mBank i przej艣cie na nowe www - ma艂a pu艂 apka

Data: 2014-10-17 19:02:48
Autor: xbartx
mBank i przej艣cie na nowe www - ma艂a pu艂 apka

Jako, 偶e nie korzystam z mBanku prawie w og贸le, wi臋c dosta艂em info, 偶e kt贸rego艣 tam pa藕dziernika w艂膮cz膮 mi nowe www. P贸藕niej by艂 sms, 偶e stare wy艂膮czyli i wczoraj czy tam przedwczoraj my艣l臋 sobie sprawdz臋. Jednak 艂atwo mi nie posz艂o, bo przy pierwszym logowaniu zobaczy艂em to:

-- -
B艂膮d logowania

Logowanie nie powiod艂o si臋. W nowym serwisie transakcyjnym zmieni艂a si臋 lista dozwolonych znak贸w specjalnych. W Twoim ha艣le znajduje si臋 znak niedozwolony (np. znak euro, litery z innego alfabetu ni偶 polski). Zmie艅 has艂o w poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego lub skontaktuj si臋 z mLini膮.
Sprawd藕 list臋 znak贸w dozwolonych: http://www.mbank.pl/logowanie/
-- -

No a poprzednia wersja zablokowana i ju偶 nie dzia艂a. Tak偶e musia艂em zablokowa膰 dost臋p w nowej, zadzwoni膰 i odblokowa膰 www. Takie klasyczne, jak to cz臋sto w Windows by艂o, wy艂膮cz/w艂膮cz i zobaczysz, 偶e b臋dzie dzia艂a膰 ;)

Xenocide

mBank i przej艣cie na nowe www - ma艂a pu艂 apka