mBank - karta kredytowa i koszt kredytu

Data: 2013-09-26 22:35:29
Autor: J.F.
mBank - karta kredytowa i koszt kredytu
Dnia Thu, 26 Sep 2013 10:56:17 +0200, ag napisał(a):
Przeglądam właśnie umowę na kartę kredytową z bankiem i mam takie pozycje:
- całkowita kwota kredytu: 20010 pln
- całkowity koszt kredytu: 1851.89 pln

Zastanawia mnie ten koszt kredytu - co to za twór i jak to jest wyliczane, czy to jest kwota która na pewno zapłacę nawet jeśli ani razu nie skorzystam z karty czy też maksymalna kwota jesli bym wykorzystywał w największym stopniu?

To jest chyba dla jakiegos przykladowego kredytu i przykladowego
splacania.
A zgodnie z prawem trzeba podac wszystkie skladniki - prowizje,
oplaty, odsetki itp.

Oplata za wydanie karty jest jedna, prowizji od limitu chyba nie ma, a
jak splacisz w terminie to i odsetek nie ma. Oczywiscie mozna splacac w ratach i wtedy beda odsetki.

J.

Data: 2013-09-26 22:59:19
Autor: RobertS
[...]

spójrzcie do załącznika do ustawy o kredycie konsumenckim, tak jest wszystko slicznie opisane ;-)

RobertS

mBank - karta kredytowa i koszt kredytu