mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09

Data: 2010-06-07 05:57:15
Autor: Mindek
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
nie ma.

Może warto założyć wątek, najlepsze lokaty/konta z kapitalizacją
jednodniową, aby zawsze był na powierzchni aktualizowany na bieżąco?

Data: 2010-06-07 08:11:08
Autor: witek
Mindek wrote:
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
nie ma.

Tylko dla osó, które mają wpłwyw powyżej 2 tys, lub przerób kartą powyżej 3 tys. Dlatego dostałes

Może warto założyć wątek, najlepsze lokaty/konta z kapitalizacją
jednodniową, aby zawsze był na powierzchni aktualizowany na bieżąco?

czemu z kapitalizacją jednodniową.
raczej loakty o największym zysku. I jak wątek nigdy to nie bedzie aktualne, Bardziej jako stronę internetową to widzę. I pewnie nie ty peirwszy na to wpadłeś i gdzię już taka jest.

Data: 2010-06-07 15:01:20
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 7 Jun 2010 05:57:15 -0700 (PDT), Mindek napisał(a):
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.
Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam są limity. Tutaj tych limitów
nie ma.

Limit 15*20kpln = 300 kpln. Myślę, że nie jest zbyt bolesny ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-07 19:31:47
Autor: Ralf
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
> mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-promocji-twoj-wyzszy-zysk.pdf

Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

Ralf

Data: 2010-06-07 10:34:02
Autor: Tomek z Wawy
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
On 7 Cze, 19:31, Ralf <gznew...@gazeta.pl> wrote:

Po usuni ciu komunikatu nie ma mo liwo ci za o enia promocyjnej lokaty.

Czytałeś regulamin do którego link umieściłeś? Pytanie retoryczne, bo
to co piszesz to bzdura.

Data: 2010-06-07 20:07:07
Autor: Ralf
Tomek z Wawy pisze:
[...]

Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i chciałbym zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

Ralf

Data: 2010-06-07 20:40:25
Autor: f

Użytkownik "Ralf" <gznewsy2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hujcgj$d85$1inews.gazeta.pl...
Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i chciałbym zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z hakiem" w ilości kilkuset

Data: 2010-06-07 12:34:35
Autor: Mindek
On 7 Cze, 20:40, "f" <f...@cf.gh> wrote:
Użytkownik "Ralf" <gznew...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hujcgj$d85$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z

nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
idzie szybciej niż na rachunku :-)

Data: 2010-06-07 14:51:16
Autor: Clegan
On 7 Cze, 21:34, Mindek <mindera.a...@gmail.com> wrote:

nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
idzie szybciej niż na rachunku :-)

A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
szybciej.
Swoją drogą wnioskowy sposób zakładania lokat w necie i czekanie na
maila to cofnięcie się do epoki gierkowskiej w rozwoju bankowości.
mBank powinien za to jakąś nagrodę otrzymać za najdurniejszy pomysł
polskiej bankowości w 1. połowie 2010r.

Data: 2010-06-07 22:13:20
Autor: Tomasz Opalski
Clegan <cleghan@gmail.com> napisał(a):

A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
szybciej.

Tylko po co ten e-mail? Przy zakładaniu lokaty info o mailu się pojawiło, ale po pierwsze żaden nie przyszedł, a po drugie zaraz po przebrnięciu procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do 4% bez żadnych dodatkowych potwierdzeń.

Data: 2010-06-07 16:43:45
Autor: Clegan
On 8 Cze, 00:13, "Tomasz Opalski" <okemot.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
% ?
U mnie nic takiego nie nastąpiło - dostałem info że wniosek odrzucony
z powodu: wniosek w toku.

Data: 2010-06-07 23:43:11
Autor: Andrzej Chabasiński
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Ciągle nie mogę się nadziwić, że mimo permanentnych obniżek
oprocentowania wciąż jest tylu entuzjastów lokaty jednodniowej
(obecnie "promocja", obiektywnie rzecz biorąc - z różnych względów
żenująca), podczas gdy konkurencja daje bez problemu 4,55% (a dla
wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Data: 2010-06-08 00:42:28
Autor: Mindek
On 8 Cze, 08:43, Andrzej Chabasiński <andrzejc...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

Przy zakładaniu lokat na maile nie czekałem bo i po co, wczoraj
założyłem lokaty tylko przez cofanie strony. Dzisiaj mam kolejne wolne
środki i niestety moja wersja szybszego zakładania lokaty już nie
działa :(

Data: 2010-06-08 08:21:59
Autor: Andrzej Chabasiński
On 8 Cze, 09:42, Mindek <mindera.a...@gmail.com> wrote:
> [...]

> wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

Rozumiem, że ta nadwyżka to >300 000 PLN (w przybliżeniu). Ja bym to
ulokował w OF (dopóki jeszcze jest 5,65% netto). Chyba że CAŁOŚĆ
posiadanej kasy może być potrzebna "z dnia na dzień" - bez możliwości
zaplanowania tego terminu(?); szczerze jednak wyznam, że niezwykle
trudno mi sobie taką sytuację wyobrazić...

Data: 2010-06-08 13:22:16
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-06-08 09:42, Mindek pisze:
[...]

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu swój?

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-06-08 19:13:35
Autor: Ralf
Paweł Muszyński pisze:

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu swój?

A nie mówiłem? ;) Ale jak radzili koledzy jest jeszcze mLinia.

Ralf

Data: 2010-06-09 10:40:34
Autor: MK
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
On 8 Cze, 13:22, Paweł Muszyński <pmuch.nos...@bolinko.wytnijto.org>
wrote:

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu
swój?

Kazdy moze sprobowac wypelnic. Moze odsiewa przy logowaniu...
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

MK

Data: 2010-06-10 23:00:46
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 9 Jun 2010 10:40:34 -0700 (PDT), MK napisał(a):

[...]

 Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-10 17:05:58
Autor: witek
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

Data: 2010-06-11 01:20:16
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 10 Jun 2010 17:05:58 -0500, witek napisał(a):

 Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

 Nie chce mi się płacić za przelanie kasy z powrotem z eMaxa, ale może
niech kto inny spróbuje? :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-10 18:30:51
Autor: witek
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ja niestety oferte dostalem, wiec nie dam rady wyprobowac.

Data: 2010-06-11 06:44:56
Autor: Kamil Jońca
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Borys Pogoreło wrote:
[...]

Informatycy? A nie "biznes" który to u informatyków zamawiał?
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-06-11 00:07:10
Autor: witek

Borys Pogoreło wrote:
[...]

to raczej nie biznes kazal im tak napisac aplikacje.

Data: 2010-06-11 07:08:42
Autor: Kamil Jońca
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

[...]

Ech, żeby świat był taki prosty :)

KJ

A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
                -- Lillian Day

Data: 2010-06-08 12:17:04
Autor: Tomasz Opalski
Andrzej Chabasiński <andrzejch44@gmail.com> napisał(a):

Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Znam ofertę innych banków. To nie entuzjazm ani masochizm, a dywersyfikacja kont i kasy. Ponieważ korzystam z VE mBanku do wypłat z bankomatów, to zawsze jakąś małą rezerwę tam trzymam. Po co kaska ma gnić na Emaksie jak może na ciut lepszym procencie być na lokacie, którą można w każdej chwili zerwać.

Data: 2010-06-08 12:19:23
Autor: Tomasz Opalski
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Clegan <cleghan@gmail.com> napisał(a):

Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
% ?
Niestety nic się samo automagicznie nie założyło. Zlikwidowałem normalna jednodniową i założyłem promocyjną, która od razu była widoczna na liście lokat z 4% zamiast 3.5%, pomimo, że nie dostałem żadnego maila.
A maile ostatecznie przyszły obydwa tyle że z jakimś 20 minutowym opóźnieniem. Kilku nie próbowałem zakładać.

Data: 2010-06-07 22:52:20
Autor: MrMrooz
Tomasz Opalski <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Tylko po co ten e-mail? Przy zakładaniu lokaty info o mailu się pojawiło, ale po pierwsze żaden nie przyszedł, a po drugie zaraz po przebrnięciu procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do 4% bez żadnych dodatkowych potwierdzeń.

