mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejszenia obciążeń"

Data: 2009-03-06 21:51:01
Autor: Jarek P.
mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejszenia obciążeń"
Dostałem własnie od mBanku, gdzie mi wisi kredyt hipoteczny CHF (zaciągany przy kursie 2,48) zaproszenie do zgłoszenia się do najbliższego ich centrum, gdzie "doradca doradzi mi" to co w temacie.
Warto? Ktoś podpowie, co on takiego może mi tam doradzić? Bo przeczucie mi mówi, że zmniejszenia co prawda nie doradzi, ale będzie mi wciskał "siłom, prośbom i groźbom" tą idiotyczną klauzulę do umowy podnoszącą marżę.

J.

Data: 2009-03-06 21:57:30
Autor: george

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message news:gos2bk$ku1$1inews.gazeta.pl...
[...]

wiem że nie do śmiechu ale może ci opowie jakiś dowcip ?

Data: 2009-03-06 22:15:18
Autor: Jarek P.
mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejsz enia obciążeń"
george <george___@vp.pl> wrote:

wiem że nie do śmiechu

Eee, nie jest tak źle. Kredyt nie tak znów duży, no fakt, że rata z pierwotnych 800 (przez pewien czas wynosząca 650) wzrosła obecnie do 1050, no ale co zrobić. Się płaci i się rozgląda za następnym kredytem, również w CHF ;-)

ale może ci opowie jakiś dowcip ?

Wiesz... taki gość to jest: baczność! DORADCA FINANSOWY spocznij!, on na pewno kilka szkoleń ze sztuki komunikacji z klientem odbył, z całą pewnością ma za sobą ileś ćwiczeń z "praktycznego stosowania 'metafory'", budowania pozytywnych relacji oraz "dobrego kotwiczenia się", więc na pewno zadbałby o Stworzenie Przyjaznej Atmosfery, Nawiązanie Relacji i tym podobne bzdety, więc dowcip jest więcej niż prawdopodobny :-)

J.

Data: 2009-03-06 23:44:58
Autor: Zbylut
Jarek P. napisal(a):

obecnie do 1050, no ale co zrobić. Się płaci i się rozgląda za następnym kredytem, również w CHF ;-)

idź na rozeznanie i podziel się informacjami. Jestem ciekawy - jakiej
bezczelności używają teraz banki by dobre warunki zmienić klientom na
gorsze. --
pozdrawiam, Zbylut, z kredytem w CHF

Data: 2009-03-07 00:23:56
Autor: Ra
Jarek P. pisze:
george <george___@vp.pl> wrote:

[...]

IMHO to chce ci coś sprzedać np lokatę kocham franka no bo co może doradzić ? kupuj tylko w biedronce
ew chce poznać twoją sytuację finansową

Data: 2009-03-07 20:25:32
Autor: kashmiri
[...]

Tu masz odpowiedź:
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=345

Wg mnie przejść się warto, a nuż coś ugrasz.

k.

Data: 2009-03-07 22:56:56
Autor: Yanek
mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejszenia obciążeń"
Miałem to samo w Raiffeisen
Dostałem od usmiechniętej pani kalendarz.
A no i koniecznie chciała wiedzić z jakich to produktów bankowych zamierzam skorzystać w najbliższej przyszłości.
A jeśli chodzi o konkrety to zamieniłem zasady oprocentowania (CHF) na Libor3M + 2,5% - NIESTETY!!!!
bo w październiku 2008 proponowali jeszcze Libor3M+1,3%

Yanek

Data: 2009-03-08 14:29:56
Autor: kashmiri
mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejsz enia obciążeń"
Odpowiadaj POD postem. Thanx.

k.

mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejszenia obciążeń"