
z wiśniami, orzechami i obwarzankami niż bezawa_ryjność połączoną
z opłatami bankowymi pobieranymi przez bank od owieczek. :)

-=-

Trwają i trwają telewidzowie -- ciesząc się, że dostali kon_cesję. :)
I wymadlają z powodu tej radości, abym o stosownym radiu napisał, że
radio ma... Ot -- i cała mądrość wyznawców tego typu.

A ja, umiłowani w Pannie i w Panu, przypinam Wam o tym,
że nie warto tracić kolejnych dzieci pod Jeżewem. :)
Modląc się. proście swego Boga o zdrowie, o powodzenie
w interesach, o pieniądze, o mądrość, o wiarę, o nadzieję,
o miłość itd. -- zamiast o to, abym ja pisał, że to radio ma...

Bo ja napiszę to, co zechcę napisać (biorąc drobne poprawni
na różne błędy) ale Wy możecie zostać ukarani przez mojego
Boga, który mówiąc -- nie zabijaj, sam zabija...

Data: 2013-07-09 17:17:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank>>Alior Sync

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-AFC50D.03425705072013@news.atman.pl

[...]

Ja widzę stale 5 dych za polecenie. Może warto poleciEć? ;)

mBank>>Alior Sync