mBank i chargeback

Data: 2016-03-05 16:36:27
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 05 Mar 2016 03:58:53 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Sprawa byla tego rodzaju ze mimo, ze zglosilem sie na lotnisku to
nie
wylecialem, bo bagaz nie miescil sie w limitach.

Serio wolałeś niepolecieć niż dać te parę groszy za nadbagaż?

--
Marek

Data: 2016-03-05 11:30:49
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/5/2016 9:36 AM, Marek wrote:
[...]

Są limity bagażu, który traktowany jest jako nadbagaż i są limity "nadbagażu", z którym polecieć się nie da.

Choćbyś chciał dopłacić nie wiem ile z pieciometrową rurą nie polecisz.

Data: 2016-03-06 00:41:16
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 5 Mar 2016 11:30:49 -0600, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:
Są limity bagażu, który traktowany jest jako nadbagaż i są limity "nadbagażu", z którym polecieć się nie da.

I między liniamI są tak drastyczne w tym różnice, że zwykła extra torba nie poleci? No błagam....

--
Marek

Data: 2016-03-06 19:34:10
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/5/2016 5:41 PM, Marek wrote:
[...]

spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
Powodzenia.

Data: 2016-03-07 11:09:10
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

spakuj zwykla ekstra walizke na 40 kg i sprobuj poleciec chocby lotem.
Powodzenia.

http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

Data: 2016-03-07 11:19:40
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071108230.120340@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:
[...]

To sprzet, a walizka
http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-bagaz
23 kg ...
A wiecej, to 24h przed wylotem ...

Choc w biznes class 32kg
http://www.lot.com/pl/pl/bagaz-rejestrowany

J.

Data: 2016-03-07 15:10:08
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:
> [...]

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

A co jak jest to torba sportowa?
Próbowałem to wyjaśnić, niestety automat się zawiesił:

WITAMY W LOT LIVE CHAT
Ostatnia wiadomość agenta : o 12:41

  PowiedziaÅ‚em/am o 11:46
siema
Czy w ramach usługi "Mój dodatkowy sprzęt" można przewieźć walizkę o wadze 45kg?
Horbacz Agnieszka pisze o 11:53

Dzień dobry, jest możliwość zarezerwowania bagażu o wadze 45kg, jednak należy w tym celu skontaktować się z naszym Contact Center http://www.lot.com/pl/pl/contact
Powiedziałem/am o 12:02
ok, pytam, bo rozumiem, że może zależeć to od jakichś technicznych uwarunkowań typu np. możliwości luku bagażowego, ale na stronie http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet jest napisane, że ta usługa obejmuje określony sprzęt (muzyczny i sportowy). Jak to się w takim razie ma do walizki, która nie wpisuje się w żadną z tych kategorii?
Horbacz Agnieszka pisze o 12:04

Już wyjaśniam. Tę informację można znaleźć tutaj http://www.lot.com/pl/pl/nadbagaz
W przypadku bagażu przekraczającego standardowe wymiary (powyżej 23 kg lub o wymiarach, których suma wymiarów wysokość, szerokość i głębokość przekracza 158 cm) prosimy o kontakt z naszym Call Center lub Biurami Własnymi.
Powiedziałem/am :
Ale na stronie którą Pani podała jest wyraźnie wskazany limit 32kg, a ja pisałem o walizce 45 kg, co jest limitem dla bagażu specjalnego
Horbacz Agnieszka pisze :

Jest możliwość wzięcia jednego bagażu rejestrowanego do 32kg. Jeśli chciałby Pan wziąć dodatkowe 13kg to proponuję zakupić dodatkową walizkę do 23kg. Zostanie wtedy naliczona zniżka 20%. Jednak w tym przypadku proszę o kontakt z naszym Contact Center.
Powiedziałem/am :
Dlatego pytałem, czy jest możliwość wysłania walizki o masie 45kg, na co początkowo odpowiedziała Pani twierdząco. A więc można czy nie można?
Horbacz Agnieszka pisze :

Rozumiem Pana wątpliwości i już wyjaśniam (teraz nieco bardziej czytelnie): w Pana przypadku jest możliwość rezerwacji bagażu do 32kg oraz dodatkowej sztuki bagażu do 23kg z uwzględnieniem zniżki 20%.
Przepraszam za tę niejasność w przekazaniu informacji.
Powiedziałem/am :
No dobra, to co z tym bagażem specjalnym do 45kg? Walizka musi zawierać instrumenty muzyczne i sprzęt sportowy?
Horbacz Agnieszka pisze :

Zgadza się. W momencie, kiedy chce Pan wziąć ze sobą ekwipunek sportowy, bagaż może ważyć maksymalnie 45kg.
Powiedziałem/am :
Czyli zawartość walizki jest sprawdzana i ktoś kwalifikuje zawartość jako sprzęt muzyczny lub sportowy albo inny?
jak tam?
Działa u Was Internet?

