mBank - nowa TOiP

Data: 2015-07-11 17:27:19
Autor: Waldek
mBank - nowa TOiP
W dniu 2015-07-11 o 01:39, Chris94 pisze:

W mBanku od wczoraj obowiązuje nowa TOiP.
W swoim komunikacie Bank przyznaje się do wprowadzenia opłaty w
wysokości 30 zł za wydanie lub wznowienie walutowej karty VISA, ja
natomiast zauważyłem, że opłata za sprawdzenie w bankomacie salda wynosi
teraz 5 zł.

Przestałem się "katować" kartami mBąka
a aktualnie użytkowany zestaw plastiku na kraj i zagranice :

- KK Raifiego do bezgotówkowych w PLN rozliczana po kursie MC
i generujaca mikro zysk (1zl od każdych 100)

-  Debetowe Eurobanku (do gotówki)
All bankomat free - Visa -> PLN po kursie Visa + 1% prowizji
(wychodzi lepiej od debetowej MC liczonej po kursie Societe Generale)

Pozdro

Data: 2015-07-14 02:36:32
Autor: Titus Atomicus
mBank - nowa TOiP
In article <mnrckm$fus$1@node2.news.atman.pl>, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

> [...]

- KK Raifiego do bezgotówkowych w PLN rozliczana po kursie MC
i generujaca mikro zysk (1zl od każdych 100)

No, ale u mnie transakcje Zlota Rybka daja mi 'za darmo' Zlota Rybke i Delfinka.
W Raiffaisen limity do wrobienia sa wyzsze...

--
TA

Data: 2015-07-15 13:07:31
Autor: Waldek
mBank - nowa TOiP
W dniu 2015-07-14 o 02:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, ale u mnie transakcje Zlota Rybka daja mi 'za darmo' Zlota Rybke i
Delfinka.
W Raiffaisen limity do wrobienia sa wyzsze...

Ano jak zwykle coś za coś ;)
Na plus jest IMO przyzwoity pakiet ubezpieczeń na kraj i zagranice
Jakiś czas temu poza obrotem zwalniała z opłaty ilość operacji - ale to już przeszłość.

- złotą rybkę ukatrupiłem po wyłączeniu BlueCash-a  ;)

Pozdro

mBank - nowa TOiP