mBank & nowa lokata

Data: 2009-09-01 16:58:24
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
Data: 2009-09-01 17:07:01
Autor: zlotowinfo
mBank & nowa lokata
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h7jbjt$ct4$1news.interia.pl...
http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_procentami.html?lang=P

Stało im się coś czy co? :)

no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym procentem

a jak długo można zakładać :)
od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny 08:00.

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-01 18:23:59
Autor: Krzysztof
mBank & nowa lokata

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h7jda7$skb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo ponizej 4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w EB to jest to nieoplacalne.

Data: 2009-09-01 18:29:55
Autor: Peet
mBank & nowa lokata
On 2009-09-01 18:23, Krzysztof wrote:

Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo
ponizej 4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w
EB to jest to nieoplacalne.

Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja tam zostaję w eurobanku.

Data: 2009-09-01 19:03:27
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Peet" news:h7jfen$t4n$1news.vectranet.pl

Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja
tam zostaję w eurobanku.

I słusznie - bo to dobra oferta jest :)

Data: 2009-09-01 18:24:13
Autor: Pete
mBank & nowa lokata
W dniu 01.09.09 17:07, zlotowinfo pisze:
[...]

.... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

--
Pete

Data: 2009-09-01 18:38:37
Autor: glaukonWYTNIJTO
mBank & nowa lokata

> no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
> czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym
> procentem

... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

Jutro będzie 6.06%.

Data: 2009-09-02 10:34:48
Autor: glaukonWYTNIJTO
mBank & nowa lokata

Jutro będzie 6.06%.

No dobra, pomyliłem się. Za to kolega Pete trafił w dziesiątkę ;)

Data: 2009-09-02 20:29:31
Autor: Pete
mBank & nowa lokata
W dniu 02.09.09 10:34, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:

[...]

A już się chciałem zakładać :P

--
Pete

Data: 2009-09-01 18:41:30
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
zlotowinfo wrote:

a jak długo można zakładać :)
od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny 08:00.

do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,
a na to ze lokate z tych srodkow bedzie mozna zalozyc do 8 rano 7 wrzesnia
nie ma zadnej gwarancji

jesli ktos wyjezdza na weekend odpoczac od komputerow to moze go spotkac
rozczarowanie, gdy w niedzielny wieczor zaloguje sie do mbanku by zalozyc
te super lokate :)

jezeli wiekszosc zainteresowanych klientow uwaznie przeczyta regulamin
to piatkowy wieczor moze byc niezla proba wydajnosci mbankowych serwerow :)

Data: 2009-09-03 03:13:54
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości

do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

Data: 2009-09-03 09:08:11
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Aaaa" news:h7mqas$mm3$3node1.news.atman.pl

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

1. Powtarzasz za często słowo "bzudra" - to jakieś natręctwo?
2. Już ci napisałem, że uległ zmianie regulamin lokaty o której rozmawiamy.

Data: 2009-09-03 21:50:38
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
Aaaa wrote:

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.

uzylem zdolnosci myslenia

Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
za chwile moze byc inaczej

Data: 2009-09-03 15:20:39
Autor: witek
mBank & nowa lokata
MarcinF wrote:

Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
za chwile moze byc inaczej

ba, nawet regulamin moze byc inny.

Data: 2009-09-03 23:05:25
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
witek wrote:

ba, nawet regulamin moze byc inny

publikuja historie oprocentowania rachunkow, moze dorzuca jeszcze podstrone z historia zmian regulaminow :)

Data: 2009-09-01 18:10:09
Autor: Mariusz
mBank & nowa lokata
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_procentami.html?lang=P

Stało im się coś czy co? :)

Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.
 A czy te dziwaczne terminy trwania MEGA-EKSTRA promocji nie są związane z
jakimiś raportami dla giełdy? Może chłopaki wymyslili sobie sposób jak
podlewarować trochę swoje bilansiki? --

Data: 2009-09-01 21:34:01
Autor: Sławomir Szyszło
mBank & nowa lokata
Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:10:09 +0000 (UTC), "Mariusz "
<maniek_ok.SKASUJ@gazeta.pl> wklepał(-a):

Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.

