mBank i wbankomaty za granicą

Data: 2010-06-25 08:25:40
Autor: Karol Y
mBank i wbankomaty za granicą
Witam, gdzie mogę znaleźć informacje na temat kart mBanku i używania ich za granicą? Tabela prowizji / opłat, szukam na stronie i nie mogę znaleźć. Jest sens w ogóle z tą kartą dodawaną do eKonta (visa electron) czy szukać w innym banku?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-25 10:12:16
Autor: MarekZ
mBank i wbankomaty za granicą
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i01i54$t85$1@node1.news.atman.pl...

Jeśli rzeczywiście szukasz TOiP na stronie mBanku i nie możesz znaleźć, byłbym ostrożny z używaniem jakiejkolwiek karty, bo najprawdopodobniej skończy się to źle.

Link do TOiP znajduje się w dolnej części strony głównej na czerwonym polu po lewej stronie u góry.

Data: 2010-06-25 14:33:45
Autor: Karol Y
mBank i wbankomaty za granicą
Jeśli rzeczywiście szukasz TOiP na stronie mBanku i nie możesz znaleźć,
byłbym ostrożny z używaniem jakiejkolwiek karty, bo najprawdopodobniej
skończy się to źle.

Źle się wyraziłem. Napisałem TOiP a chodziło mi o kurs po którym tranzakcie będą przeliczane.

Link do TOiP znajduje się w dolnej części strony głównej na czerwonym
polu po lewej stronie u góry.

Dzięki, idąc za tropem wywnioskowałem, że przeliczać będą wg. kursu walut który sami podają na stronie.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-25 14:44:21
Autor: MarekZ
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i027n9$122$1@node1.news.atman.pl...

Dzięki, idąc za tropem wywnioskowałem, że przeliczać będą wg. kursu walut który sami podają na stronie.

Tak. Dla EUR jest OK, dla innych walut jest słabo, bo doliczają te 2%.

mBank i wbankomaty za granicą