mBank nieczynny w sobotnio-niedzielną noc z 26 na 27.10.2019

Data: 2019-10-25 15:20:00
Autor: Krystek
mBank nieczynny w sobotnio-niedzielną noc z 26 na 27.10.2019
Usługi mBanku nie będą działały w nocy z soboty na niedzielę. Bo konserwacja - tako rzecze informacja: <https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,8763,nocna-przerwa-w-dostepie-do-banku.html?ref=niebieskipasek>

Swoją drogą to albo wybiegają mocno w przyszłość, albo nie czytają tego, co napisali, bo informują dodatkowo, że w nocy 25 listopada (piątek), od godz. 00:00 do godz. 05:00 nie wykonasz przelewu ekspresowego.

A u mnie dalej w systemie transakcyjnym, po kliknięciu w guzik Historia, by rozwinąć pełną listę transakcji na rachunku przeglądarka zostaje przekierowana na stronę: Błąd 404. Dobrze, że działa guzik "Powrót do strony głównej" i wracam do ST rachunku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-10-26 10:15:18
Autor: jureq
W dniu Fri, 25 Oct 2019 15:20:00 +0200, użytkownik Krystek napisał:

[...]

Cache przeglądarki czyściłeś?

Data: 2019-10-27 02:35:39
Autor: Krystek
W dniu 2019-10-26 12:15, jureq pisze:
[...]

A to myślisz pomoże? Mam dodaną tę przeglądarkę do zaufanych w mB i nie prosi mnie za każdym razem o SMS z dodatkowym hasłem przy logowaniu. A ten błąd 404 wywala mi, gdy ST próbuje załadować nowy wygląd historii transakcji. Czasem się udaje, a czasem wywala 404.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-11-05 03:50:20
Autor: Krystek
W dniu 2019-10-27 02:35, Krystek pisze:
[...]

Napisałem do mBąka, poinformowałem, że błąd pojawia się jedynie podczas przeglądania historii i wysłałem screeny. Odpisali, że wiedzą o tym błędzie i że próbują naprawiać. Więc to nie problem po mojej stronie, bo wszystkie inne rzeczy klikalne w systemie transakcyjnym mB działają. Takie ci to poprawki SysTemowe...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-11-05 13:04:04
Autor: z
mBank nieczynny w sobotnio-niedzielną noc z 26 na 27.10.2019
Mille przynajmniej przyznał uczciwie że przez 3 dni lezy i KWICZY.
PROFESJONALIŚCI PEŁNĄ GĘBĄ ;-)

mBank nieczynny w sobotnio-niedzielną noc z 26 na 27.10.2019