mBank i przekształcenie eKONTA

Data: 2020-02-26 17:20:00
Autor: Krystek
mBank i przekształcenie eKONTA
Mam w mBanku eKONTO od zarania tego banku. Teraz zwie się to eKONTO Standard (nota bene nie da się tego sprawdzić w interfejsie WWW). Chciałbym przekształcić je w eKonto osobiste, by nie musieć wykręcać obrotu 350 zł miesięcznie (płacę z niego nieregularnie, głównie jakieś transakcje przez Internet) i by wystarczyła 1 transakcja kartowa - jak w osobistym - dla zniesienia opłaty za kartę.

Czy ktoś z Was transformował stare konto na nowe? Bo przez Internet, po zalogowaniu się do interfejsu konto w Pasażu mogę jedynie zmienić eKonto na eKonto Intensive, a nie na Osobiste.

Przerabiał ktoś ten temat?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2020-02-26 09:31:20
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
Przerabiał ktoś ten temat?

A co na infolinię mBanku odpowiedzieli?

Data: 2020-02-26 09:49:27
Autor: Dawid Rutkowski
mBank i przekształcenie eKONTA
Ja mam eKonto mobilne.
Jak w szczegółach rachunku nie masz pozycji "taryfa", to masz ekonto standard.

We wniosku "przekształcenie konta" mam możliwość zmiany na:
- mKonto intensive
- eKonto osobiste.

Widać połączyło Ci w "eKonto intensive" ;>

A na serio ja też miewałem braki we wnioskach, np. nie dawało się zamówić debetówki bodajże mc.

Przez telefon załatwią Ci zmianę od ręki.

Data: 2020-02-26 19:06:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:298a975d-68be-45b7-9635-75b36b4660ca@googlegroups.com...
[...]

A sa jakies wady tego osobistego w porownaniu do "standardowego" ?

J.

Data: 2020-02-26 18:52:00
Autor: Alf/red/
W dniu 26.02.2020 o 17:20, Krystek pisze:
Teraz zwie się to eKONTO Standard (nota bene nie da się tego sprawdzić w interfejsie WWW).

Da się. Moje finanse -> Rachunki -> wybierasz rachunek (chyba że masz jeden) -> szukasz pozycji Taryfa.
A co do zmiany - to chyba faktycznie w systemie transakcyjnym nie ma opcji. Można zrobić wspólne czy nadać pełnomocnictwo, ale zmiany taryfy nie kojarzę. Obawiam się, że będzie to wymagać formy pisemnej długopisowej.

--
Alf/red/

Data: 2020-02-26 19:15:35
Autor: Krystek
W dniu 2020-02-26 18:52, Alf/red/ pisze:
[...]

Gdy szukałem informacji to na portalu Samcika ktoś napisał w komentarzu, że zmienia się przez interfejs Pasaż -> Market -> Rachunki -> Przekształcenie konta. Ktoś w komentarzu dalej napisał, że też ma tylko możliwość zmiany na Intensive.

Oczywiście będę dzwonił na infolinię, ale chciałem się przekonać o Waszych doświadczeniach.

W tej sytuacji PKO BP Konto za Zero wygląda całkiem sensownie w kontekście banku posiadającego oddziały, bo sama opłata za brak używania karty - 10 zł - jest wysoka - <https://prnews.pl/potwierdzily-sie-informacje-prnews-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowego-konta-za-zero-449120>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2020-02-27 03:57:48
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 19:20:03 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

> [...]

W tej sytuacji PKO BP Konto za Zero wygląda całkiem sensownie w kontekście banku posiadającego oddziały, bo sama opłata za brak używania karty - 10 zł - jest wysoka - <https://prnews.pl/potwierdzily-sie-informacje-prnews-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowego-konta-za-zero-449120>

Jak chcesz banku z sensownymi - tzn. niezapchanymi przez emerytów - oddziałami, to lepiej spójrz na santander, ew. millenium, w ostateczności bnp - w zależności, którego oddział masz blisko.
W santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo stała opłata 3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik darmowe wszystkie, a do płacenia lepsza kredytówka, którą dostaniesz od ręki.
W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta, bankomaty (w tym blik) bezpłatne.

W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką darmowe tylko własne pko. A darmowe blikiem masz wszędzie.

