mBank i przekształcenie eKONTA

Data: 2020-02-26 09:49:27
Autor: Dawid Rutkowski
mBank i przekształcenie eKONTA
Ja mam eKonto mobilne.
Jak w szczegółach rachunku nie masz pozycji "taryfa", to masz ekonto standard.

We wniosku "przekształcenie konta" mam możliwość zmiany na:
- mKonto intensive
- eKonto osobiste.

Widać połączyło Ci w "eKonto intensive" ;>

A na serio ja też miewałem braki we wnioskach, np. nie dawało się zamówić debetówki bodajże mc.

Przez telefon załatwią Ci zmianę od ręki.

Data: 2020-02-26 19:06:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:298a975d-68be-45b7-9635-75b36b4660ca@googlegroups.com...
[...]

A sa jakies wady tego osobistego w porownaniu do "standardowego" ?

J.

mBank i przekształcenie eKONTA