mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09

Data: 2010-06-07 19:41:15
Autor: ttt
mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
Właśnie dostałem taką wiadomość po zalogowaniu się do rachunku.

Dla niewtajemniczonych w ofertę banków - co daje taka lokata jednodniowa i czym różni się ona od konta Emax Plus? Rozumiem, że jest to lokata odnawialna, czyli że automatycznie przedłuża się ona bez wypisywania kolejnego wniosku, ale do kiedy się automatycznie przedłuża?

Data: 2010-06-07 12:59:27
Autor: witek
ttt wrote:
[...]

codziennie się przedłuża. dopóki nie zerwiesz, albo dopóki regulamin mówi,że będzie się przedłużać.
różnica jest tak, że bank może cię skusić większymi odsetkami sam wykładając  o belkę mniej z własnej kieszeniu.

mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09