mBank oferta w systemie transakcyjnym

Data: 2012-12-12 21:27:53
Autor: RobertS
mBank oferta w systemie transakcyjnym
jak to teraz jest, jak złożę wniosek korzystając z otrzymanego linku to będę musiał jakieś zaświadczenia o dochodach przedstawiać czy już nie?

to samo dostałem w Mille, ale tam decyzja jest po sprawdzeniu w BIK (pytałem znajomych w oddziale banku)

RobertS

Data: 2012-12-12 12:48:01
Autor: Konfabulator
mBank oferta w systemie transakcyjnym
W mBanku też jest BIK. I jeśli w BIKu ok oraz to co wpiszesz w dochodach daje Ci zdolność to z automatu produkt dostajesz. Dokumentów nie chcą, najwyżej uwalą wniosek.

Data: 2012-12-12 23:16:25
Autor: RobertS
mBank oferta w systemie transakcyjnym

W mBanku też jest BIK. I jeśli w BIKu ok oraz to co wpiszesz w dochodach daje Ci zdolność to z automatu produkt dostajesz. Dokumentów nie chcą, najwyżej uwalą wniosek.

oki, jak się kk z takiej oferty bierze to są jakieś opłaty za przyznanie/pierwszy rok użytkowania?

RobertS

Data: 2012-12-12 14:41:54
Autor: luc
W dniu środa, 12 grudnia 2012 23:16:25 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

oki, jak się kk z takiej oferty bierze to są jakieś opłaty za przyznanie/pierwszy rok użytkowania?

10 pln, ZTCP.

pzdrwm
luc

mBank oferta w systemie transakcyjnym