Nie muszą leżeć na eKoncie.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-09-01 22:50:47
Autor: MrMrooz
mBank & nowa lokata
Mariusz wrote on 2009-09-01 20:10:
[...]

A kto powiedział że ma leżeć na ekoncie i że kilka dni? Minusem jest to, że pieniądze, które można zablokować na tej lokacie, to nadwyżka ponad sumę sald wszystkich kont na koniec 31 sierpnia. Jeżeli dobrze rozumiem regulamin, nie wystarczy przelać np. 10 tys w piątek do mBanku jeżeli się coś wypłacało lub przelewało z mBanku 1go września i później. Jak przeleję im 10 tys a wypłacę np. z bankomatu 1000 to lokatę mogę założyć na 9 tys tylko!
Ja rozumiem, że można przelać kasę w piątek do mBanku i w piątek wieczorem lokatę założyć i będzie kasa oprocentowana od piątku.

Pozdrawiam
Michał M

ps. ale chyba można przelać kasę w piątek, założyć lokatę, a w poniedziałek wysłać pieniądze z mBanku (te które były tam 31go września)

Data: 2009-09-03 03:13:30
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

Użytkownik "MrMrooz" <mrmrooz_usunac_@spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

 Minusem jest to,
że pieniądze, które można zablokować na tej lokacie, to nadwyżka ponad
sumę sald wszystkich kont na koniec 31 sierpnia.

    A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?
Celowa dezinformacja ?

Data: 2009-09-02 22:36:53
Autor: witek
mBank & nowa lokata
Aaaa wrote:

    A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?

z regulaminu promocji, który w magiczny sposób uległ zmianie.

W pierwotnym regulaminie promocja składała się z dwóch części
od 1 do 4 września należało przelać pieniądze, od 4 września do 7 września należało z tych i tylko z tych pieniędzy założyć lokatę.

Pieniądze znajdujące sie na kontach w mBanku przed 1 września nie mogły służyć do założenia lokaty.

to co jest w tej chwili pod adresem
http://www.mbank.pl/download/promocje/Lokata_weekendowa_regulamin.pdf
takiego warunku już nie zawiera.

Więc bądź łaskaw jak wpadasz w połowie dyskusji trochę grzeczniej się zachowywać, skoro nie masz pojęcia co było wcześniej.

Data: 2009-09-03 05:43:45
Autor: Kamil Jońca
mBank & nowa lokata
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Aaaa wrote:
[...]

z regulaminu promocji, który w magiczny sposób uległ zmianie.

Duch aliora wiecznie żywy? I niech mi ktoś powie, że bank to "instytucja
zaufania publicznego"
KJ

--
Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

Data: 2009-09-03 09:08:40
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Kamil Jońca" news:87iqg0wv4e.fsfalfa.kjonca

I niech mi ktoś powie, że bank to "instytucja
zaufania publicznego"

A kiedykolwiek był? :)

Data: 2009-09-04 03:30:03
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

[...]

    Dzięki za info, ale wcześniej w tym wątku nikt o tym nie pisał,
że uległ zmianie regulamin.
Zanim wysłałem post przeczytałem cały watek na news.atman.pl.
Przeczytałem tez regulamin i treść niektórych postów nie zgadzała się
z regulaminem. Nikt tego nie sprostował przede mną.

Data: 2009-09-03 22:10:05
Autor: witek
mBank & nowa lokata
Aaaa wrote:

    Dzięki za info, ale wcześniej w tym wątku nikt o tym nie pisał,
że uległ zmianie regulamin.

Bo mBank słowem się o tym nie zająknął.

Różnicę mogli dostrzec tylko ci, którzy do regulaminu zajrzeli wcześniej.

Zanim wysłałem post przeczytałem cały watek na news.atman.pl.
Przeczytałem tez regulamin i treść niektórych postów nie zgadzała się
z regulaminem.

w momencie ich pisania zgadzała się z regulaminem, tylko innym niż ten, który ty czytałeś.

