mBank i zwrot opłaty za kk

Data: 2010-03-17 18:15:30
Autor: owp
mBank i zwrot opłaty za kk
Cześć.
Ponieważ spełniam warunki, które mBank określił, żeby otrzymać zwrot opłaty rocznej za używanie karty kredytowej, w grudniu do operacji bieżących dopisana została mi kwota +38zł. Akurat wtedy miałem tylko dwie operacje - ta i jakaś mała transakcja. Dlatego zauważyłem, że w podsumowaniu zwrot nie został uwzględniony. Pomyślałem, że dopiero na miesięcznym wyciągu. Ostatnio mi się nudziło i powklejałem kwoty z podsumowania do excella i wyszło mi, że jednak zwrot nie jest uwzględniony - istnieje tylko "na papierze" ;-)
Tak więc jeśli ktoś ma kk w mBanku niech sobie sprawdzi, mam nadzieję że tylko u mnie bank się pomylił. A może ja się mylę i jakoś inaczej to działa...
W każdym razie czekam na odpowiedź banku (do 30 dni).
Pozdrawiam
owp

Data: 2010-03-18 01:33:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank i zwrot opłaty za kk

"owp" hnr2o8$pt3$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mnie dali 100 złotych na samym początku. Napisali, że dali
i naprawdę dali, co przed chwilą policzyłem -- miałem wtedy
kilkanaście transakcji. Później mieli zabierać mi co roku po
30 złotych -- i zabierają. :) Zabrali też ponad 6 złotych za
spóźnienie (o około 12 godzin) spłaty karty. Akurat wtedy
prawie za nic nie płaciłem tą kartą, bo chorowałem, więc
niewiele straciłem -- 3 złote kary i ponad 3 złote odsetek.
Inna sprawa, że to spóźnienie też związane było z tą akurat
chorobą -- popełniłem wówczas kilka błędów, które w sumie
dały owo spóźnienie, choć wydawało się mi, że spłacę kartę
o tydzień za wcześnie. :)

Teraz mogę dokonać kartozmiany -- jeśli uznam, że bank nie
powinien karać za spóźnienie. Decyzja należy do mnie i na
jej podjęcie mam jeszcze ze dwa miesiące. :)

Na dodatek mam do przeniesienia kartę z Mille. Ma ona limit
21900 złotych i chętnie bym ją zamienił na dwie :) inne. :)
(na dwie, albo i na cztery -- po co mi na jednej karcie
niemal 22 tysiące złotych?)

Data: 2010-03-20 13:51:40
Autor: oeconomicus01
_mBank_i_zwrot_opłaty_za_kk

Miałem kiedyś też przygodę z kartą mbanku. Nie mogłem się jej pozbyć, tzn. potrzebowałem ją zlikwidować pod kredyt i strasznie to długo trwało. Najgorsze, że nie ma z kim tkich spraw załatwiać, bo w oddziale/punkcie nie wydają zaświadczeń o likiwdacji, tylko przyją ci podanie. Potem czekasz jak wół, aż dojdzie do centrali i tam dzwonisz na infolinię żeby potwierdzić czy doszło. W moim wypdaku wniosk gdzieś im zaginał i przez to załatwianie kredytu o 1 miesiąc się przedłużyło! Trzeba więc sprawdzać wszystko samemu, czy jest jak podają, więc może rzeczywiście zwrócili ci kasę tylko \"na papierze\" :)

Data: 2010-03-20 18:33:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank i zwrot opłaty za kk

"oeconomicus01" ho2jtc$fmb$1@z-news.wcss.wroc.pl

[...]

Zwrócili. Przy 400 złotych, gdy trzeba doliczyć się 100 -- umiem liczyć. :)
Wszystko trzeba sprawdzać -- taki to kraj, taka mentalność, takie zwyczaje. :)

Data: 2010-04-11 09:21:38
Autor: owp
mBank i zwrot opłaty za kk
Witam ponownie.
Sprawa się wyjaśniła - moje podejrzenia były niesłuszne. Okazuje się, że bank pomniejszył automatyczną spłatę poprzedniego bilingu o zwrot opłaty za kartę.
Pozdrawiam
owp

mBank i zwrot opłaty za kk