mBank -> historia -> błąd 404

Data: 2019-12-03 12:24:22
Autor: radekp@konto.pl
mBank -> historia -> błąd 404
Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

Data: 2019-12-03 12:34:21
Autor: Kamil Jońca
mBank -> historia -> błąd 404
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

SOA#1
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2019-12-03 18:01:13
Autor: radekp@konto.pl
mBank -> historia -> błąd 404
Tue, 03 Dec 2019 12:34:21 +0100, w <877e3dprr6.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

> Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

SOA#1
KJ

Błąd występuje tylko w FF jak zauwazyłem, i to tym przed Quantum.
Ehhh...

Data: 2019-12-03 18:22:35
Autor: Kamil Jońca
mBank -> historia -> błąd 404
> [...]

SOA#1
KJ

Błąd występuje tylko w FF jak zauwazyłem, i to tym przed Quantum.

Chyba nawet owo "przed Quatum" jest kluczowe (ja sprawdzałem w FF)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2019-12-07 00:20:40
Autor: Krystek
mBank -> historia -> błąd 404
W dniu 2019-12-03 12:24, radekp@konto.pl pisze:
Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

Tak. Pisałem już o tym na grupie w jednym z wątków mBankowych, ale nikt nie skomentował wtedy, więc myślałem, że jestem jedynym uszczęśliwionym przez mB w ten sposób ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

mBank -> historia -> błąd 404