  Nikt tego nie sprostował przede mną.

To tez nikt nie ma do ciebie pretensji o zauważenie, tylko o sposób w jaki to napisałeś.

Data: 2009-09-04 13:55:51
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

To tez nikt nie ma do ciebie pretensji o zauważenie, tylko o sposób w
jaki to napisałeś.

    OK, mogłem to trochę inaczej napisać.
Przepraszam tych co poczuli się urażeni.
Gdyby mBank zachował się profesjonalnie i poinformował
w Aktualnościach o zmianie, to nie było by problemu.

Data: 2009-09-04 14:01:11
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

Użytkownik "Aaaa" <aaaxxx@wr.pl> napisał w wiadomości news:h7qv1u$clt$1node2.news.atman.pl...

    OK, mogłem to trochę inaczej napisać.

    Nocna pora źle wpłynęła na jasność myślenia.

Data: 2009-09-03 09:01:42
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Aaaa" news:h7mqaq$mm3$2node1.news.atman.pl

    A skąd ty wytrzasnąłeś taką bzdurę ?
Celowa dezinformacja ?

Bo taki wcześniej był zapis w regulaminie, który jak widać uległ zmianie
(ePR mBanku działa). Więc zanim zaczniesz tutaj serwować osądy najpierw
przeczytaj wszystkie wątki w tym temacie.

Data: 2009-09-02 06:36:45
Autor: xbartx
mBank & nowa lokata
Dnia Tue, 01 Sep 2009 16:58:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_procentami.html?lang=P

Stało im się coś czy co? :)

To już dla mnie lekki absurd. Mogę zrozumieć jeszcze te konkursy - jadę wczoraj sobie przez miasto rowerem a na co drugim banku, wielkie banery, że jak założysz lokatę to możesz wygrać super auto. To powiedzmy jeszcze mogę zrozumieć, ale super promocja i załóż lokatę "od do"? Niedługo trzeba będzie snipa ustawiać jakiegoś aby lokatę założyć ;) I to mają być te innowację mBanku na rynku? IMO obniżyli poziom i to poważnie. Od kiedy odszedł prezes ze swoją ekipą mBank stał się przeciętniakiem i nic ponad to. Co najgorsze wygląda, że szybko się nie pozbiera, niestety.

Data: 2009-09-02 08:52:15
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"xbartx" news:h7l3pt$2u8$1inews.gazeta.pl

To juĹź dla mnie lekki absurd.

I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
mBanku nie wchodzą w grę ;) Ktoś na prawdę się "postarał" na szczytach
władzy w pionie detalicznym BRE.

Tak jak patrzę na ich ofertę to swoją klasę dobitnie mBank pokazał jakiś rok
temu kiedy wprowadzał "fantastyczną" lokatę jubileuszową, na śmieszny
procent kiedy konkurencja, bez żadnych fajerwerków dawała znacznie więcej.

Data: 2009-09-02 00:10:56
Autor: Andrzej Chabasiński
mBank & nowa lokata
Nie podzielam entuzjazmu niektórych dyskutantów. Dla mnie to żadna
rewelacja!
Meritum Bank: 3-miesięczna 5,25% NETTO (> 6,05% z Belką); 6-miesięczna
5,6% netto.

Data: 2009-09-02 10:39:52
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Andrzej Chabasiński"

Nie podzielam entuzjazmu niektórych dyskutantów.

A ktoś tutaj emanował entuzjazmem? Raczej kipiało ironią ;)

Dla mnie to żadnarewelacja!

Nie tylko dla ciebie :)

Meritum Bank: 3-miesięczna 5,25% NETTO (> 6,05% z Belką); 6-miesięczna
5,6% netto.

Dorzućmy jeszcze do tego OF - niestety z limitem 1 sztuki na głowę.

Data: 2009-09-02 07:21:02
Autor: xbartx
mBank & nowa lokata
Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:52:15 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
mBanku nie wchodzą w grę ;) Ktoś na prawdę się "postarał" na szczytach
władzy w pionie detalicznym BRE.

