mBank mobile - daje się wam wysłać sms-a z gg/bramki?

Data: 2009-10-14 20:48:54
Autor: jack
mBank mobile - daje się wam wysłać sms-a z gg/bramki?
Witam!
Próbuję wysłać darmowego sms-a do znajomego, który przeniósł tam numer. Ani z gg , ani z bramki plusa mi się nie udaje. Czy jakaś awaria? Może ktoś mi to objaśnić ?
Pozdrawia - jack

Data: 2009-10-14 23:01:04
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
jack wrote:
Witam!
Próbuję wysłać darmowego sms-a do znajomego, który przeniósł tam numer. Ani z gg , ani z bramki plusa mi się nie udaje. Czy jakaś awaria? Może ktoś mi to objaśnić ?

A kiedykolwiek w przeszłości można było?

M.

Data: 2009-10-14 21:32:05
Autor: jack
Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):
jack wrote:
> [...]
 gg , > ani z bramki plusa mi się nie udaje. > Czy jakaś awaria? Może ktoś mi to objaśnić ?

A kiedykolwiek w przeszłości można było?

Dopiero co się przeniósł - dwa dni temu jakoś. Nie pisałem jeszcze do niego po tych przenosinach.

Data: 2009-10-14 22:24:20
Autor: Jakub Danecki
jack wrote:
> A kiedykolwiek w przeszłości można było?
Dopiero co się przeniósł - dwa dni temu jakoś. Nie pisałem jeszcze do
niego po tych przenosinach.

No toście się dogadali :)
ZTCW nigdy nie było bezpłatnej bramki do mBank mobile.

Jakub

Data: 2009-10-15 14:23:59
Autor: Jack Teuerle
Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> napisał(a):
jack wrote:
> [...]
> niego po tych przenosinach.

No toście się dogadali :)
ZTCW nigdy nie było bezpłatnej bramki do mBank mobile.

Czyli w ogóle nie da się wysyłać sms-ow (darmowych) do mBank mobile !!?? A to ci dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się przenoszą wiedzą o tym ? --

Data: 2009-10-15 17:43:18
Autor: SDD

Użytkownik "Jack Teuerle" <j67.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb7b9v$m92$1inews.gazeta.pl...

Czyli w ogóle nie da się wysyłać sms-ow (darmowych) do mBank mobile !!?? A to ci
dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się przenoszą wiedzą o tym ?

Niektorzy moga wysylac. Na przyklad abonenci Orange, ktorzy po zalogowaniu sie moga wyslac 30 SMSow (SMSy dluzsze, zajmujace kilka SMSow liczone sa jako jeden) w ciagu miesiaca.
A tak to w mBank Mobile nigdy nie bylo zadnej darmowej bramki do tej sieci i jak ktos tam sie przenosi to powinien o tym wiedziec.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-18 21:36:42
Autor: W
mBank mobile - daje się wam wysłać sms-a z gg/bramki?
Jack Teuerle wystukał, co następuje:

Czyli w ogóle nie da się wysyłać sms-ow (darmowych) do mBank mobile
!!?? A to ci dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się
przenoszą wiedzą o tym ?

Pewnie wiedzą... do play też nie możesz wysłać... Do plusa musisz się wstrzeliwać z odpowiednimi słowami i słownikiem synonimów pod ręką.
jak już jestem przy komputerze to wolę słać z telefonu doń podłączonego -- wygodniejsze niż bramka i mam raport ;p