Albo zamień sobie na mkonto intensive - wymagają tylko 7k ping-ponga miesięcznie, nie musi być w jednym kawałku, a darmowe wszystko.
Lub po prostu zadzwoń na mLinkę, tam naprawdę, mimo mitów, można się dodzwonić.
Albo idź do oddziału, przy okazji można teraz dostać książkę do matematyki dla małych dzieci.

Data: 2020-02-27 14:29:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ebd0dd10-22be-4331-8928-6737489d2dca@googlegroups.com...
[...]

We wrocku w glownym oddziale Santandera emerytow moze i nie ma wielu, ale i tak sie czeka dlugo.

Swoja droga - kiedys zwrocilem uwage, ze tam jakies zwykle biurka/lady .... nie ma "okienek" ...
obslugi kasowej nie maja, maja gdzies w pokoiku obok, czy sie napadu nie boja ?

W santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo stała opłata 3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik darmowe wszystkie, a do płacenia lepsza kredytówka, którą dostaniesz od ręki.

Ale kredytowka to juz 10pyk, a jeszcze by sie przydala ta debetowka, chyba ze faktycznie blik ...

W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta, bankomaty (w tym blik) bezpłatne.

W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką darmowe tylko własne pko.

ale duzo ich.

J.

Data: 2020-02-27 06:06:17
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 14:32:23 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Swoja droga - kiedys zwrocilem uwage, ze tam jakies zwykle biurka/lady ... nie ma "okienek" ...
obslugi kasowej nie maja, maja gdzies w pokoiku obok, czy sie napadu nie boja ?

Jak pierwszy raz byłem w santanderze - wtedy jeszcze w bzwbk - to był tam wysoki kontuar, szyby ponad wzrost człowieka i okienka do stania.
Ale wtedy wpadłem tylko spytać o raport z tego systemu powiadamiania o kontach - ale okazało się, że bezpłatny tylko dla ich klientów.
Jak ze 2 lata później zaszedłem zakładać KK i konto, to już były biureczka - i to nie tylko na "obsłudze bezgotówkowej", ale i gotówkowej.
Lekko licząc w szufladzie takiego biurka trzymają ze 100k albo i lepiej.

A napadu widać się nie boją, bo co prawda żeby wyjść, trzeba przejść przez 2 rozsuwane drzwi, ale to nic w porównaniu ze "śluzą", jaka była w oddziale aliora.

Zresztą to jest obecny trend - w milku w "galerii" handlowej jest tak samo, też trzymają w biurku ze 100k. Nie wiem, jaką wypłatę trzeba zamówić, żeby gdzieś z zaplecza przynieśli.

Ale kredytowka to juz 10pyk, a jeszcze by sie przydala ta debetowka, chyba ze faktycznie blik ...

Obecnie na 2 lata darmowa, nawet dla obecnych klientów - plus jeszcze do 800zł w promocji, więc raczej używana będzie, bo 600zł z tego to 1% moneyback.

>W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat >debetówką darmowe tylko własne pko.

ale duzo ich.

Ta, wybitnie, co to za mit, ledwo 3 tysiące mają.
Santander (tak jak pekao) nieco ponad 1600 - ale trzeba dodać euronet 7461 i planet cash 4473 - i wszystkie inne, co w sumie daje ponad 22 tysiące, z tego ponad 90% (a może i 95%) z blik.

Data: 2020-02-27 06:18:44
Autor: Kris
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:06:19 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Zresztą to jest obecny trend - w milku w "galerii" handlowej jest tak samo, też >trzymają w biurku ze 100k. Nie wiem, jaką wypłatę trzeba zamówić, żeby gdzieś z >zaplecza przynieśli.

Piszesz prawdę a zarazem nieprawdę
W "biurku" na pewno nie trzymają 100tys. Kasjerka może mieć "przy sobie" nawet więcej ale nie tak ze szufladę otworzy i wyjmuje;)
Słowo klucz "multisejf"

Data: 2020-02-27 06:35:48
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:18:45 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

W "biurku" na pewno nie trzymają 100tys. Kasjerka może mieć "przy sobie" nawet więcej ale nie tak ze szufladę otworzy i wyjmuje;)

A taki multisejf zmieści się w biurku, w taki sposób, żeby można było wyjąć paczkę 10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z krzesła?

Data: 2020-02-27 06:43:40
Autor: Kris
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:35:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

A taki multisejf zmieści się w biurku, w taki sposób, żeby można było wyjąć >paczkę 10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z >krzesła?

