mBank (inne takĹźe w sumie) i zmiana nazwy f irmy

Data: 2010-09-20 18:02:05
Autor: Kotlecik Mielony
mBank (inne takĹźe w sumie) i zmiana nazwy f irmy
Witam!
Czy są jakieś komplikacje przy zmianie nazwy firmy (zwykła działalność) ?

Jak wygląda procedura w mBanku, wklepią mi inne dane do obecnie używanego rachunku czy będzie trzeba otwierać nowy ?

http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-09-20 23:53:57
Autor: MAR
On Mon, 20 Sep 2010 18:02:05 +0200, Kotlecik Mielony wrote:

Czy są jakieś komplikacje przy zmianie nazwy firmy (zwykła działalność) ?

Czyli zmiana nazwiska ?

--
Mar.

Data: 2010-09-21 08:30:24
Autor: cyklista
mBank (inne także w sumie) i zmiana nazwy firmy
Użytkownik MAR napisał:
On Mon, 20 Sep 2010 18:02:05 +0200, Kotlecik Mielony wrote:

Czy są jakieś komplikacje przy zmianie nazwy firmy (zwykła działalność) ?

Jak to jest spółka mająca swój rachunek to ci wklepią nowe dane na podstawie KRS,

Data: 2010-09-21 06:59:10
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 21 Sep 2010 08:30:24 +0200, cyklista napisał(a):

Jak to jest spółka mająca swój rachunek to ci wklepią nowe dane na
podstawie KRS,

A to w mBanku spółka prawa handlowego może już mieć rachunek?

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-21 01:25:30
Autor: BK
On Sep 21, 8:59 am, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> podstawie KRS,

A to w mBanku spółka prawa handlowego może już mieć rachunek?

Jakis czas temu chyba uruchomili cos dla malych spolek, ale nie jestem
pewien.

Data: 2010-09-21 13:37:37
Autor: cyklista
Użytkownik BK napisał:
[...]

Ja od paru lat jako spółka jawna mam tam rachunek i problemów nie ma

(wiem że pomimo bycia spółką prawa handlowego nie mam osobowości prawnej, ale nie o to było zapytanie)

Data: 2010-09-21 12:22:15
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 21 Sep 2010 13:37:37 +0200, cyklista napisał(a):

Jakis czas temu chyba uruchomili cos dla malych spolek, ale nie jestem
pewien.

Ja od paru lat jako spółka jawna mam tam rachunek i problemów nie ma

Jesteś pewien, że to rachunek spółki? Bo z opisu na stronie widzę, że owszem, ale *wspólnik* spółki jawnej (albo partner w partnerskiej) może mieć taki rachunek.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-22 10:42:23
Autor: cyklista
Użytkownik Olgierd napisał:
[...]

Dla mnie to spółka ma zgodnie zresztą z  opisem konta:

RACHUNEK BIEŻĄCY
Posiadacz rachunku :

     * ............. SPÓŁKA JAWNA

Pełnomocnicy rodzajowi :

     * jan kowalski
     * józek gleba

więc to konto nie jest kontem jana kowalskiego a spółki, chyba że inaczej rozumiemy posiadanie konta,

Data: 2010-09-21 15:34:58
Autor: Kotlecik Mielony
W dniu 2010-09-20 23:53, MAR pisze:
On Mon, 20 Sep 2010 18:02:05 +0200, Kotlecik Mielony wrote:

Czy są jakieś komplikacje przy zmianie nazwy firmy (zwykła działalność) ?

Czyli zmiana nazwiska ?

nie czyli zmiana nazwy firmy ktora w przypadku osoby fizycznej sklada sie z imienia i nazwiska oraz ewentualnie z przedrostku. I CAŁOŚĆ TA
w 99% bankach przy rachunkach widnieje jako posiadacz konta (a pelnomocnik rodzajowy - Imie i nazwisko) i jest dosc oczywistym ze czesc bankow moze zaczac odrzucac przelewy przychodzace (tak robi eurobank) jezeli odbiorca przelewu wpisany przez osobe dokonujaca przelewu bedzie sie roznic od posiadacza lub bedzie nie pełny.

Tylko w jednym banku przy koncie firmowym mam tylko imie i nazwisko, ale teraz nie pamietam w jakim.