mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA

Data: 2011-03-26 18:59:47
Autor: Budzik
mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA
Użytkownik Tomek D tomasz.dygalaWYTNIJTO@gmail.com ...

Jakiś czas temu rozbiłem auto.
Szkoda całkowita, ekonomiczna nieopłacalność naprawy czyli auto do
kasacji. Wszystko super gdyby nie wielkość odszkodowania: 6.100 zł
(wartość auta wg. wyceny 17.000)
Tyle właśnie wypłacono mi z polisy AC - ubezpieczenie mDirect, zawarte
za pośrednictwem mBanku a likwidowane przez Hestię.

Ubezpieczyciel uznał że to co zostało mi w ręku czyli wrak, bez
przodu, z rozjechaną geometrią wart jest 11.800 zł!!!!!
Super ale wartość rynkowa kupy złomu to ok. 2 tys. zł...

napisz, ze takim razie prosisz o wskazanie miejsca, gdzie mozesz je sprzedać za 11.800

mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA