mBank i reaktywacja ekonta

Data: 2009-09-13 22:28:08
Autor: xbartx
mBank i reaktywacja ekonta

Konto nie używane przez około 4 lata a może i lepiej. Wizyta w mkiosku i
pobranie pakietu startowego do internetu, aktualizacja danych. Wszystko
poszło ok. Jest kolejny problem, bo konto było używane jeszcze za czasu
list haseł jednorazowych. Przez www widać dwie listy i są usunięte. No,
alemBankto już jest nowoczesny i listy to przeżytek, teraz smsy,
darmowe i od ręki. Telefon na partyline i aktywacja haseł smsowych oraz
zamówienie karty debetowej do konta. Wszystko szybko i sprawnie, aż mi
się wierzyć nie chciało - no i miałem nosa ;) Wraz z kartą przyszła lista
haseł jednorazowych a na koncie zrobiło się -5 PLN hłe hłe. Po co?
Niewiadomo, za to wiadomo, że jednak da się ekonto zminusować. Znowu
telefon - trzeba składać reklamację. Wyjaśnienie to jakaś historia o
automatycznym odnawianiu list haseł jednorazowych. Ja tam myślę, że po
prostu znaleziono buga w systemie ;)

No więc to chyba bug w systemie, bo po reklamacji 5pln wróciło na
konto.

--
xbartx

mBank i reaktywacja ekonta