Data: 2016-03-07 15:30:22
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071506580.187508@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:
> [...]

"Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45 kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie jako CARGO."

Sportowa wypchana sprzetem sportowym to moze byc,
ale co jesli to walizka niesportowa wypchana np ksiazkami, albo ciuchami niesportowymi ? :-)

Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac, bo jedna torba byla za ciezka.
Dbaja o pracownikow :-)

J.

Data: 2016-03-07 15:39:25
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

> [...]

Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac, bo jedna torba byla za ciezka.

Kręgosłup pracownika wyczuwa różnicę między 45kg sprzętu sportowego i muzycznego a 45kg z dopełnienia tego zbioru?

Data: 2016-03-07 11:41:25
Autor: nowyjestem
mBank i chargeback
W dniu poniedzia³ek, 7 marca 2016 15:39:28 UTC+1 u¿ytkownik Rafal Jankowski napisa³:
On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

> [...]
>
> Tak czy inaczej - problem jest. Znajoma musiala sie przy kasie przepakowywac, > bo jedna torba byla za ciezka.

Krêgos³up pracownika wyczuwa ró¿nicê miêdzy 45kg sprzêtu sportowego i muzycznego a 45kg z dope³nienia tego zbioru?

czy nie pro¶ciej by³oby polecieæ bez walizki a sam± walizkê wys³aæ poczt± lub kurierem?!

Data: 2016-03-07 17:22:43
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/7/2016 1:41 PM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
czy nie pro¶ciej by³oby polecieæ bez walizki
a sam± walizkê wys³aæ poczt± lub kurierem?!

prosciej tak. taniej nie.

Data: 2016-03-08 01:34:49
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <nbl2c3$vmt$3@dont-email.me>, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:

On 3/7/2016 1:41 PM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
> czy nie pro¶ciej by³oby polecieæ bez walizki
> a sam± walizkê wys³aæ poczt± lub kurierem?!

prosciej tak. taniej nie.

Ani prosciej ani taniej:
http://tinyurl.com/j2bgqr8 <-tak wygladala 'walizeczka'
Po drugie lotnisko docelowe znajdowalo sie innym kontynencie, a na dodatek na pustyni. Mialem tam czekac az poczta przyjdzie? LOL
Czy mozna prosic o zakonczenie tego podwatku?
--
TA

Data: 2016-03-07 19:38:10
Autor: witek
mBank i chargeback
wrote:

[...]

https://www.luggageforward.com/
https://www.sendmybag.com/

jest tego od cholery.
Mozna odebrac na lotnisku po przylocie.

Tylko, ze tanio nie bedzie.

tak sobie tylko gdybamy. nie bierz tego do siebie.

Data: 2016-03-16 02:49:21
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <nblaa2$nac$1@dont-email.me>, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Mialem tam czekac az poczta przyjdzie?
> LOL
> Czy mozna prosic o zakonczenie tego podwatku?

Jedni nie maja na liscie lotnisk poza Europa (i USA). Drudzy chca za paczke 32kg (gorny limit) ponad 1000$.

jest tego od cholery.
Mozna odebrac na lotnisku po przylocie.
Jasne tylko trzeba miec na to troche czasu.

Tylko, ze tanio nie bedzie.
No, wlasnie.

tak sobie tylko gdybamy. nie bierz tego do siebie.

No wlasnie to jest gdybanie.

Przypominam sytuacje:
Przyjezdzam z pudlem na lotnisko i 20 minut przed zamknieciem bramki okazuje sie ze pudla nie wezma.

--
TA

Data: 2016-03-16 10:02:18
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/15/2016 8:49 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Tylko, ze tanio nie bedzie.
No, wlasnie.

No przeciez mowilem.

Przypominam sytuacje:
Przyjezdzam z pudlem na lotnisko i 20 minut przed zamknieciem bramki
okazuje sie ze pudla nie wezma.

