mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka

Data: 2009-08-23 17:17:17
Autor: JanKo
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
Agent xbartx nadaje:
Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

Data: 2009-08-23 18:59:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"JanKo" news:h6rmhh$2u4$1inews.gazeta.pl

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

LOL.

PS.
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
znaczących strat budżetu ;)

Data: 2009-08-23 19:45:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

LOL.

nic w tym smiesznego :(

PS.
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają
się do znaczących strat budżetu ;)

ktore praktyki mBanku?
nakaza oprocentowanie konta? :))) --

Data: 2009-08-23 22:36:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"Budzik" news:23082009.1EB26442budzik61.poznan.pl

> LOL.

nic w tym smiesznego :(

Pretensje to już nie do mnie drogi Budziku kieruj :)

ktore praktyki mBanku?
nakaza oprocentowanie konta? :)))

Znalazły by się jeszcze inne rzeczy :)

Data: 2009-08-23 21:17:31
Autor: XYZ
On 2009-08-23 18:59, Valdi.Pavlack wrote:
W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
znaczących strat budżetu ;)

Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu zaokrąglania belki?

Data: 2009-08-23 21:35:43
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"XYZ" news:h6s4kd$mfa$1news.onet.pl

Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu
zaokrąglania belki?

XYZ! - co do mBanku to sobie ironizowałem ;). W końcu jak można belę
naliczyć od środków, które leżą na rachunku bez żadnego oprocentowania ;)

Zaś wracają do poważnej dyskusji odnośnie zmian ordynacji to jeżeli pamięć
mnie nie zawodzi to z jakieś 3 - 4 dni temu w wiadomościach na TVP oraz
Polsacie jakiś mądrala w MF coś przebąkiwał na temat zmiany ordynacji
podatkowej gdyż skala lokat bezbelkowych jest znacząca a w dobie kryzysu
świnią ze sfery budżetowej zawsze naszych pieniędzy w korycie jest mało.
Tak jak jednak napisałem wypowiadał się na ten temat jakiś mądrala, którego
kretyńską facjatę widziałem po raz pierwszy w życiu, więc kto wie czy to nie
jakaś kaczka dziennikarska - ot co, idealnie wkomponowująca się w sezon
ogórkowy. W końcu trzeba zapełnić czym 30 minut nudnych jak flaki z olejem
wiadomości. :)

Pozdrawiam serdecznie z nadzieję, że MF i złodzieje z okrąglaka nie zwiększą
skali dymania obywateli w kraju jak i po za nim. :)

Data: 2009-08-23 23:21:44
Autor: XYZ

O! Nie wiedziałem, że eKonto jest teraz na 0%. Zawsze myślałem, że na 0,5%. Napisałeś to w post scriptum i myślałem, że to wtrącenie niezwiązane z dyskusją :).

[...]

Jak zniosą belkę, albo wprowadzą zaokrąglenie do groszy, to może wreszcie nie będę się stale przejmował optymalnym rozłożeniem środków :D

Data: 2009-08-24 08:49:58
Autor: Valdi.Pavlack
mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
"XYZ" news:h6sbtc$b95$1news.onet.pl

Jak zniosą belkę...

Wierzysz w to? Ekipa sepleniącego jest drugą bandą kłamców, która obiecywała
w ramach kiełbasy wyborczej zniesienie beli. Co z tego wynikło - wiadomo.

mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka