mBank - jak rozumieć "nowe środki"

Data: 2012-10-05 20:37:40
Autor: guderin
mBank - jak rozumieć "nowe środki"
Witam,

Chciałem założyć lokatę na 6.50%. Wwarunkiem oczywiście jest to że lokata ma być założona z nowych środków ulokowanych po 07.09.2012. To jest dla mnie jasne. Z żoną mamy odzielne konta i pomyślałem, że mógłaby zrobić przelew na moje konto i z tych pięniędzy założę lokatę. Jednak ona również ma konto w mBanku. Jak to się ma do tego zdania: "Przez nowe środki bank rozumie nadwyżkę środków zgromadzonych przez Klienta w mBanku w stosunku do sumy aktywów z dnia 07.09.2012 r.,
__które nie pochodzą z rachunków lub inwestycji w ramach grupy BRE Bank S.A__".

Czy jeżeli przelew pójdzie z jednego konta w mBanku na drugie to warunek ten będzie spełniony?

Guderin

Data: 2012-10-05 13:40:28
Autor: witek
guderin wrote:
[...]

przynajmniej powinno

bo tam jest zdanie "srodków zgromadzonych przez klienta".
konto twojej zony nie jest twoje, wiec to nie twoje srodki.

Data: 2012-10-05 23:26:03
Autor: Darek
W dniu 2012-10-05 20:37, guderin pisze:
[...]

Ja to rozumiem tak: mBank ma w dupie stałych klientów i woli dać lepsze warunki nowym.
No ale taką mamy obecnie bankowość (i nie tylko)

Darek

ps. nie kombinuj, olej ich, jest wiele lepszych ofert

Data: 2012-10-05 15:14:38
Autor: pasztab
mBank - jak rozumieæ "nowe ¶rodki"
Gdzie jest lepsza oferta na 12M pomijajac male, spoldzielcze banki i Skoki?

Data: 2012-10-05 18:11:44
Autor: witek
Darek wrote:
Ja to rozumiem tak: mBank ma w dupie stałych klientów i woli dać lepsze
warunki nowym.

Nie nowych tylko gołodupców, którzy już nawet 1000 zł nie mają nigdzie indziej.

Data: 2012-10-06 10:50:16
Autor: Papkin
mBank - jak rozumieć "nowe środki"
Zalozcie sobie lokate rekomendacyjna alior sync 7.5% na 4mc a jesli wielbisz BRE to zadzwon na infolinie, zapisz dane konsultanta i dokladna godzine rozmowy i sie w razie co powolasz.

Data: 2012-10-06 19:16:42
Autor: guderin
W dniu 2012-10-06 10:50, Papkin pisze:
Zalozcie sobie lokate rekomendacyjna alior sync 7.5% na 4mc a jesli
wielbisz BRE to zadzwon na infolinie, zapisz dane konsultanta i dokladna
godzine rozmowy i sie w razie co powolasz.

A tę lokatę można rekomendować współmałżonkowi?

Guderin

mBank - jak rozumieć "nowe środki"