mBank i stara-nowa karta w internetowym panelu rachunku

Data: 2018-10-09 16:30:00
Autor: Krystek
mBank i stara-nowa karta w internetowym panelu rachunku
W październiku kończy mi się ważność karty VISA PyWave Debit w mBąku. Loguję się do panelu rachunku, a tam przy aktywnej jeszcze karcie komunikat o konieczności aktywacji -
<http://oi66.tinypic.com/29d8mys.jpg>

Oczywiście taki głupi nie byłem, bo cały czas tą kartą płacę i dopiero w następnym miesiącu aktywuję sobie nową. W sumie ciekawe, czy na tym ekranie - po wygaśnięciu starej - wskoczą dane nowej karty.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-10-09 11:29:53
Autor: Dawid Rutkowski
mBank i stara-nowa karta w internetowym panelu rachunku
A może już są te "dane nowej karty" - bo zmieni się tylko rok daty ważności?
Oraz CVV2, ale tego w ST nie widać.
Jak maz już nową w łapie to aktywuj, a starą odłóż/wyrzuć, po co czekać?

Data: 2018-10-10 02:10:15
Autor: Krystek
W dniu 2018-10-09 20:29, Dawid Rutkowski pisze:
A może już są te "dane nowej karty" - bo zmieni się tylko rok daty ważności?
Oraz CVV2, ale tego w ST nie widać.
Jak maz już nową w łapie to aktywuj, a starą odłóż/wyrzuć, po co czekać?

Zmienić się pewnie zmieni, ale na razie pokazuje przy tej karcie datę ważności 10.2018 i informację o konieczności jej aktywacji, więc jest to kompletnie bez sensu.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-10-10 01:46:44
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 10 października 2018 02:10:17 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]

Zmienić się pewnie zmieni, ale na razie pokazuje przy tej karcie datę ważności 10.2018 i informację o konieczności jej aktywacji, więc jest to kompletnie bez sensu.

Jak to w mBąku. Jeszcze bardziej bez sensu jest to, że, jeśli dobrze pamiętam, i jeśli tego nie poprawili, w takiej sytuacji nie ma możliwości "wejścia" w opcje karty, czyli np. zmiany limitów, czy nawet dostępu do historii - wznawiana karta zachowuje się jak nowa.

Ale tak czy siak - jeśli już dostałeś nową kartę, to bez sensu jest czekanie z aktywacją do końca ważności starej. Bo to nie jest tak, że nowa jest ważna dopiero od listopada. Jeśli aktywujesz nową, to stara straci ważność, ale nowa od razu zacznie działać w jej miejsce. I jako "bonus" przestaniesz widzieć głupoty w ST.

mBank i stara-nowa karta w internetowym panelu rachunku