Data: 2016-03-12 14:53:13 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
mBank i chargeback | |
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:
[chargeback] Najpierw (w oddziale) w ogole udawali ze taka usluga u nich nie istnieje (jak sie okazalo mieli poniekad racje). Mieli całkowitą rację, gdyż rzeczywiście nie ma takiej usługi. Chargeback to jest mechanizm używany do rozliczeń między wydawcami kart i firmami rozliczającymi transakcje karciane - ma się on dokładnie nijak do użytkowników kart. Użytkownicy kart posługują się w kontaktach z bankami "reklamacjami", a to co z tymi reklamacjami zrobią banki (w stosunku do, w końcu, sprzedawców), to jest inna sprawa. -- Krzysztof Hałasa |
|
Data: 2016-03-16 02:36:15 | |
Autor: Titus Atomicus | |
mBank i chargeback | |
In article <m3oaajajli.fsf@pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:Hm. https://www.mbank.pl/pomoc/info/karty/usluga-chargeback.html No, ja skladalem reklamacje powolujac se na chargeback. -- TA |
|
Data: 2016-03-17 18:26:11 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
mBank i chargeback | |
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:
Mieli całkowitą rację, gdyż rzeczywiście nie ma takiej usługi.Hm. No przecież napisałem, nie ma takiej usługi :-) Sami piszą: "to procedura inicjowana przez bank we własnym imieniu, na podstawie reklamacji klienta". oraz np.: "Kiedy bank może skorzystać z procedury chargeback?" Bank - tak. Nie klient. Nie ma takiej usługi dla klienta. No, ja skladalem reklamacje powolujac se na chargeback. Tak można zrobić, ale (przynajmniej teoretycznie) podstawą do składania reklamacji są przepisy państwowe oraz umowa bank - klient. Nie jakieś tam umowy w ramach VISA albo innych MC itp. -- Krzysztof Hałasa |
|