mBank i chargeback

Data: 2016-03-05 16:36:27
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 05 Mar 2016 03:58:53 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Sprawa byla tego rodzaju ze mimo, ze zglosilem sie na lotnisku to
nie
wylecialem, bo bagaz nie miescil sie w limitach.

Serio wolałeś niepolecieć niż dać te parę groszy za nadbagaż?

--
Marek

Data: 2016-03-05 11:30:49
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/5/2016 9:36 AM, Marek wrote:
[...]

Są limity bagażu, który traktowany jest jako nadbagaż i są limity "nadbagażu", z którym polecieć się nie da.

Choćbyś chciał dopłacić nie wiem ile z pieciometrową rurą nie polecisz.

Data: 2016-03-06 00:41:16
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 5 Mar 2016 11:30:49 -0600, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:
Są limity bagażu, który traktowany jest jako nadbagaż i są limity "nadbagażu", z którym polecieć się nie da.

I między liniamI są tak drastyczne w tym różnice, że zwykła extra torba nie poleci? No błagam....

--
Marek

Data: 2016-03-06 19:34:10
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/5/2016 5:41 PM, Marek wrote:
[...]

spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
Powodzenia.

Data: 2016-03-07 11:09:10
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
Powodzenia.

http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

Data: 2016-03-07 11:19:40
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071108230.120340@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:
[...]

To sprzet, a walizka
http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-bagaz
23 kg ...
A wiecej, to 24h przed wylotem ...

Choc w biznes class 32kg
http://www.lot.com/pl/pl/bagaz-rejestrowany

J.

Data: 2016-03-07 15:10:08
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:
> [...]

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

A co jak jest to torba sportowa?
Próbowałem to wyjaśnić, niestety automat się zawiesił:

WITAMY W LOT LIVE CHAT
Ostatnia wiadomość agenta : o 12:41

  PowiedziaÅ‚em/am o 11:46
siema
Czy w ramach usługi "Mój dodatkowy sprzęt" można przewieźć walizkę o wadze 45kg?
Horbacz Agnieszka pisze o 11:53

Dzień dobry, jest możliwość zarezerwowania bagażu o wadze 45kg, jednak należy w tym celu skontaktować się z naszym Contact Center http://www.lot.com/pl/pl/contact
Powiedziałem/am o 12:02
ok, pytam, bo rozumiem, że może zależeć to od jakichś technicznych uwarunkowań typu np. możliwości luku bagażowego, ale na stronie http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet jest napisane, że ta usługa obejmuje określony sprzęt (muzyczny i sportowy). Jak to się w takim razie ma do walizki, która nie wpisuje się w żadną z tych kategorii?
Horbacz Agnieszka pisze o 12:04

Już wyjaśniam. Tę informację można znaleźć tutaj http://www.lot.com/pl/pl/nadbagaz
W przypadku bagażu przekraczającego standardowe wymiary (powyżej 23 kg lub o wymiarach, których suma wymiarów wysokość, szerokość i głębokość przekracza 158 cm) prosimy o kontakt z naszym Call Center lub Biurami Własnymi.
Powiedziałem/am :
Ale na stronie którą Pani podała jest wyraźnie wskazany limit 32kg, a ja pisałem o walizce 45 kg, co jest limitem dla bagażu specjalnego
Horbacz Agnieszka pisze :

Jest możliwość wzięcia jednego bagażu rejestrowanego do 32kg. Jeśli chciałby Pan wziąć dodatkowe 13kg to proponuję zakupić dodatkową walizkę do 23kg. Zostanie wtedy naliczona zniżka 20%. Jednak w tym przypadku proszę o kontakt z naszym Contact Center.
Powiedziałem/am :
Dlatego pytałem, czy jest możliwość wysłania walizki o masie 45kg, na co początkowo odpowiedziała Pani twierdząco. A więc można czy nie można?
Horbacz Agnieszka pisze :

Rozumiem Pana wątpliwości i już wyjaśniam (teraz nieco bardziej czytelnie): w Pana przypadku jest możliwość rezerwacji bagażu do 32kg oraz dodatkowej sztuki bagażu do 23kg z uwzględnieniem zniżki 20%.
Przepraszam za tę niejasność w przekazaniu informacji.
Powiedziałem/am :
No dobra, to co z tym bagażem specjalnym do 45kg? Walizka musi zawierać instrumenty muzyczne i sprzęt sportowy?
Horbacz Agnieszka pisze :

Zgadza się. W momencie, kiedy chce Pan wziąć ze sobą ekwipunek sportowy, bagaż może ważyć maksymalnie 45kg.
Powiedziałem/am :
Czyli zawartość walizki jest sprawdzana i ktoś kwalifikuje zawartość jako sprzęt muzyczny lub sportowy albo inny?
jak tam?
Działa u Was Internet?

