mBank i nowy interfejs - skrócone opisy (etyki etki) rachunków odbiorców

Data: 2014-11-26 02:00:35
Autor: Krystek
mBank i nowy interfejs - skrócone opisy (etyki etki) rachunków odbiorców
Czy da się gdzieś na liście rachunków w książce odbiorców dla konkretnego rachunku przypisać skrócony opis? Bo widzę, że opisy (etykietki typu "mama", brat", "wujek", "gazownia", "weterynarz"), które sobie ustawiłem w starym interfejsie dla konkretnych rachunków zostały przekopiowane do nowego interfejsu, ale dodać się ich do nowych rachunków nie da. Tak więc gdy pokazuje się lista z nazwami odbiorców to mam np. 3 Janów Kowalskich a przy każdym numer rachunku (żeby to ja pamiętał, który jest do czego). Da się tak?

K.

PS: A po zalogowaniu mBank uraczył mnie takim komunikatem z mGry: Przybyszewski - Zacząłeś bywać regularnie na salonach. Na pewno już widzisz, że korzystanie z nowego serwisu mBanku to prawdziwa poezja!

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-11-26 11:59:35
Autor: Budzik
mBank i nowy interfejs - skrócone opisy (etykietki) rachunków odbiorców
U¿ytkownik Krystek spamtrap@krystek.art.pl ...

PS: A po zalogowaniu mBank uraczy³ mnie takim komunikatem z mGry: Przybyszewski - Zacz±³e¶ bywaæ regularnie na salonach. Na pewno ju¿ widzisz, ¿e korzystanie z nowego serwisu mBanku to prawdziwa poezja!

Ja to nawet jakies odznaczenie dosta³em - czy tylko mi to wydaje siê czyms conajmniej zenuj±cym?

Data: 2014-11-26 13:18:34
Autor: Agnieszka
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:m538nj$qc9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przy numerze rachunku masz strzałkę "rozwiń szczegóły", potem "edytuj" i w pierszym okienku wpisujesz co uważasz.

Agnieszka

mBank i nowy interfejs - skrócone opisy (etyki etki) rachunków odbiorców