mBank, mSaver - odsetki i reklamacja

Data: 2013-01-21 07:45:27
Autor: Maruda
mBank, mSaver - odsetki i reklamacja
Zgłosiłem reklamację 8 stycznia (za mało odsetek). mlinka tylko stwierdziła, że "faktycznie, coś się tych odsetek za mało naliczyło".
Odpowiedź dostałem dzisiaj:

[CYT]
Na wstępie przepraszam, za wszelkie niedogodności, jakie wynikały dla Pana z zaistniałej sytuacji.

Uprzejmie informuję, że oprocentowanie na rachunku mSaver zostało podniesione do wysokości 7% w skali roku dnia 02.01.2013 roku. Jednocześnie informuję, że w dniu xx.01.2013 roku zostały zaksięgowane odsetki w wysokości xx,xx PLN, stanowiące różnicę w naliczonym już oprocentowaniu.
Pragnę również wyjaśnić, ze przyczyną zmiany oprocentowania na rachunku mSaver był incydentalny błąd systemu informatycznego.

Mam świadomość, że niezależnie od podejmowanych przez nas obecnie działań opisana sytuacja mogła w Pana opinii wpłynąć negatywnie na wizerunek naszego Banku. Chciałabym jednak zapewnić, iż bardzo zależy nam, aby Klienci mBanku czerpali z kontaktów z nami nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego Pana zgłoszenie zostało potraktowane z najwyższą starannością i niezwłocznie podjęte zostały działania wyjaśniające i naprawcze, które wyeliminują w przyszłości podobne zdarzenia.

Ufam, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana kompletne i wyczerpujące.
[/CYT]

.... na moją opinię pozytywnie wpłynęłoby jakieś drobne zadośćuczynienie :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-01-26 15:49:42
Autor: darkblue
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50fce414$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...
... na moją opinię pozytywnie wpłynęłoby jakieś drobne zadośćuczynienie :)
np. kopniak w tyłek? ;)
nie wierz w cuda, oni i tak sporo kasy wyłożyli dla magika po psychologii, który wyczarował im taki tekst do wklejania w emaile.

mBank, mSaver - odsetki i reklamacja