mBank odbiera naliczone odsetki!

Data: 2012-03-30 12:00:08
Autor: Chris94
mBank odbiera naliczone odsetki!

27 marca zerwałem kilka lokat antybelkowych w mBanku.
Dzisiaj patrzę, a mój eMax Plus został obciążony trzema opłatami
zatytułowanymi "Rozl. zawieszenia 27-03-2012" w kwotach takich, jakie w
tym dniu zostały naliczone odsetki za zerwane lokaty.
Sprawa o tyle dziwna, że przecież mBank odsetek nie dopisuje z góry,
lecz zawsze dopiero po upływie terminu lokaty i nigdy wcześniej takich
potrąceń mi nie naliczał, chociaż już kilkakrotnie te lokaty zrywałem.
Czy ktoś się z tym spotkał i wie o co tutaj chodzi?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-30 07:43:15
Autor: witek
Chris94 wrote:

[...]

a mBank nie wie o co chodzi?

Data: 2012-03-30 15:14:55
Autor: Chris94
mBank odbiera naliczone odsetki!
Dnia Fri, 30 Mar 2012 07:43:15 -0500, witek napisał(a):

a mBank nie wie o co chodzi?

Jeszcze nie dzwoniłem, bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na godzinne
wiszenie na telefonie, a przypuszczam, że inni też mogli tego
doświadczyć.

Data: 2012-03-30 16:13:04
Autor: Konfabulator
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Jeszcze nie dzwoniłem, bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na godzinne
wiszenie na telefonie, a przypuszczam, że inni też mogli tego

Zawieszenie opłaty powstaje wtedy, gdy wykonasz płatną operacją, a po tej
operacji na koncie nie ma środków na pokrycie prowizji, jest nawet specjalna
zakładka Blokady/Zawieszenia, gdzie można sprawdzić takie zawieszone opłaty.
Każdy przychód na konto najpierw idzie na pokrycie tych opłat, dlatego masz
wrażenie, że bank zabrał Ci odsetki. Bank zabrał wszystko co przyszło i będzie
zabierał, aż zapłacisz należne prowizje. Pewnie zrobiłeś dwa przelewy z konta
albo coś w tym stylu i teraz trzeba za to zapłacić.

Data: 2012-03-30 22:25:47
Autor: Chris94
Dnia Fri, 30 Mar 2012 16:13:04 +0000 (UTC), Konfabulator napisał(a):

Pewnie zrobiłeś dwa przelewy z konta
albo coś w tym stylu i teraz trzeba za to zapłacić.

Właśnie tak było.
Dzięki!

Data: 2012-03-31 11:36:01
Autor: anluk
Dnia Fri, 30 Mar 2012 12:00:08 +0200, Chris94 napisał(a):

[...]

Wszystko OK i zgodnie z regulaminem. Przestudiuj jeszcze raz regulamin w
zakresie co za sobą pociąga zerwanie lokaty.

Data: 2012-03-31 12:51:10
Autor: Konfabulatoro
anluk <anluk_WYTNIJ_TO_@icpnet.pl> napisał(a):
> [...]

Wszystko OK i zgodnie z regulaminem. Przestudiuj jeszcze raz regulamin w
zakresie co za sobą pociąga zerwanie lokaty.

I po co takie bzdury piszesz? Temat dawno wyjaśniony.

--

mBank odbiera naliczone odsetki!