mBank - nowa karta debetowa.

Data: 2011-08-24 02:14:40
Autor: michalp
mBank - nowa karta debetowa.
Witajcie,

Kończy mi się okres wazności mojej obecnej karty debetowej (VISA
Electron) i mBank proponuje dwie nowe do wyboru:
- MasterCard Debit PayPass
- Visa Electron PayWave

Czym one się różnią, bo z opisu wynika, że generalnie to jest to samo
- poza firmą rozliczeniową. Jakie to ma znaczenie?

Michał

Data: 2011-08-24 12:23:17
Autor: Waldek
mBank - nowa karta debetowa.

Użytkownik "michalp" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:88c4aaed-5fee-467a-8d9a-9f248c326c6bb11g2000vbz.googlegroups.com...
Witajcie,

- MasterCard Debit PayPass
- Visa Electron PayWave

Czym one się różnią, bo z opisu wynika, że generalnie to jest to samo
- poza firmą rozliczeniową. Jakie to ma znaczenie?

Przy platnosciach zlotowkowych pewnie niczym
ale przy uslugach przewalutowania juz niekoniecznie

Data: 2011-08-24 20:11:25
Autor: dizel
mBank - nowa karta debetowa.
On Wed, 24 Aug 2011 02:14:40 -0700 (PDT), michalp <michalp@interia.pl>
wrote:

[...]

mc nie pobiera opłaty za przewalutowanie, ale z tego co na forum
wyczytałem to transakcje wykonywane visa idą offline a mc online i to
tyle różnic, ewentualnie jeszcze wygląd:)

Data: 2011-08-24 13:38:28
Autor: michalp
mBank - nowa karta debetowa.
On 24 Sie, 20:11, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
On Wed, 24 Aug 2011 02:14:40 -0700 (PDT), michalp <mich...@interia.pl>
wrote:

>Witajcie,

>Ko czy mi si okres wazno ci mojej obecnej karty debetowej (VISA
>Electron) i mBank proponuje dwie nowe do wyboru:
>- MasterCard Debit PayPass
>- Visa Electron PayWave

>Czym one si r ni , bo z opisu wynika, e generalnie to jest to samo
>- poza firm rozliczeniow . Jakie to ma znaczenie?

mc nie pobiera op aty za przewalutowanie, ale z tego co na forum
wyczyta em to transakcje wykonywane visa id offline a mc online i to
tyle r nic, ewentualnie jeszcze wygl d:)

Dzięki.

Michał

mBank - nowa karta debetowa.