mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB

Data: 2009-07-02 16:18:23
Autor: Szymon
mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
Data: 2009-07-02 23:20:49
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
On Jul 2, 4:18 pm, "Szymon" <x...@o2.pl> wrote:
http://www.pb.pl/2/a/2009/07/02/mBank_obiecuje_ze_sie_poprawi

"Nasza strategia jest odmienna od polityki tych graczy, którzy płacą
więcej. I ona przynosi efekty - klienci od nas nie odchodzą. Nasz
klient to osoba, która decyduj się na przelewanie pieniędzy do naszego
banku, ma kartę i robi nią transakcje."

He, he, takie rzeczy to ma każdy bank, ale te inne chociaż mają konto
karty oprocentowane.

"Klienci nie odpłynęli, ale czy zostały ich pieniądze?
Od marca mamy pozytywne przepływy z bankami. W marcu napłynęło 300 mln
zł ekstra, które klienci przenieśli z innych banków i wypłacili z
bankomatów."

taaa, super. 100 zł/klienta :-)

"Obecnie opłata za wysłanie listy haseł jednorazowych wynosi 5 zł. Ale
proponujemy klientowi - skorzystaj z haseł smsowych wtedy nie
zapłacisz nic. I żeby była jasność: to 5 zł to nie jest zysk banku.
Tyle wynoszą koszty przesyłki. Jeśli więc bank odnosi jakąś korzyść,
to właśnie obniżając koszty korespondencji. W tym kierunku idą nasze
działania: ciąć niepotrzebne wydatki."

pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest
takie kosztowne... Pazerni są i tyle.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-07-03 02:25:49
Autor: MałgosiaK
On 3 Lip, 08:20, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
> [...]

pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest

Jarku nie usuwaliśmy możliwości zamówienia listy haseł

Małgosia Kowalska mBank

Data: 2009-07-03 08:24:57
Autor: Mariusz
mBank obiecuje, ?e si? poprawi - art. w PB
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@googlemail.com> napisał(a):
Nasz
klient to osoba, ktora decyduje sie na przelewanie pieniedzy do naszeg
banku, ma karte i robi niq transakcje."

 To o MNIE :)!!!!! To o mnie prezes mowi! Ja wlasnie przelewam kase z EB do
mbanku i wyplacam je karta mbanku w bankomacie :) Darmowy bankomat, ale skoro
prezes sie z tego raduje - to moja radosc jest jeszcze wieksza!

mnie najbardziej rozbawil fragment:

"MultiBank, kiedy przyszedł kryzys, był na niego przygotowany. Nie dlatego, że
ja, czy ktoś inny kryzys przewidział, tylko dlatego, że wcześniej trochę
inaczej ułożyliśmy biznes zmieniając model. "

Nie wiem - ale dla mnie to jest tekst miesiaca. Glupota miesiaca. Tak tak - to
ten bank jest tak dobrze przygotowany, ktory ostatnio wykonuje paranoidalne
ruchy polegajace na wprowadzaniu oplat za wszystko kiedy sie da, likwidowaniu
instrumentow dzieki ktorym zdobywal klientow (np. bilansowanie), i do tego
bank w ktorym odplyw depozytow jest bardzo duzy w skali banku...Na dodatek po
wprowadzeniu oplat za konta ten odplyw depozytow bedzie bezpowrotny - bo jak
klient zlikwiduje tam konto to trzeba bedzie naprawde sie mocno nameczyc zeby
znowu wrocil. I na dodatek ta ich oferta - zero depozytow, jeden multimax,
same "struktury" na ktorych faktycznie - bank moze i zyskuje...  Moze jestem przewrazliwiony - ale takiego steku bzdur nie powstydzilby sie
nawet prezes jakiegos Pekao czy PKO BP...

Data: 2009-07-03 10:38:38
Autor: Szymon
mBank obiecuje, ?e si? poprawi - art. w PB
Tekst jest rozbrajający -to fakt. Mnie rozbawiło to, że 5zł za listę haseł to "koszt wysyłki". Wszyscy wiemy przecież, że znaczek na list zwykły w PL kosztuje 5zł. ;-) W Multibanku też wprowadzili opłatę, a tam listy można pobierać w oddziale.

Druga mega-bzdura to Multibank. Kto ma tam znajomych to wie, że od końca pierwszego kwartału transzami są zwalniani pracownicy. Co do oferty to też wiadomo jak z nią jest. Multi jeszcze dycha, ale są plotki, że ma iść wkrótce na sprzedaż.

Wreszcie synergia Multi i mBanku... też dobre - wiemy ile czasu zajęło połączenie wpłatomatów. W obecnej formie oferta jest na tyle zbliżona, iż nie ma sensu utrzymywanie tych dwóch marek osobno. To są właśnie puste koszta generowane przez BRE.

Data: 2009-07-03 13:29:44
Autor: MarekZ
mBank obiecuje, ?e sie poprawi - art. w PB
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:f2cb6a35-f7f5-4297-9d03-79b4032fe604x3g2000yqa.googlegroups.com...

pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest
takie kosztowne... Pazerni są i tyle.

A usunęli? To Multi chyba tymczasowo usunęło, zrresztą potem ta możliwość została przywrócona, sam zamawiałem listy "do pełna" na wszystkich rachunkach 29 czerwca.

Data: 2009-07-03 05:02:51
Autor: Jarek Andrzejewski
On 3 Lip, 13:29, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja...@googlemail.com> napisał w
[...]

Fakt, może pomieszałem coś. Na razie odszczekuję, ale jak odnajdę
szczegóły, to napiszę.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB