mBank & nowa lokata

Data: 2009-09-01 17:07:01
Autor: zlotowinfo
mBank & nowa lokata
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h7jbjt$ct4$1news.interia.pl...
http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_procentami.html?lang=P

Stało im się coś czy co? :)

no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym procentem

a jak długo można zakładać :)
od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny 08:00.

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-01 18:23:59
Autor: Krzysztof
mBank & nowa lokata

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h7jda7$skb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo ponizej 4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w EB to jest to nieoplacalne.

Data: 2009-09-01 18:29:55
Autor: Peet
mBank & nowa lokata
On 2009-09-01 18:23, Krzysztof wrote:

Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo
ponizej 4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w
EB to jest to nieoplacalne.

Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja tam zostaję w eurobanku.

Data: 2009-09-01 19:03:27
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Peet" news:h7jfen$t4n$1news.vectranet.pl

Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja
tam zostaję w eurobanku.

I słusznie - bo to dobra oferta jest :)

Data: 2009-09-01 18:24:13
Autor: Pete
mBank & nowa lokata
W dniu 01.09.09 17:07, zlotowinfo pisze:
[...]

.... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

--
Pete

Data: 2009-09-01 18:38:37
Autor: glaukonWYTNIJTO
mBank & nowa lokata

> no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
> czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym
> procentem

... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

Jutro będzie 6.06%.

Data: 2009-09-02 10:34:48
Autor: glaukonWYTNIJTO
mBank & nowa lokata

Jutro będzie 6.06%.

No dobra, pomyliłem się. Za to kolega Pete trafił w dziesiątkę ;)

Data: 2009-09-02 20:29:31
Autor: Pete
mBank & nowa lokata
W dniu 02.09.09 10:34, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:

[...]

A już się chciałem zakładać :P

--
Pete

Data: 2009-09-01 18:41:30
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
zlotowinfo wrote:

a jak długo można zakładać :)
od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny 08:00.

do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,
a na to ze lokate z tych srodkow bedzie mozna zalozyc do 8 rano 7 wrzesnia
nie ma zadnej gwarancji

jesli ktos wyjezdza na weekend odpoczac od komputerow to moze go spotkac
rozczarowanie, gdy w niedzielny wieczor zaloguje sie do mbanku by zalozyc
te super lokate :)

jezeli wiekszosc zainteresowanych klientow uwaznie przeczyta regulamin
to piatkowy wieczor moze byc niezla proba wydajnosci mbankowych serwerow :)

Data: 2009-09-03 03:13:54
Autor: Aaaa
mBank & nowa lokata

Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości

do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

Data: 2009-09-03 09:08:11
Autor: Valdi.Pavlack
mBank & nowa lokata
"Aaaa" news:h7mqas$mm3$3node1.news.atman.pl

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.
Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

1. Powtarzasz za często słowo "bzudra" - to jakieś natręctwo?
2. Już ci napisałem, że uległ zmianie regulamin lokaty o której rozmawiamy.

Data: 2009-09-03 21:50:38
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
Aaaa wrote:

    Nieprawda. Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę.

uzylem zdolnosci myslenia

Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
za chwile moze byc inaczej

Data: 2009-09-03 15:20:39
Autor: witek
mBank & nowa lokata
MarcinF wrote:

Termin mija 7 wrzesnia o 08:00 i do tego czasu można zakładać
lokatę.

byc moze w chwili w ktorej to piszesz tak jest, ale zgodnie z regulaminem
za chwile moze byc inaczej

ba, nawet regulamin moze byc inny.

Data: 2009-09-03 23:05:25
Autor: MarcinF
mBank & nowa lokata
witek wrote:

ba, nawet regulamin moze byc inny

publikuja historie oprocentowania rachunkow, moze dorzuca jeszcze podstrone z historia zmian regulaminow :)

mBank & nowa lokata