A jak myślisz?

Data: 2020-02-27 07:42:58
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:43:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

> A taki multisejf zmieści się w biurku, w taki sposób, żeby można było wyjąć >paczkę 10k złożoną ze stówek, _powiązanych_recepturką_, bez ruszania się z >krzesła?

Trzeba jeszcze wziąć po uwagę, ile miejsca jest w takim "boxie" w "galerii" i ile tam próbują wcisnąć stanowisk obsługi - bo placówki popularne gigantycznie, kolejki są zawsze, choć czynne do 21.
Zwykle więc po drugiej stronie biurka mieszczą się tylko dwa krzesła - na ew. sejf więc jest tyle miejsca, co na pół krzesła (bo krzesło pracownika większe).

Data: 2020-02-27 07:51:11
Autor: Kris
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 16:43:01 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Filozof z Ciebie;)
Dużo mniej czasu który poświęciłeś na napisanie powyższego posta zajęłoby Tobie wpisanie słowa "multisejf" w gogle. Zapewne w jednym z pierwszych linków znalazł byś wymiary takich urządzeń

Data: 2020-02-27 09:16:06
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 16:51:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Dużo mniej czasu który poświęciłeś na napisanie powyższego posta zajęłoby Tobie wpisanie słowa "multisejf" w gogle. Zapewne w jednym z pierwszych linków znalazł byś wymiary takich urządzeń

Znalazłem przed pisaniem - pół metra szerokości, to nie jak krzesło?
Chyba że są jeszcze mniejsze. Ale co tam można trzymać?
No i jak za mały będzie, to złodziej może wynieść - no chyba że (i raczej) przyśrubowane porządnie do podłogi od środka.

Data: 2020-02-27 19:39:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e104a167-3514-41ac-bb3d-011728a4ca28@googlegroups.com...
> [...]

Znalazłem przed pisaniem - pół metra szerokości, to nie jak krzesło?
Chyba że są jeszcze mniejsze. Ale co tam można trzymać?

wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl.

No i jak za mały będzie, to złodziej może wynieść - no chyba że (i raczej) przyśrubowane porządnie do podłogi od środka.

Pewnie tak.
Ogolnie - banki olewaja zabezpieczenia - coraz mniej gotowki trzymaja, a od tej malej ilosci ubezpieczeni sa :-)
Bardziej hackerow sie trzeba bac.

A z drugiej strony ... ryzyko napadu w takiej galerii raczej znikome. Za duzo ludzi, ochrona galerii - chroni tak sobie, a po policje tez zadzwoni.
To juz chyba latwiej na ten wroclawski BZ napasc ..

J.

Data: 2020-02-27 11:23:40
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
To juz chyba latwiej na ten wroclawski BZ napasc

Albo jak kilka lat temu prokurator napadł na agencję bankową..
Problem taki był tylko że oni obsługi kasowej nie prowadzili więc i gotówki nie mieli.
Chyba że to jakiś fake news był.

Data: 2020-02-27 11:26:32
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl.

Ano właśnie- w szufladę od biurka się zmieści

Data: 2020-02-27 13:31:49
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 20:26:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
>wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl. Ano właśnie- w szufladę od biurka się zmieści

W szufladzie odpowiednio dużego biurka zmieści się i prom kosmiczny.
W szufladzie zwykłego milion może, ale nie do wypłaty - tylko w takich pakietach ze zmielonych stówek, dostałem taki w NBP - rzeczywiście 100k tworzy takie pół cegły.
Ale njezmielone i niesprasowane 10k w setkach ma jakieś 2-3cm, więc milion ma 2-3 metry bieżące.

Data: 2020-02-27 13:44:42
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
Ale njezmielone i >niesprasowane 10k w setkach >ma jakieś 2-3cm, więc milion >ma 2-3 metry bieżące.

A szuflada 60-80cm szerokości;)
A ma jeszcze długość i wysokość?

Data: 2020-02-27 14:00:55
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 22:44:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
>Ale njezmielone i >niesprasowane 10k w setkach >ma jakieś 2-3cm, więc milion >ma 2-3 metry bieżące. A szuflada 60-80cm szerokości;)
A ma jeszcze długość i wysokość?

To masz niezłe, prezesowskie biurko.
Ale żuczki w oddziałach w "galeriach" tyle miejsca nie mają.
Choć i miliona na pewno nie mają w szufladzie.
W santim limit wypłaty bez awizacji to 20k, w milku 30k - i pewnie tyle mają pod ręką, plus może jeszcze z 5k w drobniejszych..
Jak ktoś przyjdzie z nieawizowanym pod korek to sobie doniosą z zaplecza - a awizowane na zapleczu trzymają.
Kurcze, jak tam zajrzeć, czy to szuflada czy ten sejf...

Data: 2020-02-27 23:46:25
Autor: Kris
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 23:02:29 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

To masz niezłe, prezesowskie biurko.
Ano;)
Twojej pół szuflady karty Twoje i Żony zajmują pewnie;)))

Ale żuczki w oddziałach w "galeriach" tyle miejsca nie mają.

Żuczki miewają coś w ten deseń
https://archiwum.allegro.pl/oferta/szafka-biurowa-b78-olcha-meble-biurowe-outlet-i5806107700.html
Malutka szafka biurowa
Tam szuflada ma w środku ok 45*45*10 cm. Podobne szuflady są biurkach
Milion wejdzie wg Ciebie?

Kurcze, jak tam zajrzeć, czy to szuflada czy ten sejf...

Masz zadanie na weekend;)

Data: 2020-02-28 00:24:15
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 28 lutego 2020 08:46:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 23:02:29 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> To masz niezłe, prezesowskie biurko.
Ano;)
Twojej pół szuflady karty Twoje i Żony zajmują pewnie;)))

Z historycznych to pewnie by się dało talię złożyć - ale tylko z moich, żona niszczy :( Choć z kolekcjonerskiego punktu widzenia to mała strata, chyba dopiero teraz ma pierwszą takiego typu, jakiego ja nie miałem.
Ale że wciąż mieć mogę, to nie płaczę ;>

> [...]

Malutka szafka biurowa
Tam szuflada ma w środku ok 45*45*10 cm. Podobne szuflady są biurkach

Malutka? Raczej niewielka.
Ale tak czy siak miał być sejf, a nie szafka.

> Kurcze, jak tam zajrzeć, czy to szuflada czy ten sejf...

Masz zadanie na weekend;)

Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
I tak dobrze, że w ogóle da się to załatwiać w weekend, bo chodzi o te meliny w "galeriach" ;>

Data: 2020-02-28 00:39:52
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Malutka? Raczej niewielka.

Milion w taka szufladę wejdzie czy nie wejdzie?

Ale tak czy siak miał być sejf, a nie szafka.

Bo zapewne jest sejf.
I szafka zapewne też;)
Szafkę pokazem żeby zobrazować Tobie wielkość szuflady w biurkach;)

Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
I tak dobrze, że w ogóle da się to załatwiać w weekend, bo chodzi o te meliny w "galeriach" ;>

Reklamówkę z galerii jakąś najtańszą weź
Milion tam też zmieścisz i nawet nie powinna się rozerwać
Bo milion ciężki nie jest wbrew pozorom;)

Data: 2020-02-28 01:23:34
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:39:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
 > Malutka? Raczej niewielka.

Milion w taka szufladę wejdzie czy nie wejdzie?

Banknot 100zł ma wymiary 138*69mm.
Więc wchodzi dość mocno fragmentacja wewnętrzna.
Na sztorc dwóch warstw nie zmieścisz.
Na płasko 3*6=18 paczek po 10k w warstwie.
Ułożyć musisz 100/18=5 warstw (bo jeszcze conieco skitrasz z boku na sztorc).
Jak warstwa ma 1cm, to spoko.
Jak 2cm, to będzie na równo.
Jak 3cm to już nie wciśniesz.

A to w stówkach. W 200zł czy 500zł będzie łatwiej.
Ale w 50zł? 20zł? 10zł?
Albo w monetach? Np. groszowych? ;>

> Ale tak czy siak miał być sejf, a nie szafka.

Bo zapewne jest sejf.
I szafka zapewne też;)
Szafkę pokazem żeby zobrazować Tobie wielkość szuflady w biurkach;)

Mam szafkę pod biurkiem to wiem ;P
Ale nie chcesz zrozumieć, że w takim oddziale w "galerii" stanowisko
jest szersze na niewiele ponad metr?
Naprawdę - wszystko słyszysz i widzisz, co się dzieje przy sąsiednich.
Po stronie "od klienta" ledwo się mieszczą dwa krzesła - żeby usiąść we dwójkę, a nie, że na jednym siadasz, a na drugim kładziesz plecak i wieszasz na oparciu kurtkę, bo nie ma gdzie indziej tego odłożyć - więc czy po stronie "obsługanta" zmieści się i sejf i szafka i "obsługant"?

