mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka

Data: 2009-08-23 00:12:18
Autor: xbartx
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
Wczoraj pomagałem odzyskać komuś dostęp do swojego ekonta, po dłuższej
przerwie. Pobrany nowy pakiet aktywacyjny. Po aktywacji okazało się,
że listy haseł jednorazowych usunięte i nie można przeskoczyć na smsy.
Telefon na partyline i odblokowanie kodów sms. Kilka zmian w systemie
typu mail i takie tam i wyszedł kolejny problem - karta debetowa no i
znowu telefon na partyline. Karta zamówiona i tutaj nowość, nie wiem
być może to stała praktyka, ale ja się spotkałem z tym pierwszy raz -
Pani z partyline zaproponowała założenie konta emax+ i żeby tam
trzymać pieniądze etc etc. Co więcej, zaproponowała od razu otworzenie
max kont, bo mamy więcej wypłat bezprowizyjnych w miesiącu i można
belki unikać. Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

Data: 2009-08-23 09:15:12
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail rebahas@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

nie wiem kiedy, ale brak stosowania kapitalizacji dziennej jako najłatwiejszy i najatrakcyjniejszy sposób uatrakcyjnienia oferty jest dla mnie niepojety. Zwłaszcza w takim banku, jak mbank.

"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
liczyć i tych, którzy nie umieją."  Aneta Baran

Data: 2009-08-23 11:37:33
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"Budzik" news:23082009.478E1791budzik61.poznan.pl

nie wiem kiedy, ale brak stosowania kapitalizacji dziennej jako
najłatwiejszy i najatrakcyjniejszy sposób uatrakcyjnienia oferty jest dla
mnie niepojety. Zwłaszcza w takim banku, jak mbank.

Zgadza się, z drugiej strony banki, które oferują na swoich KO kapitalizację
jednodniową można policzyć na palcach jednej łapki. Dodać należy również
fakt, że mBank liderem w dziedzinie nowinek już dawno nie jest i jak już to
czerpie wzorce (nieudolnie albo wcale) od konkurencji, która jak widać
również zbytnio się nie garnie do codziennej kapitalizacji odsetek w swoich
produktach.
Jeżeli śladem Polbanku czy Eurobanku pójdzie reszta ekipy (np. taki BZWBK
czy ING) to można liczyć, że bankozaur również ruszy swoje cztery litery by
sprawić choć odrobinę radości tym, którzy trzymają tam swoją kasę.

Z resztą ja już przestałem pojmować politykę tego banku. Patrząc na ofertę
widać, że mają w d... pieniądze klientów i obecny stan jak najbardziej im
wystarcza a więc również nie mają jakiegoś specjalnego bodźca do zmian - na
lepsze.

Data: 2009-08-23 09:42:46
Autor: krzysztofsf
xbartx pisze:
[...]

Jak syn przechodzil z izzy na ekonto tez wcisnieto mu 8 oszczednosciowych - wydzwaniano do niego z tym przejsciem a gdy juz uzupelnil dane o dowod, to wcisnieto mu wszystkie mozliwe konta - chyba maja prowizje od kazdego nowootwartego konta bez rozroznien?

Data: 2009-08-23 21:18:13
Autor: XYZ
On 2009-08-23 09:42, krzysztofsf wrote:
Jak syn przechodzil z izzy na ekonto tez wcisnieto mu 8
oszczednosciowych - wydzwaniano do niego z tym przejsciem a gdy juz

Teraz można mieć aż 8 eMaksów?

Data: 2009-08-23 19:45:13
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail junk@mail.bin napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jak syn przechodzil z izzy na ekonto tez wcisnieto mu 8
oszczednosciowych - wydzwaniano do niego z tym przejsciem a gdy juz

Teraz można mieć aż 8 eMaksów?

chyba nie.
ale sa emaxy i emaxy plus

Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert

Data: 2009-08-23 09:50:42
Autor: perszing
xbartx pisze:
[...]

