mBank i paragraf 22

Data: 2011-06-30 10:27:45
Autor: Zbynek Ltd.
mBank i paragraf 22
Witam

Tak sobie zakładałem w mBank o godz. cirka 23.15 2 lokaty na eMax
Plus. Potwierdzenie nie przyszło od razu, to poszedłem spać. Patrzę
ja rano, a tu maile i w treści jest:

Mail 1
wniosek numer  xxx846  został odrzucony z powodu: innych wniosków w
toku. Numer procesowanego wniosku : xxx688

Mail 2
wniosek numer  xxx688  został odrzucony z powodu: innych wniosków w
toku. Numer procesowanego wniosku : xxx846

Nic dodać, nic ująć. Radosna *tfurczość* tanich programistów mBanku.

Zaraz dokopię też i Getin Onlinowi :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]