mBank - koniec z³otej rybki :-(

Data: 2014-12-29 18:22:00
Autor: D±browski
mBank - koniec z³otej rybki :-(
Dosta³em dzi¶ now± Visê Clasic z mBanku. Na starej by³a z³ota rybka, na nowej jest brzydki pasiak. Ale ciekawostka, karta nie jest zbli¿eniowa. Plus dla mBanku. Czy jeszcze jaki¶ bank wydaje karty kredytowe bez technologii zbli¿eniowej?

Data: 2014-12-29 21:54:19
Autor: Konfabulator
mBank - koniec z³otej rybki :-(
Jest niezbli¿enioea, bo to wznowienie starej karty. Wszystkie nowe s± ju¿ z antenami.

Data: 2014-12-31 09:44:06
Autor: D±browski
mBank - koniec z³otej rybki :-(
W dniu 2014-12-30 06:54, Konfabulator pisze:
Jest niezbli¿enioea, bo to wznowienie starej karty. Wszystkie nowe s± ju¿ z antenami.

Ale skoro ten sam bank ma zli¿eniowe i niezbli¿eniowe to powinni daæ mo¿liwo¶æ wyboru. Dlaczego wiêc wszystkim nowym klientom wysy³aj± tylko zbli¿eniowe?

Data: 2014-12-31 03:09:47
Autor: Konfabulator
mBank - koniec z³otej rybki :-(
Spytaj prezesa banku. Spytaj te¿ dlaczego do starej umowy nie mo¿esz mieæ z antenk±, nawet na wyra¼nie ¿yczenie. Ja nie wiem. Wiem jedynie, ¿e do antenkowych dop³acaj± organizacje.

Data: 2014-12-30 10:53:35
Autor: glang
mBank - koniec z³otej rybki :-(
[...]

BZWBK
pzdr
GL

Data: 2014-12-31 16:29:22
Autor: J.F.
mBank - koniec z³otej rybki :-(
Dnia Mon, 29 Dec 2014 18:22:00 +0100, D±browski napisa³(a):
Dosta³em dzi¶ now± Visê Clasic z mBanku. Na starej by³a z³ota rybka, na nowej jest brzydki pasiak.

Ano, brzydka. Chca zniechecic klientow ?
Ale ciekawostka, karta nie jest zbli¿eniowa. Plus dla mBanku.

Dla jednych , dla innych -

Za to na stronie i w cenniku zblizeniowa
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-kredytowa-klasyczna/

Czyzby mieli dwie wersje ? Starym klientom wedle starej umowy ?

No i czas waznosci ... 5 lat tym razem.
Wierza ze chip tyle wytrzyma, czy juz koniec zelazek i nie boja sie
zgubienia ? Czy mbank wyszedl przed szereg ?

J.

Data: 2014-12-31 17:55:44
Autor: Alf/red/
mBank - koniec z³otej rybki :-(
On 31/12/14 16:29, J.F. wrote:
No i czas waznosci ... 5 lat tym razem.
Wierza ze chip tyle wytrzyma, czy juz koniec zelazek i nie boja sie
zgubienia ? Czy mbank wyszedl przed szereg ?

Ma³o. Z BO¦ dosta³em kartê do 01/20 (a pasiak ex-rybka mam 11/16, hmm).

--
Alf/red/

Data: 2015-01-01 21:44:29
Autor: D±browski
mBank - koniec z³otej rybki :-(
W dniu 2014-12-31 17:55, Alf/red/ pisze:
On 31/12/14 16:29, J.F. wrote:
[...]

Pasiak z Mbanku te¿ dosta³em wa¿ny do 01/20.

mBank - koniec z³otej rybki :-(