Moze tak jak pisal poprzednik, dostaja prowizje za otwarcie kont oszczednosciowych, ale raczej nie liczylbym ze mbank w  najblizszej przyszlosci wprowadzi kapitalizacje dzienna i zniesie oplate za 2 i kolejne przelewy.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-08-23 02:05:35
Autor: xbartx
On Aug 23, 9:50 am, perszing <tu...@jest.moj.adres.email.pl> wrote:

ale raczej nie liczylbym ze mbank w  najblizszej
przyszlosci wprowadzi kapitalizacje dzienna i zniesie oplate za 2 i
kolejne przelewy.

Czas pokaże, ale może być tak, że nie będą mieli po prostu wyjścia ;)

--
xbartx

Data: 2009-08-23 17:17:17
Autor: JanKo
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
Agent xbartx nadaje:
Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

Data: 2009-08-23 18:59:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"JanKo" news:h6rmhh$2u4$1inews.gazeta.pl

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

LOL.

PS.
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
znaczących strat budżetu ;)

Data: 2009-08-23 19:45:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

LOL.

nic w tym smiesznego :(

PS.
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają
się do znaczących strat budżetu ;)

ktore praktyki mBanku?
nakaza oprocentowanie konta? :))) --

Data: 2009-08-23 22:36:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"Budzik" news:23082009.1EB26442budzik61.poznan.pl

> LOL.

nic w tym smiesznego :(

Pretensje to już nie do mnie drogi Budziku kieruj :)

ktore praktyki mBanku?
nakaza oprocentowanie konta? :)))

Znalazły by się jeszcze inne rzeczy :)

Data: 2009-08-23 21:17:31
Autor: XYZ
On 2009-08-23 18:59, Valdi.Pavlack wrote:
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
znaczących strat budżetu ;)

Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu zaokrąglania belki?

Data: 2009-08-23 21:35:43
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"XYZ" news:h6s4kd$mfa$1news.onet.pl

Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu
zaokrąglania belki?

XYZ! - co do mBanku to sobie ironizowałem ;). W końcu jak można belę
naliczyć od środków, które leżą na rachunku bez żadnego oprocentowania ;)

Zaś wracają do poważnej dyskusji odnośnie zmian ordynacji to jeżeli pamięć
mnie nie zawodzi to z jakieś 3 - 4 dni temu w wiadomościach na TVP oraz
Polsacie jakiś mądrala w MF coś przebąkiwał na temat zmiany ordynacji
podatkowej gdyż skala lokat bezbelkowych jest znacząca a w dobie kryzysu
świnią ze sfery budżetowej zawsze naszych pieniędzy w korycie jest mało.
Tak jak jednak napisałem wypowiadał się na ten temat jakiś mądrala, którego
kretyńską facjatę widziałem po raz pierwszy w życiu, więc kto wie czy to nie
jakaś kaczka dziennikarska - ot co, idealnie wkomponowująca się w sezon
ogórkowy. W końcu trzeba zapełnić czym 30 minut nudnych jak flaki z olejem
wiadomości. :)

Pozdrawiam serdecznie z nadzieję, że MF i złodzieje z okrąglaka nie zwiększą
skali dymania obywateli w kraju jak i po za nim. :)

Data: 2009-08-23 23:21:44
Autor: XYZ

O! Nie wiedziałem, że eKonto jest teraz na 0%. Zawsze myślałem, że na 0,5%. Napisałeś to w post scriptum i myślałem, że to wtrącenie niezwiązane z dyskusją :).

[...]

Jak zniosą belkę, albo wprowadzą zaokrąglenie do groszy, to może wreszcie nie będę się stale przejmował optymalnym rozłożeniem środków :D

Data: 2009-08-24 08:49:58
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"XYZ" news:h6sbtc$b95$1news.onet.pl

Jak zniosą belkę...

Wierzysz w to? Ekipa sepleniącego jest drugą bandą kłamców, która obiecywała
w ramach kiełbasy wyborczej zniesienie beli. Co z tego wynikło - wiadomo.

mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka