mBank, limity transakcyjne i Netflix

Data: 2017-03-21 00:32:00
Autor: Kris
mBank, limity transakcyjne i Netflix
W dniu wtorek, 21 marca 2017 07:42:14 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

Jakieś pomysły?
Całkiem sensownie odpowiedzieli wg mnie
Nie bardzo jest się do czego przyczepić
Jeśli już to do Netflixa odnośnie formatu obciążenia. Subskrypcji nie anulowałeś(?) to i Netflix kartę obciążył

Data: 2017-03-21 08:43:10
Autor: Yakhub
Dnia Tue, 21 Mar 2017 00:32:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Jaki cel zatem mają "limity transakcyjne"? --
Yakhub

Data: 2017-03-21 01:16:25
Autor: Kris
W dniu wtorek, 21 marca 2017 08:43:11 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

Jaki cel zatem mają "limity transakcyjne"?
 Jak sam napisałeś limity sa na transakcje internetowe, telefoniczne i korespondencyjne.
MBank Tobie napisał że Netflix obciążając Twoją kartę zrobił to nie jako transakcja internetowa tylko jako "fizyczny" zakup.
I Od tej strony jedynie widzę pole do manewru dla Ciebie- błędny format zapytania autoryzacyjnego. Co z tego wyjdzie nie mam pojęcia.

Data: 2017-03-21 01:35:32
Autor: Kris
mBank, limity transakcyjne i Netflix
W dniu wtorek, 21 marca 2017 08:43:11 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

Jaki cel zatem mają "limity transakcyjne"?
Nie miałem nigdy karty w mbanku to i nie wiem jakie tam limity można ustawić.
Pisałeś o limitach "internetowe, telefoniczne i korespondencyjne - 0zł. "
Jakie jeszcze tam masz i jak ustawione?
Limit gotówkowy i bezgotówkowy(czy coś w tym stylu) tam się osobno nie definiuje?
O tu to opisali
https://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/limity-autoryzacyjne.html

Tu ćoś więcej jest

https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,3081,czym-sa-limity-autoryzacyjne-oraz-do-czego-sluza.html

Na trzecim obrazku widać że są limity: -bezgotówkowy
-korespondencyjny telefoniczny
-interenetowy
Rozumiem ze dwa ostatnie miałeś na "0zł" ale pierwszy raczej na wyzśżą kwotę. Netflix obciążył w ramach pierwszego limitu- "zwykła" płatność bezgotówkowa

Data: 2017-03-21 10:29:39
Autor: Yakhub

https://ibb.co/j5VRQa

--
Yakhub

Data: 2017-03-21 02:58:12
Autor: Kris
W dniu wtorek, 21 marca 2017 10:29:39 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

> Jakie jeszcze tam masz i jak ustawione?

https://ibb.co/j5VRQa

Zapewne obciążyli w ramach tego 1000zł transakcji bezgotówkowych

Data: 2017-03-21 09:13:58
Autor: Kamil Jońca
Yakhub <aa@aa.aa> writes:

[...]

Powinny się nazywać "autoryzacyjne" - one obowiązują w przypadku
autoryzacji (czyli swego rodzaju "zapytania" o to czy można obciążyć)
Natomiast jak przychodzi obciążenie, to już raczej bank musi je wykonać.
(Nie nie wiem, jak sie ma do tego limit 'korespondencyjny')
KJ

Do what thou wilt shall be the whole of the Law.
-- Aleister Crowley

mBank, limity transakcyjne i Netflix