mBank - lokata 6,5%

Data: 2012-09-27 22:26:01
Autor: Dąbrowski
mBank - lokata 6,5%
"Tylko do 30 września br. możesz skorzystać z rewelacyjnej oferty mLOKATY oprocentowanej nawet 6,5% w skali roku!" Tak się reklamuje mBank. Problem w tym, że na tę lokatę można wpłacić jedynie pieniądze jakie trafiły na ekonto po 7 września. Ale i to nie jest prawdą. Bo gdy wpłaciłem na ekonto 2 tysiące z przeznaczeniem na tę lokatę, to system zgłosił, że nowych środków mam jedynie 854 zł. Okazało się, że system porównuje obecny stan konta i stan konta na dzień 7 września i na tej podstawie wylicza ile jest nowych środków na ekoncie. A ponieważ ja po 7 września robiłem z ekonta przelewy i obecny stan ekonta jest wyższy tylko o 854 zł to tylko tę kwotę system potraktował jako nowe środki. Jakiś błąd w skrypcie. Zgłosiłem to na infolinii mBanku i okazało się, że oni mogą założyć lokatę, o której mowa w reklamie, nawet ze środków które były na ekoncie przed 7 września ;) A informację o błędzie pani obiecała przekazać komu trzeba.

Data: 2012-09-28 11:38:08
Autor: Kapsel
mBank - lokata 6,5%
Thu, 27 Sep 2012 22:26:01 +0200, Dąbrowski napisał(a):

[...]

Lol, a do mnie dzwonili sami z tym 6,5% bez żadnych ograniczeń co do
środków na koncie, tyle że do 10k lokata.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-28 22:10:52
Autor: Krzysztof Halasa
mBank - lokata 6,5%
Kapsel <kapselWYTNIJTO@op.pl> writes:

Lol, a do mnie dzwonili sami z tym 6,5% bez żadnych ograniczeń co do
środków na koncie, tyle że do 10k lokata.

MoĹźe dlatego - tamta lokata nie ma takiego ograniczenia.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-29 20:28:26
Autor: Jarek
mBank - lokata 6,5%

Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:5064b6be$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
>A ponieważ ja po 7
września robiłem z ekonta przelewy i obecny stan ekonta jest wyższy tylko o 854 zł to tylko tę kwotę system potraktował jako nowe środki. Jakiś błąd w skrypcie.

Nie błąd w skrypcie, tylko taka była intencja. W przeciwnym wypadku każdy przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi środkami.

Jarek

Data: 2012-09-30 23:22:10
Autor: Dąbrowski
mBank - lokata 6,5%
W dniu 2012-09-29 20:28, Jarek pisze:
> [...]

przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi

Ale to dziwna intencja bo nawet przelew z wypłatą, który wpłynął na konto po 10 września nie załapał się jako "nowe środki".

mBank - lokata 6,5%