mBank - lokata 1-dniowa na 4% ?

Data: 2010-10-08 12:11:05
Autor: Imka
mBank - lokata 1-dniowa na 4% ?
In <news:i8mo2l$vbp$2news.onet.pl> Mithos typed:

Swojego czasu dostałem stosowną wiadomość, że mogę otworzyć tytułową lokatę na 4%. Wiadomość gdzieś zniknęła (jak wszystkie stare) pozycji www. mogą otworzyć lokatę jedynie na 3%. Wczoraj testowo założyłem taką lokatę i faktycznie wychodzi 3%.

Pierwsza wiadomość wygasła automagicznie wraz końcem wcześniejszej
promocji, 7 września.

Czy ktoś wie jak otworzyć lokatę na 4% ? Pamiętam, że w tej wiadomości był stosowny link ale wiadomości dawno już nie ma więc nie mogę skorzystać z tej opcji.

3 września poszła nowa wiadomość o przedłużeniu promocji z nowym linkiem
do założenia lokaty. W tej nowej wiadomości nie ma już info o możliwości
założenia lokaty przez mLinie i jest wprost podana prośba o zachowanie
wiadomości. http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/twoj_wyzszy_zysk/

Zależy o której wiadomości piszesz - jeśli o pierwszej, to wygasła
systemowo, jeśli zniknęła Ci druga - to chyba tylko mLinia zostaje.

--
Imka

mBank - lokata 1-dniowa na 4% ?