Zaraz się jeszcze okażę, że trzeba mieć internet z TP SA tudzież stać na jednej nodze przy zakładaniu lokaty ;)

Data: 2009-09-02 10:38:44
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"xbartx" news:h7l6cu$2u8$7inews.gazeta.pl

Zaraz się jeszcze okażę, że trzeba mieć internet z TP SA tudzież stać na
jednej nodze przy zakładaniu lokaty ;)

ROFTL :)

Data: 2009-09-02 11:31:08
Autor: bzdreg
mBank & nowa lokata
Valdi.Pavlack pisze:
"xbartx" news:h7l6cu$2u8$7inews.gazeta.pl

Zaraz się jeszcze okażę, że trzeba mieć internet z TP SA tudzież stać na
jednej nodze przy zakładaniu lokaty ;)

ROFTL :)

Czego rżysz? To nie takie głupie - sprawdzić, czy ktoś, kto zakłada
lokatę w mBanku jest trzeźwy. Ciesz się, że nie każą dołączyć
zaświadczenia, że w domu wszyscy zdrowi i poza tym to się dobrze czujesz. ;)

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-09-02 14:26:43
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"bzdreg" news:h7lel4$kes$1nemesis.news.neostrada.pl

Czego rżysz? To nie takie głupie - sprawdzić, czy ktoś, kto zakłada
lokatę w mBanku jest trzeźwy. Ciesz się, że nie każą dołączyć
zaświadczenia, że w domu wszyscy zdrowi i poza tym to się dobrze czujesz.
;)

ROFTL vol. 2 :)

Data: 2009-09-03 03:12:31
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
mBanku nie wchodzą w grę ;)

    Ale bzdury piszesz.
Lokatę można założyć z każdych środków.

Data: 2009-09-03 09:00:31
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Aaaa" news:h7mqap$mm3$1node1.news.atman.pl

Wow. Zmienili regulamin :)

Data: 2009-09-03 22:41:49
Autor: MrMrooz
mBank & nowa lokata
xbartx wrote on 2009-09-02 08:36:
mogę zrozumieć, ale super promocja i załóż lokatę "od do"? Niedługo trzeba będzie snipa ustawiać jakiegoś aby lokatę założyć ;)

Obyś nie wykrakał z tym snipem :-) , zwłaszcza, że zgodnie z regulaminem, który jest dostępny w dniu 3go września ok godz. 22:40 czasu lokalnego, *Bank zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania promocji bez podania przyczyny.* - punkt II podpunkt 2.

I jest to w tymże regulaminie napisane pogrubioną czcionką.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2009-09-03 22:56:27
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"MrMrooz" news:h7p9mk$bv7$1news.onet.pl

[...]

He he he. Kto wie może wcale się jutro o godz. 18 tej lokaty w systemie nie
doczekamy ;)

Data: 2009-09-03 14:13:10
Autor: Tomek z Wawy
mBank & nowa lokata
On 3 Wrz, 22:56, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

He he he. Kto wie może wcale się jutro o godz. 18 tej lokaty w systemie nie
doczekamy ;)

A jest ktoś kto na nią czeka? Jeśli tak to podziwiam BRE, że tak sobie
uzależniło od siebie, przepraszam z góry, jeleni...

Data: 2009-09-03 17:10:17
Autor: witek
mBank & nowa lokata
Tomek z Wawy wrote:

A jest ktoś kto na nią czeka?

aha, ci którzy przelali kasę zgodnie z poprzednim regulaminem i teraz czekają na założenie lokaty.

Data: 2009-09-03 23:30:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Tomek z Wawy"

A jest ktoś kto na nią czeka? Jeśli tak to podziwiam BRE, że tak sobie
uzależniło od siebie, przepraszam z góry, jeleni...

A pewnie, że jest. Nawet na forum mBank dyskusje prowadzę nt. ww. lokaty :)

mBank & nowa lokata