mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?

Data: 2010-12-11 09:15:30
Autor: witek
mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?
On 12/11/2010 8:06 AM, kashmiri wrote:
Witam,

Po ostatnich zmianach na www.mbank.pl uderza mnie zaskakujące podobieństwo witryny mBanku do witryny brytyjskiego HSBC (www.hsbc.co.uk): ta sama kolorystyka, identyczne rozmieszczenie większości elementów (logo, pasek menu, elementy menu, link do logowania, okienko wyszukiwania, itd. itd.).

Czy to taki czysty przypadek?

k.

nie,
mbank to sami swoi.

Data: 2010-12-11 23:54:10
Autor: kashmiri
mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> dared to write:
[...]

A pamiętacie, jak sieć komórkowa Idea zmieniła kolorystykę z zielonej na żółtą na krótko przed zmianą marki na Orange?

Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

k.

Data: 2010-12-11 20:58:25
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 11 Dec 2010 23:54:10 +0500, kashmiri napisał(a):

A pamiętacie, jak sieć komórkowa Idea zmieniła kolorystykę z zielonej na żółtą na krótko przed zmianą marki na Orange?

Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

 To już zalatuje teorią spiskową.

 Ile można wymyślić układów strony głównej banku?
 VW Bank też ma taki, tylko bardziej kolorowy. Ich też chce przejąć HSBC?
;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-12 10:17:11
Autor: kashmiri
mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> dared to write:
[...]

No nie, nie porównuj, projekt VW jest zupełnie inny (kolorystyka, układ menu). Projektów mogą być tysiące i każdy inny. W Polsce masz kilkadziesiąt różnych.

Po prostu zwróciłem uwagę, bo podobieństwo jest większe niż przypadkowe.

k.

P.S. Przejęcie czy fuzja banków to nie spisek.

Data: 2010-12-12 03:07:59
Autor: BK
On 12 Gru, 06:17, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:

P.S. Przejęcie czy fuzja banków to nie spisek.

Ale juz jedzie "internetowa teoria spiskowa" tekst o tym, ze skoro
zmieniaja kolory na stronie to moze byc oznaka przyszlej fuzji ;) Jak
bardzo oderwanym od realiow trzeba byc zeby wpasc na taki pomysl? :)

Serio opowiedz nam czym sie kierujesz bo to fascynujace jakimi
sciezkami podarzaja ludzkie mysli w takich sytuacjach :)

Data: 2010-12-12 03:06:17
Autor: BK
On 11 Gru, 19:54, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:
witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> dared to write:

> [...]

Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

Dzizas. Tak fuzje bankow zwykle rozpoczyna sie od zmiany kolorystyki
strony www jednego z nich :)

W swojej analogii do Idea/Orange pomijasz drobny szczegol, ze w
momencie zmiany bradu Idea od dawna byla w grupie kapitalowej z
Orange...

mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?