mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie

Data: 2009-09-07 22:05:43
Autor: Todler
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w regulaminowym terminie?

Data: 2009-09-07 22:49:59
Autor: RobertS
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie

gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w regulaminowym terminie?
na infolinii nie powiedzieli? mozesz zlozyc relamacje na nierozpatrzona reklamacje ;-)

a tak serio jezeli w gre wchodzi jakas kasa to mozesz napisac do arbitra bankowego

RobertS

Data: 2009-09-08 15:45:37
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
mozesz napisac do arbitra bankowego

czy tenże arbiter ma jaki¶ adres poczty zwykłej
lub elektronicznej? bo mam podobny problem
z "udaj±cymi Greka" pracownikami polbanku efg...

Data: 2009-09-08 17:15:13
Autor: Paweł
Todler wrote:

gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył
reklamacji w regulaminowym terminie?

brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

Data: 2009-09-08 17:16:04
Autor: Liwiusz
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Paweł pisze:
Todler wrote:

gdzie mozna zg�osi� za�alenie na mBank, ktory nie rozpatrzy�
reklamacji w regulaminowym terminie?

brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

   Nieprawda.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-08 17:32:52
Autor: Kamil Jońca
Paweł <root@[127.0.0.1]> writes:
Todler wrote:

gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył
reklamacji w regulaminowym terminie?

brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

Podstawa prawna?
KJ

PS. Psujesz pliterki.
--
Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
                -- Thomas Jefferson

Data: 2009-09-08 19:05:56
Autor: Paweł
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Kamil Jońca wrote:

Podstawa prawna?
 KJ

juz napisalem, ze sie pomylilem.

 PS. Psujesz pliterki.

staram sie nie psuc, ale oryginalny post nie mial content-type
i moj czytnik tego nie skonwertowal. finalnie wyszlo jak wyszlo :/

Data: 2009-09-08 17:44:12
Autor: Rafał
Paweł pisze:
brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

Tylko jeśli założymy, że jakiś termin istnieje. W przypadku mBanku nie ma takowego.

--
Raf

Data: 2009-09-08 18:00:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
PaweĹ&#65533; pisze:
> brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
> uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

Tylko jeĹ&#65533;li zaĹ&#65533;oĹĽymy, ĹĽe jakiĹ&#65533; termin istnieje. W przypadku mBanku nie ma takowego.
 czy dobrze zrozumiałem, że wg opinii przedmówcy je¶li jaki¶ bank
ustali np. w regulaminie termin np. 30 dni, to po jego bezskutecznym
upływie można uznać reklamację za rozpatrzon± pozytywnie?

do pełni szczę¶cia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

Data: 2009-09-08 09:02:56
Autor: Tomek z Wawy
On 8 Wrz, 18:00, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

do pełni szczę¶cia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.

Data: 2009-09-08 18:31:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.

też tak my¶lę, ale je¶li kolega przed-przed-pi¶ca podałby podstawę prawn± to bardzo chętnie się z ni± zapoznam

Data: 2009-09-08 18:57:57
Autor: Paweł
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

> [...]

> dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.

też tak myślę, ale jeśli kolega przed-przed-piśca podałby podstawę
prawną to bardzo chętnie się z nią zapoznam

tak, pomylil mi sie kodeks cywilny z prawem bankowym.
przepraszam za zamet :)

Data: 2009-09-08 19:14:29
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
tak, pomylil mi sie kodeks cywilny z prawem bankowym.
przepraszam za zamet :)

chetnie ujrze przepis kodeksu cywilnego o reklamacjach :) --

Data: 2009-09-09 16:48:36
Autor: Paweł
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:

tak, pomylil mi sie kodeks cywilny z prawem bankowym.
przepraszam za zamet :)

chetnie ujrze przepis kodeksu cywilnego o reklamacjach :)

oj czepialscy literowcy :) chodzilo mi o rekojmie
i rozpatrzenie reklamacji/skargi/jak zwal w odpowiednim terminie.

Data: 2009-09-09 22:07:54
Autor: Liwiusz
Paweł pisze:
[...]

   Niezgodność z umowÄ… :)

--
Liwiusz

mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie