mBank - komunikat

Data: 2009-11-23 03:31:55
Autor: Krzysztof Drewicz
mBank - komunikat
On 2009-11-22, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Dosta?em taki komunikat mailowy:

18.11.2009 2:47 > a odebra?em go dzis.

Nie tylko Ty. Mbank od 24 godzin probuje naprawic system doladowania prepaidow w swoim mbank mobile, ja mam 'Customer ID jest nie wypelnione' i tyle nikt nic nie wie, nikt nic nie umie poradzic.
A prepaida w mbank mobile nie mam jak doladowac. Ech...

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-11-23 08:53:31
Autor: Olgierd
mBank - komunikat

A tu http://bit.ly/8h4E3t ?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-23 06:14:21
Autor: Krzysztof Drewicz
mBank - komunikat
On 2009-11-23, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

A prepaida w mbank
mobile nie mam jak doladowac. Ech..

A tu http://bit.ly/8h4E3t ?

Dezinfolinia twierdzi ze w/w nie-za-dziala.

kd,

Data: 2009-11-27 03:55:51
Autor: Krzysztof Drewicz
mBank - komunikat
On 2009-11-23, Krzysztof Drewicz <hunter@witch.gdzies.tam> wrote:

A prepaida w mbank
mobile nie mam jak doladowac. Ech..

A tu http://bit.ly/8h4E3t ?

Dezinfolinia twierdzi ze w/w nie-za-dziala.

Przysłali że mają mnie w uchu:

Szanowny Panie
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2009-11-22 15:03:48
(numer Rxxxxxxxx) przekazujemy wyjaśnienia mBanku

Informujemy, że w związku z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym
z soboty na niedzielę (między 21 a 22 listopada 2009 r.) występuje błąd doładowania telefonu za pośrednictwem Konta MOBILE.

Planowany termin przywrócenia pełnej funkcjonalności usług nastąpi
do 27 listopada 2009 r.

Tym samym informujemy, że pozostałe sposoby doładowania telefonu działają bez zmian. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

No i tyle, może niech się bank nie bawi w gsm bo im to nie wychodzi najlepiej.