mBank muuuli... :(

Data: 2009-07-21 13:15:31
Autor: Valdi.Pavlack
mBank muuuli... :(
Czy u szanownego grona mBank też niemiłosiernie muli...
Ich system ładuje się wolniej niż strony www, na mobilnym necie, obciętym po
przekroczeniu miesięcznego limitu pobranych danych.

Data: 2009-07-21 13:22:43
Autor: Mariusz
mBank muuuli... :(

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h44702$jh0$1news.interia.pl...
Czy u szanownego grona mBank też niemiłosiernie muli...
Ich system ładuje się wolniej niż strony www, na mobilnym necie, obciętym po
przekroczeniu miesięcznego limitu pobranych danych.

Logowałem się parę minut temu i u mnie wszystko ok.

Data: 2009-07-21 13:29:30
Autor: Valdi.Pavlack
mBank muuuli... :(
"Mariusz" news:h448f9$ep9$1inews.gazeta.pl

Logowałem się parę minut temu i u mnie wszystko ok.

Widzę, że mu przeszło - teraz działa OK.

Data: 2009-07-21 13:52:53
Autor: Wojt@s
mBank muuuli... :(

[...]

u mnie na koncie w mBanku także bez problemów

mBank muuuli... :(