mBank/mDirect + Hestia = PORA¯KA

Data: 2011-03-20 16:31:52
Autor: Maruda
mBank/mDirect + Hestia = PORA¯KA
W dniu 2011-03-20 10:13, Tomek D pisze:

Ostrzegam zatem, ¿e w przypadku szkody ca³kowitej przy ubezpieczeniu mDirect w
mBanku wychodzi siê na tym jak Zab³ocki na mydle.

http://blogprzewodnika.blogspot.com/2011/03/mbankmdirect-hestia-odradzam.html

Jak ju¿ kto¶ parê postów obok napisa³ nt. serwisów transkacyjnych www banków, to podobnie mo¿na by rzec o ubezpieczeniach.
Ubezpieczenia nie s± po to, aby ubezpieczonemu zrobiæ dobrze, ale po to, aby ubezpieczycielowi zrobiæ dobrze.
My¶lê, ¿e od teraz bêdziesz coroczn± sk³adkê na AC chowa³ do skarpety (tj na dobrze oprocentowan± lokatê), a jak rozdupisz kolejne auto, to bêdziesz mia³ na naprawê, albo na nastêpne - jak znalaz³.

--

Dziêkujê. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-03-20 17:39:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-20 16:31, Maruda pisze:

My¶lê, ¿e od teraz bêdziesz coroczn± sk³adkê na AC chowa³ do skarpety
(tj na dobrze oprocentowan± lokatê), a jak rozdupisz kolejne auto, to
bêdziesz mia³ na naprawê, albo na nastêpne - jak znalaz³.

Gorzej, je¶li rozwali auto w pierwszym lub drugim roku, i po to jest ubezpieczenie, a nie po to, aby wycyckaæ ubezpieczyciela finansowo (bo to siê zwykle nie udaje i nie taki jest cel ubezpieczenia).

--
Liwiusz

Data: 2011-03-29 14:22:08
Autor: Olgierd
mBank/mDirect + Hestia = PORA¯KA
Dnia Sun, 20 Mar 2011 16:31:52 +0100, Maruda napisał(a):

Myślę, że od teraz będziesz coroczną składkę na AC chował do skarpety
(tj na dobrze oprocentowanÄ… lokatÄ™), a jak rozdupisz kolejne auto, to
będziesz miał na naprawę, albo na następne - jak znalazł.

No właśnie, 1,5 miesiąca temu rozwaliłem auto, to co zostało sprzedałem za 20% "wartości ogólnej", zaś to co zaoszczędziłem przez ostatnie 10 lat -- plus te 4,5 tys., które dostałem za szczątki -- pozwoliły mi kupić całkiem inne fajne auto.

Inna sprawa, że jakbym wiedział, że 19 lutego wjadę do rowu, to pewnie 2 miesiące wcześniej bym kupił AC ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-29 17:36:47
Autor: Liwiusz
mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA
W dniu 2011-03-29 16:22, Olgierd pisze:
[...]

Druga inna sprawa, że jakbyś rozbił auto w pierwszym, a nie w dziesiątym roku, to ten system mógłbyś sobie w... buty wsadzić :)

--
Liwiusz

Data: 2011-04-01 10:19:44
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 29 Mar 2011 17:36:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Rozbiłem w drugim :) dziesięcioletni okres dotyczy wszystkich aut, które użytkowałem w tym okresie.

Data: 2011-04-01 12:21:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-04-01 12:19, Olgierd pisze:
[...]

To teraz się módl, aby kolejny wypadek był znów dopiero za 10 lat :)

--
Liwiusz

Data: 2011-04-01 11:57:40
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:21:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

Druga inna sprawa, że jakbyś rozbił auto w pierwszym, a nie w
dziesiątym roku, to ten system mógłbyś sobie w... buty wsadzić

RozbiÅ‚em w drugim  dziesiÄ™cioletni okres dotyczy wszystkich aut, które
użytkowałem w tym okresie.

To teraz się módl, aby kolejny wypadek był znów dopiero za 10 lat

Na wszelki wypadek nie ubezpieczyłem go :)

Data: 2011-04-01 15:20:43
Autor: Miroo
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.04.01.11.57.37rudak.org...
Dnia Fri, 01 Apr 2011 12:21:18 +0200, Liwiusz napisał(a):
To teraz się módl, aby kolejny wypadek był znów dopiero za 10 lat

Na wszelki wypadek nie ubezpieczyłem go :)

Nie każdego stać na ryzyko :(
I z tego żyją ubezpieczalnie.

Miroo

Data: 2011-04-01 14:11:44
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 01 Apr 2011 15:20:43 +0200, Miroo napisał(a):

To teraz się módl, aby kolejny wypadek był znów dopiero za 10 lat

Na wszelki wypadek nie ubezpieczyłem go

Nie każdego stać na ryzyko
I z tego żyją ubezpieczalnie.

No to właśnie chodzi mi o to, że każde ubezpieczenie opiera się na prostym założeniu: dymać klienta.

Data: 2011-04-01 20:36:01
Autor: Simple Man
W dniu 2011-04-01 16:11, Olgierd pisze:
No to właśnie chodzi mi o to, że każde ubezpieczenie opiera się na
prostym założeniu: dymać klienta.

W swoim założeniu dowiodłeś tyle, że cała ta proponowana strategia w ciągu 10 lat wyszła na zero. I jak przez najbliższe 10 lat nic się nie stanie to znowu wyjdziesz na zero. Dymasz sam siebie :)

Data: 2011-04-04 06:30:11
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 01 Apr 2011 20:36:01 +0200, Simple Man napisał(a):

[...]

Nie, ponieważ wiem jak ubezpieczyciele dymają klientów. Wolę nie być w tej grupie :)

Data: 2011-04-01 21:03:06
Autor: S³awomir Szysz³o
mBank/mDirect + Hestia = PORA¯KA
Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:11:44 +0000 (UTC), Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>
wklepa³(-a):

No to w³a¶nie chodzi mi o to, ¿e ka¿de ubezpieczenie opiera siê na prostym za³o¿eniu: dymaæ klienta.

Jakby ludzie tak czêsto nie rozbijali samochodów, to AC nie by³oby takie drogie.
Czysta statystyka. Popatrz na stawki dla ubezpieczeñ od ¿ywio³ów i porównaj.

--
S³awomir Szysz³o

Data: 2011-04-01 21:16:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-04-01 21:03, S³awomir Szysz³o pisze:
[...]

Jest jeszcze jeden aspekt:

"A jak siê robi grad?"

--
Liwiusz

[...]