mBank>>Alior Sync

Data: 2013-07-05 10:56:55
Autor: Grzexs
mBank>>Alior Sync
Witam,
Znajomy bedzie przenosil glowny rachunek z mBanku do AliorSynca.
Czy sa jakies powody dla ktorych nie powinien?
No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo
przynajmniej Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na otwarcie konta?

Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się z tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.
--
Grzexs

Data: 2013-07-05 12:52:07
Autor: Piotr Gałka
mBank>>Alior Sync

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> napisał w wiadomości news:kr61op$idu$1node2.news.atman.pl...

Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się z tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.

Dla mnie niespodzianką było, że przychód z działalności gospodarczej nie jest akceptowalnym przychodem aby udzielili kredytu w rachunku.
P.G.

mBank>>Alior Sync