> [...]

Reklamówkę z galerii jakąś najtańszą weź
Milion tam też zmieścisz i nawet nie powinna się rozerwać
Bo milion ciężki nie jest wbrew pozorom;)

W 500-eurosach najlżejszy.
W groszach nie dźwigniesz, nawet w 5-złotówkach.
A najlżejszy na koncie, ew. na "czarnej" karcie kredytowej ;>

Data: 2020-02-28 02:51:13
Autor: Kris
mBank i przekształcenie eKONTA
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Raczej na sobotę, bo do niedzieli handlowej daleko.
Jak słuch masz dobry to nie będziesz musiał panienkom pod biurka zerkać;)
Usłyszysz czy multisejf czy szuflada od biurka

Data: 2020-02-28 03:58:45
Autor: J.F.
mBank i przekształcenie eKONTA
Dnia Thu, 27 Feb 2020 13:31:49 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
napisał(a):
[...]

A niezmielonych i nowych ok 1cm.
Wiec metr biezacy. A w dwoch rzedach to juz 50cm.

J.

Data: 2020-02-28 00:32:18
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 28 lutego 2020 04:00:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> Ale njezmielone i niesprasowane 10k w setkach ma jakieś 2-3cm, więc milion ma 2-3 metry bieżące.

A niezmielonych i nowych ok 1cm.

Taaa, i na każdą wypłatę mają z drukarni nowiutkie banknoty, które można poukładać tak równiutko, jak w walizkach na zdjęciach z agentem Tomkiem czy na amerykańskich filmach?
I jeszcze numery po kolei (dobrze, że nie te same na każdym banknocie, "próbowaliśmy nawet zero, ale nie wyszło")?
Czy może prasują je specjalnie na zapleczu "bankowym" żelazkiem?

Równie dobrze możesz próbować posklejać te poszatkowane (bo zmielone nie są, kawałki są drobne, ale na tyle duże, że na upartego puzzle da się z nich zrobić) - jeśli uporasz się z problemem, że nie są to jedne puzzle, a 1000 pomieszanych zestawów - a każdy inaczej powycinany.
Jak chcesz to mam w piwnicy. Ta robota może być warta 100k.

Data: 2020-02-28 00:42:43
Autor: Kris
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:32:20 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Taaa, i na każdą wypłatę mają z drukarni nowiutkie banknoty, które można >poukładać tak równiutko, jak w walizkach na zdjęciach z agentem Tomkiem czy >na amerykańskich filmach?

Te z używanych banknotów dużo grubsze nie są.

Data: 2020-02-28 01:13:26
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 28 lutego 2020 09:42:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Te z używanych banknotów dużo grubsze nie są.

Ze 2 albo i 3 razy są - miałem w łapie i porównywałem.
Oczywiście te z używanych można sprasować do grubości z nowych - ale jak robisz to na zimno, to po podniesieniu prasy efekt zniknie.
Możesz też taką paczkę ciasno owinąć skoczem - tylko potem znajdź klienta, który taką wypłatę weźmie ;P

Data: 2020-02-28 11:43:00
Autor: ąćęłńóśźż
mBank i przekształcenie eKONTA
Likwidują oddziały.
W znanych BZWBK zawsze były idiotyczne kolejki, na zasadzie sześć pań siedzi z tego dwie obsługują.

-- -- -
na santander

Data: 2020-02-28 20:10:30
Autor: Krystek
W dniu 2020-02-27 12:57, Dawid Rutkowski pisze:
[...]

Santandera unikam, bo to ex-BZWBK, z którym mam średnie wspomnienia. Nie chcę zakładać konta w pogrobowcu BZ-ta. Kredytówki nie potrzebuję. A jako konto ze stałym wpływem już mam inne, więc kolejny rachunek typu Mille mi niepotrzebny, bo zakładam, że ma być przelew o temacie wynagrodzenie, a nie ping-pong z innego, własnego rachunku.

W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką darmowe tylko własne pko. A darmowe blikiem masz wszędzie.

