mBank - lokata 6,5%

Data: 2012-09-29 20:28:26
Autor: Jarek
mBank - lokata 6,5%

Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:5064b6be$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
>A ponieważ ja po 7
września robiłem z ekonta przelewy i obecny stan ekonta jest wyższy tylko o 854 zł to tylko tę kwotę system potraktował jako nowe środki. Jakiś błąd w skrypcie.

Nie błąd w skrypcie, tylko taka była intencja. W przeciwnym wypadku każdy przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi środkami.

Jarek

Data: 2012-09-30 23:22:10
Autor: Dąbrowski
mBank - lokata 6,5%
W dniu 2012-09-29 20:28, Jarek pisze:
> [...]

przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi

Ale to dziwna intencja bo nawet przelew z wypłatą, który wpłynął na konto po 10 września nie załapał się jako "nowe środki".

mBank - lokata 6,5%