Wiesz, jakbym sie wybieral z szaf± pod pach± to pierwsze co by mi przyszlo do g³owy to sprawdzenie wczesniej czy na pewno sie z tym zabiorê i za ile.

Troche sam zawaliles a t³umaczenie, ze nie by³o jak sprawdziæ  zalatuje przedszkolem.

Data: 2016-03-17 00:24:40
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <ncbse1$k28$1@dont-email.me>, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:

> No, wlasnie.

No przeciez mowilem.
Mowiles tez ze _prosto_, a ja tu zadnej prostoty nie widze.

> [...]

Troche sam zawaliles a t³umaczenie, ze nie by³o jak sprawdziæ  zalatuje przedszkolem.
Przedszkolem zalatuja twoje swiatle rady. Oraz brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
W pierwszym poscie w tym watku chyba jasno wytlumaczylem, dlaczego nie znalem tych limitow.
--
TA

Data: 2016-03-07 15:42:15
Autor: J.F.
mBank i chargeback
Użytkownik "Rafal Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1603071534350.211982@oceanic.wsisiz.edu.pl...
On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:
[...]

Zakladam ze maja jakas maszyne do takiego ciezkiego sprzetu, albo we dwoch niosa.
A zwykla walizka to na jedna osobe :-)

J.

Data: 2016-03-07 17:21:22
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/7/2016 8:10 AM, Rafal Jankowski wrote:
A co jak jest to torba sportowa?

a ta torba to w jakiej dyscyplinie?

Data: 2016-03-08 07:22:01
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

Wędkarstwo gruntowe http://allegro.pl/duza-torba-wedkarska-5kieszeni-super-cena-i5587412686.html

Data: 2016-03-07 17:20:42
Autor: witek
mBank i chargeback
On 3/7/2016 4:09 AM, Rafal Jankowski wrote:
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

[...]

a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i uzasadnij dlaczego.

Data: 2016-03-08 07:18:47
Autor: Rafal Jankowski
mBank i chargeback

Niezbędne akesorium do spaceru strongmena http://www.ironmind.com:8080/ironmind/export/sites/default/ironmind/marisuzmos_lg.jpg

Data: 2016-03-08 13:43:13
Autor: Tomasz Chmielewski
mBank i chargeback
On Sun, 6 Mar 2016, witek wrote:

[...]

Dźwiganie ciężarów rzecz jasna.

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-03-05 22:32:57
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <almarsoft.8236466419167540240@news.neostrada.pl>,
 Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Sat, 05 Mar 2016 03:58:53 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Sprawa byla tego rodzaju ze mimo, ze zglosilem sie na lotnisku to nie > wylecialem, bo bagaz nie miescil sie w limitach. Serio wola³e¶ niepolecieæ ni¿ daæ te parê groszy za nadbaga¿?
Serio nie zrozumiales?
Bagaz lotniczy dzieli sie na podreczny, rejestrowany i tzw. specjalny za ktory placi sie ekstra. Oplata za bagaz specjalny jest zryczaltowana i wynosi z reguly ok. 40 EUR. Bagaz specjalny to sprzet sportowy, instrument muzyczny itd.
Mozesz zabrac np. komplet kijow golfowych albo pianino.
Rzecz w tym, ze na to tez sa limity. --
TA

Data: 2016-03-06 00:39:28
Autor: Marek
mBank i chargeback
On Sat, 05 Mar 2016 22:32:57 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Sugerujesz, że próbował przewieźć pianiono albo coś innego niemniej zaskakującego? Też miałem kilka razy nadbagaż (nie pianino) i zawsze dało się polecieć za dopłatą.

--
Marek

Data: 2016-03-06 02:01:02
Autor: Titus Atomicus
mBank i chargeback
In article <almarsoft.8072093766109732833@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Mozesz zabrac np. komplet kijow golfowych albo pianino.

Sugerujesz, ¿e próbowa³ przewie¼æ pianiono albo co¶ innego niemniej zaskakuj±cego?
Owszem, wlasnie to sugeruje.

Te¿ mia³em kilka razy nadbaga¿ (nie pianino) i zawsze da³o siê polecieæ za dop³at±.
Ale to nie byl nadbagaz w rozumieniu bagazu rejestrowanego.
Koniec. Kropka.
--
TA

Data: 2016-03-06 10:28:34
Autor: Kris
mBank i chargeback
9W dniu niedziela, 6 marca 2016 00:39:40 UTC+1 u¿ytkownik Marek napisa³:

Rower np.

mBank i chargeback