mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09

Data: 2010-06-07 19:31:47
Autor: Ralf
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
> mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin-promocji-twoj-wyzszy-zysk.pdf

Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

Ralf

Data: 2010-06-07 10:34:02
Autor: Tomek z Wawy
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
On 7 Cze, 19:31, Ralf <gznew...@gazeta.pl> wrote:

Po usuni ciu komunikatu nie ma mo liwo ci za o enia promocyjnej lokaty.

Czytałeś regulamin do którego link umieściłeś? Pytanie retoryczne, bo
to co piszesz to bzdura.

Data: 2010-06-07 20:07:07
Autor: Ralf
Tomek z Wawy pisze:
[...]

Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i chciałbym zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

Ralf

Data: 2010-06-07 20:40:25
Autor: f

Użytkownik "Ralf" <gznewsy2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hujcgj$d85$1inews.gazeta.pl...
Nie dopisałem, że chodzi mi o internet. A co do regulaminu to czytałem i chciałbym zobaczyć jak ktoś zakłada lokatę na stronie www.mbank.pl :)

Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z hakiem" w ilości kilkuset

Data: 2010-06-07 12:34:35
Autor: Mindek
On 7 Cze, 20:40, "f" <f...@cf.gh> wrote:
Użytkownik "Ralf" <gznew...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hujcgj$d85$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z

nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
idzie szybciej niż na rachunku :-)

Data: 2010-06-07 14:51:16
Autor: Clegan
On 7 Cze, 21:34, Mindek <mindera.a...@gmail.com> wrote:

nie jest tak źle. Wystarczy po wypełnieniu wniosku cofnąć stronę dwa
razy potwierdzając dane i już masz kolejny wniosek. Czyli zakładanie
idzie szybciej niż na rachunku :-)

A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
szybciej.
Swoją drogą wnioskowy sposób zakładania lokat w necie i czekanie na
maila to cofnięcie się do epoki gierkowskiej w rozwoju bankowości.
mBank powinien za to jakąś nagrodę otrzymać za najdurniejszy pomysł
polskiej bankowości w 1. połowie 2010r.

Data: 2010-06-07 22:13:20
Autor: Tomasz Opalski
Clegan <cleghan@gmail.com> napisał(a):

A czekanie na pocztę wliczasz ? Bo jeśli tak to nie ma mowy żeby było
szybciej.

Tylko po co ten e-mail? Przy zakładaniu lokaty info o mailu się pojawiło, ale po pierwsze żaden nie przyszedł, a po drugie zaraz po przebrnięciu procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do 4% bez żadnych dodatkowych potwierdzeń.

Data: 2010-06-07 16:43:45
Autor: Clegan
On 8 Cze, 00:13, "Tomasz Opalski" <okemot.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
% ?
U mnie nic takiego nie nastąpiło - dostałem info że wniosek odrzucony
z powodu: wniosek w toku.

Data: 2010-06-07 23:43:11
Autor: Andrzej Chabasiński
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Ciągle nie mogę się nadziwić, że mimo permanentnych obniżek
oprocentowania wciąż jest tylu entuzjastów lokaty jednodniowej
(obecnie "promocja", obiektywnie rzecz biorąc - z różnych względów
żenująca), podczas gdy konkurencja daje bez problemu 4,55% (a dla
wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Data: 2010-06-08 00:42:28
Autor: Mindek
On 8 Cze, 08:43, Andrzej Chabasiński <andrzejc...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

Przy zakładaniu lokat na maile nie czekałem bo i po co, wczoraj
założyłem lokaty tylko przez cofanie strony. Dzisiaj mam kolejne wolne
środki i niestety moja wersja szybszego zakładania lokaty już nie
działa :(

Data: 2010-06-08 08:21:59
Autor: Andrzej Chabasiński
On 8 Cze, 09:42, Mindek <mindera.a...@gmail.com> wrote:
> [...]

> wytrwałych nawet 5,65%). Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Ale te 4.55% w EB ma limity, co zrobić z nadwyżką?

Rozumiem, że ta nadwyżka to >300 000 PLN (w przybliżeniu). Ja bym to
ulokował w OF (dopóki jeszcze jest 5,65% netto). Chyba że CAŁOŚĆ
posiadanej kasy może być potrzebna "z dnia na dzień" - bez możliwości
zaplanowania tego terminu(?); szczerze jednak wyznam, że niezwykle
trudno mi sobie taką sytuację wyobrazić...

Data: 2010-06-08 13:22:16
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-06-08 09:42, Mindek pisze:
[...]

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu swój?

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-06-08 19:13:35
Autor: Ralf
Paweł Muszyński pisze:

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu swój?

A nie mówiłem? ;) Ale jak radzili koledzy jest jeszcze mLinia.

Ralf

Data: 2010-06-09 10:40:34
Autor: MK
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
On 8 Cze, 13:22, Paweł Muszyński <pmuch.nos...@bolinko.wytnijto.org>
wrote:

Ja niestety skasowałem maila z komunikatem :-(
Ciekawe, czy link ten jest spersonalizowany - czy ktoś mógłby wkleić tu
swój?

Kazdy moze sprobowac wypelnic. Moze odsiewa przy logowaniu...
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

MK

Data: 2010-06-10 23:00:46
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 9 Jun 2010 10:40:34 -0700 (PDT), MK napisał(a):

[...]

 Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-10 17:05:58
Autor: witek
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

Data: 2010-06-11 01:20:16
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 10 Jun 2010 17:05:58 -0500, witek napisał(a):

 Widomości o promocji nie dostałem (i strzeliłem focha ;) ale ten link
zadziałał i doklikałem się aż do wyboru konta. A że z próżnego i Salomon...

Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

 Nie chce mi się płacić za przelanie kasy z powrotem z eMaxa, ale może
niech kto inny spróbuje? :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-10 18:30:51
Autor: witek
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Ja niestety oferte dostalem, wiec nie dam rady wyprobowac.

Data: 2010-06-11 06:44:56
Autor: Kamil Jońca
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Borys Pogoreło wrote:
[...]

Informatycy? A nie "biznes" który to u informatyków zamawiał?
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-06-11 00:07:10
Autor: witek

Borys Pogoreło wrote:
[...]

to raczej nie biznes kazal im tak napisac aplikacje.

Data: 2010-06-11 07:08:42
Autor: Kamil Jońca
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

[...]

Ech, żeby świat był taki prosty :)

KJ

A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
                -- Lillian Day

Data: 2010-06-08 12:17:04
Autor: Tomasz Opalski
Andrzej Chabasiński <andrzejch44@gmail.com> napisał(a):

Czyżby jakieś elementy masochistyczne?

Znam ofertę innych banków. To nie entuzjazm ani masochizm, a dywersyfikacja kont i kasy. Ponieważ korzystam z VE mBanku do wypłat z bankomatów, to zawsze jakąś małą rezerwę tam trzymam. Po co kaska ma gnić na Emaksie jak może na ciut lepszym procencie być na lokacie, którą można w każdej chwili zerwać.

Data: 2010-06-08 12:19:23
Autor: Tomasz Opalski
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Clegan <cleghan@gmail.com> napisał(a):

Chcesz powiedzieć że zlikwidowana lokata sama się odtworzyła z nowym
% ?
Niestety nic się samo automagicznie nie założyło. Zlikwidowałem normalna jednodniową i założyłem promocyjną, która od razu była widoczna na liście lokat z 4% zamiast 3.5%, pomimo, że nie dostałem żadnego maila.
A maile ostatecznie przyszły obydwa tyle że z jakimś 20 minutowym opóźnieniem. Kilku nie próbowałem zakładać.

Data: 2010-06-07 22:52:20
Autor: MrMrooz
Tomasz Opalski <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Tylko po co ten e-mail? Przy zakładaniu lokaty info o mailu się pojawiło, ale po pierwsze żaden nie przyszedł, a po drugie zaraz po przebrnięciu procedury, chwilę wcześniej zlikwidowana lokata, podskoczyła z procentami do 4% bez żadnych dodatkowych potwierdzeń.

A kolejną próbowałeś założyć? Już wtedy nie znika kasa emaxa i nie pojawia się nowa lokata - po dość długim czasie przychodzi mail że wniosek odrzucony z powodu procesowania innego wniosku :-)

Szkoda że we wniosku nie trzeba pisać uzasadnienia dlaczego się chce tą lokatę i na taką kwotę.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-06-07 19:43:16
Autor: MrMrooz
f <fs@cf.gh> napisał(a):

> [...]

Przez internet to bardzo upierdliwa procedura z wielokrotnym wypełnianiem wniosku, wielokrotnym logowaniem, jak ktos chce zrobić np lokaty 1kPLN "z hakiem" w ilości kilkuset
Jeszcze rano była opcja w serwisie transakcyjnym - można było wybrać lokatę jednodniową (w opisie były jeszcze jakieś dodatkowe informacje - nie pamiętam w tej chwili jakie) i założyć na 4%. Dało radę wtedy założyć lokatę, która widnieje dalej z oproc. 4%.

Jak mi się pojawił komunikat z info że można tylko przez wniosek, już nie ma tej opcji w systemie transakcyjnym.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2010-06-07 19:34:00
Autor: Marcin Lubojański
Ralf wrote:
 > mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

> [...]

Można przez serwis telefoniczny.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-06-08 22:50:59
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 07 Jun 2010 19:31:47 +0200, Ralf napisał(a):
> [...]
Chyba testują czy ktokolwiek czyta komunikaty :) Po usunięciu komunikatu nie
ma możliwości założenia promocyjnej lokaty.

Ten ich system komunikatów to jest taka porażka, że trudno się dziwić
ludziom którzy je kasują :) Gorzej tego nie mogli zrobić... A nie, mogli -
np. potwierdzanie usunięcia komunikatu kodem SMS :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09