mBank - nowa TOiP

Data: 2015-07-11 01:39:07
Autor: Chris94
mBank - nowa TOiP

W mBanku od wczoraj obowiązuje nowa TOiP.
W swoim komunikacie Bank przyznaje się do wprowadzenia opłaty w
wysokości 30 zł za wydanie lub wznowienie walutowej karty VISA, ja
natomiast zauważyłem, że opłata za sprawdzenie w bankomacie salda wynosi
teraz 5 zł.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-11 01:30:24
Autor: bi123
mBank - nowa TOiP
Kuriozalny jest nowy regulamin: Bank ma prawo zmieniać/podwyższać opłaty w TOiP nie tylko gdy zmienią
się stopy procentowe ale także:
"...gdy zmianie ulegnie wysokość przeciętnego, miesięcznego wynagrodzenia w
sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku, ogłaszanego przez GUS
o co najmniej 1% w stosunku do poprzednio ogłoszonego w analogicznym okresie
(rocznym, kwartalnym lub miesięcznym)..."

Pytanie za 100 pkt:
Jak poziom zarobków w sektorze przedsiębiorstw (bez wypłat nagród z zysku)
wpływa na koszty mBanku?

Data: 2015-07-11 10:43:43
Autor: Ghost
mBank - nowa TOiP

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0cdf931f-ad9f-4624-ad1a-5d0c7f3615af@googlegroups.com...

[...]

Poprzez pensje pracowników banku.

Co wygrałem?

Data: 2015-07-11 13:09:58
Autor: jg
mBank - nowa TOiP
Dnia Sat, 11 Jul 2015 10:43:43 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

eh, kolejny bystrzak nie czyta regulaminow i umow.

wygrales 100 pkt...

--
jg

Data: 2015-07-11 14:52:17
Autor: Chris94
mBank - nowa TOiP
Dnia Sat, 11 Jul 2015 01:39:07 +0200, Chris94 napisał(a):

[...]

Ponadto odnoszę wrażenie, że podrożały wypłaty z tzw. "pozostałych"
bankomatów (nie wiem, ile przedtem kosztowały):

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
VII. Debetowe karty płatnicze
1. Karta Visa payWave
a) Visa payWave
[...]
10. Prowizja od wypłat gotówki w bankomatach spoza Sieci Euronet, Planet
Cash oraz Banku Zachodniego WBK S.A. na terenie Polski(2): 3%, min. 5,00 zł, max. 9,00 zł / 0,00 zł(5)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W dodatku wątpliwość budzi, co należy rozumieć pod pojęciem "pozostałych
bankomatów krajowych" w pkt. 9: czy inne niż Euronet (wymieniony w pkt
8), czy inne niż "bankomaty Sieci Euronet, Planet Cash oraz Banku
Zachodniego WBK S.A." (wymienione w pkt 7). A konsekwencją tej wątpliwości jest rozbieżność (sprzeczność?) pomiędzy
p-ktami 9 i 10.
Czuję, ze tutaj krew się będzie lała.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-11 17:27:19
Autor: Waldek
mBank - nowa TOiP
W dniu 2015-07-11 o 01:39, Chris94 pisze:

[...]

Przestałem się "katować" kartami mBąka
a aktualnie użytkowany zestaw plastiku na kraj i zagranice :

- KK Raifiego do bezgotówkowych w PLN rozliczana po kursie MC
i generujaca mikro zysk (1zl od każdych 100)

-  Debetowe Eurobanku (do gotówki)
All bankomat free - Visa -> PLN po kursie Visa + 1% prowizji
(wychodzi lepiej od debetowej MC liczonej po kursie Societe Generale)

Pozdro

Data: 2015-07-14 02:36:32
Autor: Titus Atomicus
mBank - nowa TOiP
In article <mnrckm$fus$1@node2.news.atman.pl>, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

> [...]

- KK Raifiego do bezgotówkowych w PLN rozliczana po kursie MC
i generujaca mikro zysk (1zl od każdych 100)

No, ale u mnie transakcje Zlota Rybka daja mi 'za darmo' Zlota Rybke i Delfinka.
W Raiffaisen limity do wrobienia sa wyzsze...

--
TA

Data: 2015-07-15 13:07:31
Autor: Waldek
mBank - nowa TOiP
W dniu 2015-07-14 o 02:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, ale u mnie transakcje Zlota Rybka daja mi 'za darmo' Zlota Rybke i
Delfinka.
W Raiffaisen limity do wrobienia sa wyzsze...

Ano jak zwykle coś za coś ;)
Na plus jest IMO przyzwoity pakiet ubezpieczeń na kraj i zagranice
Jakiś czas temu poza obrotem zwalniała z opłaty ilość operacji - ale to już przeszłość.

- złotą rybkę ukatrupiłem po wyłączeniu BlueCash-a  ;)

Pozdro

Data: 2015-07-14 10:22:54
Autor: J.F.
mBank - nowa TOiP
Użytkownik "Chris94"  napisał w wiadomości
[...]

O ile pamietam, to ta usluga zawsze byla platna.
Choc prawde mowiac to nie zwracalem uwagi - raz zaplacilem, i wiecej juz nigdy nie sprawdzalem :-)

J.

Data: 2015-07-14 15:30:27
Autor: Chris94
mBank - nowa TOiP
Dnia Tue, 14 Jul 2015 10:22:54 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Ale z tego co pamiętam, to kosztowała 1 zł, a nie 5!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

mBank - nowa TOiP