No to już ostudziłeś mój zapał do PKO BP.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2020-03-09 18:59:56
Autor: Budzik
mBank i przekształcenie eKONTA
Użytkownik Dawid Rutkowski drutkow1@wp.pl ...

[...]

millenium z sensowna obsługa przy okienku? ROTFL... Oni przeciez tak sie zajmuja wszystkim innym, zawsze maja jakies ale, jakis problem i coś innego waznego do zrobienia...

Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA ale tylko do 31.12.
Wzorem innych banków wprowadzili system wpisywania nominałów pieniedzy przy obsłudze kasowej do komputera - pogratulowac ynteligentnemu manago który to wymyslił.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2020-03-10 11:38:03
Autor: Michał Jankowski
W dniu 09.03.2020 o 19:59, Budzik pisze:

Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA
Nie ma takiego banku.

   MJ

Data: 2020-03-13 00:59:59
Autor: Budzik
mBank i przekształcenie eKONTA
Użytkownik Michał Jankowski michalj@fuw.edu.pl ...

Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA
Nie ma takiego banku.

Fanfary, aplauz - rodzina jest z ciebie dumna, prezydent wysyła gratulacje i w ogole cały swiat stał się własnie lepszy.
Tak, to wszystko dzieki temu ze udało ci sie PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!

;-DDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-03-13 07:25:40
Autor: Kamil Jońca
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

[...]

Ale ja też nie wiem czy chodzi ci o żubra czy skarbonkę.

KJ

Data: 2020-03-16 05:59:57
Autor: Budzik
mBank i przekształcenie eKONTA
Użytkownik Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl ...

[...]

Ok, w takim razie wyjasniam pekao SA

Dla mnie zawsze pko to pko - niewazne jak sie napisze.
Rozroznienie jest w dalszej czesci czyli albo BP albo SA.
Michał -> bez urazy! ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-03-13 07:34:57
Autor: Alf/red/
mBank i przekształcenie eKONTA
W dniu 13.03.2020 o 01:59, Budzik pisze:
PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!
;-DDDDD

A miałem Cię za dyskutanta na poziomie.

--
Alf/red/

Data: 2020-03-16 05:59:57
Autor: Budzik
mBank i przekształcenie eKONTA
Użytkownik Alf/red/ alf_2001@ump.waw.pl ...

PRZYPIERDOLIC! Gratulacje!
;-DDDDD

A miałem Cię za dyskutanta na poziomie.

Dziekuje i proszę się nie gniewać! ;-D

Michał - przepraszam! Myslałem ze to naprawde jasne ze chodzi mi o pekao SA.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2020-02-27 12:42:40
Autor: voy
mBank i przekształcenie eKONTA
W dniu 2020-02-26 o 17:20, Krystek pisze:

Przerabiał ktoś ten temat?

K.

Sprawdź:
Moje finanse -> Rachunki -> ... -> na dole strony "Zmiana typu rachunku złóż wniosek"

Nie pamiętam czy tak składałem wniosek, ale kiedyś dało się zmienić.

Pozdr :)

Data: 2020-02-28 03:15:34
Autor: Krystek
W dniu 2020-02-27 12:42, voy pisze:
[...]

Dziękuję Ci, dobry człowieku! Jak to w mBanku wszystko musi być poukrywane, a z poziomu ścieżki stron w interfejsie, którą podałeś udało się złożyć dyspozycję 5-cioma kliknięciami. Bez wychodzenia z domu i wizyty w oddziale. Zrobiłem to kilka minut temu i już mailem dostałem informację o przekształceniu rachunku. No i tam było do wyboru konto mKonto Intensive oraz eKonto Osobiste, a nie jak w dyspozycjach w Pasażu tylko Intensive.

Nowy interfejs i ciągłe zmiany położenia różnych opcji nie ułatwiały (do tej pory) sprawy. A że w opcje rachunku / interfejsu WWW zaglądam raz na Ruski rok to łatwo było się pogubić.

No i tylko z tej listy Moje rachunki w szczegółach rachunku można sprawdzić obecny rodzaj konta / taryfę, bo w Podsumowaniu w szczegółach wybranego rachunku tego nie ma, tak samo jak nie ma tego w panelu ustawień obsługi (kółko zębate). Tak więc jeszcze raz bardzo dziękuję.

Serdeczne pozdrowienia

K.

mBank i przekształcenie eKONTA