Data: 2016-03-07 15:30:22
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071506580.187508@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:
> [...]

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

Sportowa wypchana sprzetem sportowym to moze byc,
ale co jesli to walizka niesportowa wypchana np ksiazkami, albo ciuchami niesportowymi ? :-)

Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac, bo jedna torba byla za ciezka.
Dbaja o pracownikow :-)

J.

Data: 2016-03-07 15:39:25
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

> [...]

Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac, bo jedna torba byla za ciezka.

Kręgosłup pracownika wyczuwa różnicę między 45kg sprzętu sportowego i muzycznego a 45kg z dopełnienia tego zbioru?

Data: 2016-03-07 15:42:15
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071534350.211982@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:
[...]

Zakladam ze maja jakas maszyne do takiego ciezkiego sprzetu, albo we dwoch niosa.
A zwykla walizka to na jedna osobe :-)

J.

Data: 2016-03-07 17:21:22
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/7/2016 8:10 AM, Rafal Jankowski wrote:
A co jak jest to torba sportowa?

a ta torba to w jakiej dyscyplinie?

Data: 2016-03-08 07:22:01
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

Wędkarstwo gruntowe http://allegro.pl/duza-torba-wedkarska-5kieszeni-super-cena-i5587412686.html

Data: 2016-03-07 17:20:42
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/7/2016 4:09 AM, Rafal Jankowski wrote:
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

[...]

a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i uzasadnij dlaczego.

Data: 2016-03-08 07:18:47
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

Niezbędne akesorium do spaceru strongmena http://www.ironmind.com:8080/ironmind/export/sites/default/ironmind/marisuzmos_lg.jpg

Data: 2016-03-08 13:43:13
Autor: Tomasz Chmielewski
mBank i chargeback
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

[...]

Dźwiganie ciężarów rzecz jasna.

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-03-05 22:32:57
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <almarsoft.8236466419167540240@news.neostrada.pl>,
 Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Sat, 05 Mar 2016 03:58:53 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Sprawa byla tego rodzaju ze mimo, ze zglosilem sie na lotnisku to nie > wylecialem, bo bagaz nie miescil sie w limitach. Serio wola³e¶ niepolecieæ ni¿ daæ te parê groszy za nadbaga¿?
Serio nie zrozumiales?
Bagaz lotniczy dzieli sie na podreczny, rejestrowany i tzw. specjalny za ktory placi sie ekstra. Oplata za bagaz specjalny jest zryczaltowana i wynosi z reguly ok. 40 EUR. Bagaz specjalny to sprzet sportowy, instrument muzyczny itd.
Mozesz zabrac np. komplet kijow golfowych albo pianino.
Rzecz w tym, ze na to tez sa limity. --
TA

Data: 2016-03-06 00:39:28
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 05 Mar 2016 22:32:57 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Sugerujesz, że próbował przewieźć pianiono albo coś innego niemniej zaskakującego? Też miałem kilka razy nadbagaż (nie pianino) i zawsze dało się polecieć za dopłatą.

--
Marek

Data: 2016-03-06 02:01:02
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <almarsoft.8072093766109732833@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Mozesz zabrac np. komplet kijow golfowych albo pianino.

Sugerujesz, ¿e próbowa³ przewie¼æ pianiono albo co¶ innego niemniej zaskakuj±cego?
Owszem, wlasnie to sugeruje.

Te¿ mia³em kilka razy nadbaga¿ (nie pianino) i zawsze da³o siê polecieæ za dop³at±.
Ale to nie byl nadbagaz w rozumieniu bagazu rejestrowanego.
Koniec. Kropka.
--
TA

mBank i chargeback