mBank i lokata "skarby jesieni"

Data: 2013-10-22 06:21:32
Autor: sqlwiel
mBank i lokata "skarby jesieni"
Wczoraj (poniedziałek) złożyłem wniosek, wczoraj kasa była na koncie (3. eliksirem), a lokaty otworzyły się z datą dzisiejszą, 22.10.

Czy to jest zgodne z regulaminem mLokat (tak, leniwy jestem i nie chce mi się szukać), czy mam dzwonić z mordą?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-22 11:54:23
Autor: J.F
mBank i lokata "skarby jesieni"
UĹĽytkownik "sqlwiel"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

A to swoja droga chyba faktycznie bardzo chca kasy, skoro pozwalaja "zalozyc" lokate zanim wplyna srodki :-)
Ktos to przeciez musi potem przegladac, czy to juz ...

Ha, a mnie odrzucilo wnioski juz po kilku minutach ... chyba ze tak sie objawia czekanie przy braku srodkow.

A juz dawno powinni zaksiegowac przelew.

J.

Data: 2013-10-22 16:51:45
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-22 11:54, J.F pisze:
Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
[...]

Nie rozumiem, albo Ty... :)
Wniosek wypełniony 21.10 ok. południa. Środki wpłynęły 3. eliksirem 21.10 wieczorem. Lokaty powinny się założyć "automatem", a mejla potwierdzającego założenie ich z datą 22.10 dostałem o g. 01:22, 22.10 (wtorek).
Moja kasa nie przyniosła mi odsetek za północ z 21/22, a powinna. mBździna mi wisi piwo.

Ha, a mnie odrzucilo wnioski juz po kilku minutach ... chyba ze tak sie
objawia czekanie przy braku srodkow.

Nie. Wnioski mi przyjęło, gdy miałem na kontach 50zł

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-22 17:32:07
Autor: J.F
[...]

Rozumiemy rozumiemy, chodzilo mi o to ze to troche dziwne, ze bank zaklada lokaty gdy na koncie pusto.
Az tak potrzebuja pieniedzy ze lepiej aby klient sie dzis zlapal, a wplaci niech w ciagu 5 dni ?

[...]

Na piwo by sie raczej nie uzbieralo :-)

Ale to jednak komplikacja dla programistow, tak czekac na srodki ktore dopiero przyjda.
Nie wiem - czy mBank mial to standardowo, czy musieli sie sprezyc ... co by sugerowalo duzy brak kasy :-)

Ha, a mnie odrzucilo wnioski juz po kilku minutach ... chyba ze tak sie
objawia czekanie przy braku srodkow.
Nie. Wnioski mi przyjęło, gdy miałem na kontach 50zł

A u mnie odrzut.
Po czym zaksiegowali pare operacji ... i  im sie wszystko pop* - sami juz nie wiedza ile ja mam tych nowych srodkow i do ilu jestem uprawniony :-)
No nic, zalozyli tych lokat za duzo, poczekamy co z tego wyjdzie.

Ciekawe co potem - skasuja lokaty, czy grzecznie sie upomna ze powinienem doplacic :-)

J.

Data: 2013-10-22 20:01:24
Autor: xbartx
mBank i lokata "skarby jesieni"
Dnia Tue, 22 Oct 2013 21:53:01 +0200, RobertS napisał(a):

piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy moĹĽe jeszcze jakaĹ›
"super" oferta mbąku się pojawiła?

Jest chyba na 4,6 i 12 m-c

--
xbartx

Data: 2013-10-22 22:06:23
Autor: RobertS
W dniu 2013-10-22 22:01, xbartx pisze:
Dnia Tue, 22 Oct 2013 21:53:01 +0200, RobertS napisał(a):

piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy moĹĽe jeszcze jakaĹ›
"super" oferta mbąku się pojawiła?

Jest chyba na 4,6 i 12 m-c

teraz widzÄ™, w Multi tak siÄ™ nazywa...

Multi daje więcej na 4 m-ce niż klony, taka sytuacja chyba pierwszy raz od kilku lat?!

promocja w GO kończy się jutro (3,3 na 4 m-ce) ciekawe czy dadzą więcej niż BRE

RobertS

Data: 2013-10-22 21:53:01
Autor: RobertS
mBank i lokata "skarby jesieni"

Po czym zaksiegowali pare operacji ... i  im sie wszystko pop* - sami
juz nie wiedza ile ja mam tych nowych srodkow i do ilu jestem uprawniony
:-)
No nic, zalozyli tych lokat za duzo, poczekamy co z tego wyjdzie.

Ciekawe co potem - skasuja lokaty, czy grzecznie sie upomna ze
powinienem doplacic :-)

J.

piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy może jeszcze jakaś "super" oferta mbąku się pojawiła?

RobertS

Data: 2013-10-23 07:47:38
Autor: J.F.
mBank i lokata "skarby jesieni"
Dnia Tue, 22 Oct 2013 21:53:01 +0200, RobertS napisał(a):
piszecie o tej lokacie na 3,5% na min. 6 m-cy? czy może jeszcze jaka¶ "super" oferta mb±ku się pojawiła?

4, 6 lub 9 miesiecy.

A czasy takie ze nie wiadomo - narzekac ze min 4mc, czy narzekac ze
max 9 mcy :-)

J.

Data: 2013-10-23 07:51:16
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-23 07:47, J.F. pisze:
[...]

Przy takim samym oprocentowaniu, to ja-tam zawsze zakładam na najkrótszy okres. Wolę trzymać banki w niepewno¶ci i trosce o klienta. :)

No i - mam znacznie większ±, prawie dwukrotnie szansę nie przeżyć 9 miesięcy, niż nie przeżyć 4. :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 20:40:49
Autor: J.F
mBank i lokata "skarby jesieni"
Użytkownik "sqlwiel"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Tylko ze wiesz - masz tez szanse za 4 miesiace dowiedziec sie ze "panie, teraz to nawet 2.5% nikt nie daje" :-)

J.

Data: 2013-10-23 21:59:55
Autor: Chris94
Dnia Wed, 23 Oct 2013 20:40:49 +0200, J.F napisał(a):

No i - mam znacznie większ±, prawie dwukrotnie szansę nie przeżyć 9 miesięcy, niż nie przeżyć 4. :)

Tylko ze wiesz - masz tez szanse za 4 miesiace dowiedziec sie ze "panie, teraz to nawet 2.5% nikt nie daje" :-)

Przy tak gigantycznej dziurze budżetowej???

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-10-23 22:36:21
Autor: RobertS
[...]

3 czy 4% to w zasadzie żadna różnica, kasa potrzebna "na szybko" jest na KO (ok. 3%) a blokowanie jej na lokatach na 4%...no nie wiem, chyba preferuję już bardziej ryzykowne opcje

RobertS

mBank i lokata "skarby jesieni"