A kolejną próbowałeś założyć? Już wtedy nie znika kasa emaxa i nie pojawia się nowa lokata - po dość długim czasie przychodzi mail że wniosek odrzucony z powodu procesowania innego wniosku :-)

Szkoda że we wniosku nie trzeba pisać uzasadnienia dlaczego się chce tą lokatę i na taką kwotę.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-06-07 19:43:16
Autor: MrMrooz
f <fs@cf.gh> napisał(a):

> [...]

Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z hakiem" w ilości kilkuset
Jeszcze rano była opcja w serwisie transakcyjnym - można było wybrać lokatę jednodniową (w opisie były jeszcze jakieś dodatkowe informacje - nie pamiętam w tej chwili jakie) i założyć na 4%. Dało radę wtedy założyć lokatę, która widnieje dalej z oproc. 4%.

Jak mi się pojawił komunikat z info że można tylko przez wniosek, już nie ma tej opcji w systemie transakcyjnym.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-06-07 19:34:00
Autor: Marcin Lubojański
Ralf wrote:
 > mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

> [...]

Można przez serwis telefoniczny.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-06-08 22:50:59
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 07 Jun 2010 19:31:47 +0200, Ralf napisał(a):
> [...]
Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie
ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

Ten ich system komunikatów to jest taka porażka, że trudno się dziwić
ludziom którzy je kasują :) Gorzej tego nie mogli zrobić... A nie, mogli -
np. potwierdzanie usunięcia komunikatu kodem SMS :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-07 19:41:15
Autor: ttt
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

Dla niewtajemniczonych w ofertę banków - co daje taka lokata jednodniowa i czym różni się ona od konta Emax Plus? Rozumiem, że jest to lokata odnawialna, czyli że automatycznie przedłuża się ona bez wypisywania kolejnego wniosku, ale do kiedy się automatycznie przedłuża?

Data: 2010-06-07 12:59:27
Autor: witek
ttt wrote:
[...]

codziennie się przedłuża. dopóki nie zerwiesz, albo dopóki regulamin mówi,że będzie się przedłużać.
różnica jest tak, że bank może cię skusić większymi odsetkami sam wykładając  o belkę mniej z własnej kieszeniu.

Data: 2010-06-09 17:24:58
Autor: Wemif
Mindek <mindera.adam@gmail.com> wrote:
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
trochę bez sensu.

a.

Data: 2010-06-09 20:14:53
Autor: Rafał
W dniu 10-06-09 19:24, Wemif pisze:
Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
trochę bez sensu.

Bez sensu to jest jak przychodzi mail, że wniosek zatwierdzony a lokaty niet. Ja tam prosić nie będę. Wczoraj byłem w Polbanku.

--
Raf

Data: 2010-06-10 23:03:54
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 9 Jun 2010 17:24:58 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

Po każdym założeniu lokaty 4.5% w mbanku trzeba się na nowo zalogować,
trochę bez sensu.

 Aż takie dobre warunki dostałeś? ;)

 Ja tam się już przywitałem z EB. Dziwny ten token GSM.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-15 12:27:22
Autor: MrMrooz
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Mindek <mindera.adam@gmail.com> napisał(a):
Wlasnie dostalem taka wiadomosc po zalogowaniu sie do rachunku.
Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam sa limity. Tutaj tych limitow
nie ma.
mBank poszedł dalej - dostałem maila z:
'....Teraz założysz lokatę łatwiej i wygodniej, m.in. dzięki możliwości podania na wniosku liczby lokat (w przedziale od 1 do 99), które chcesz otworzyć. Ta opcja pozwoli Ci uniknąć składania wniosku o każdą z lokat osobno.
....'
Szkoda że tak późno, te co miałem założyć już założyłem, a mBank po raz kolejny dał ciała wprowadzając jakąś innowację (wniosek o lokatę).

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-06-15 08:07:59
Autor: witek
MrMrooz wrote:
[...]
...'
Szkoda że tak późno, te co miałem założyć już założyłem, a mBank po raz kolejny dał ciała wprowadzając jakąś innowację (wniosek o lokatę).

Pozdrawiam
Michał M

teraz to niech sobie to wsadzą, jak już wszyscy lokaty pozakładali.
Niech wykorzystają ten soft i napiszą kawałek do zrywania wszystkich lokat na raz, zeby nie trzeba bylo klikac w kazdą oddzielnie.

mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09