mBank - opłata za kartę debetową VE za l ipiec

Data: 2017-07-24 01:25:05
Autor: Krystek
mBank - opłata za kartę debetową VE za l ipiec
Hej. Od początku lipca wykonałem kartą debetową Visa Electon mBanku 5 transakcji (ostatnia była 13-go lipca), a teraz w historii operacji widzę z datą 20-go pobraną opłatę za kartę w kwocie 6 zł (TOiP mBanku pobrana w PDF-ie nadal twierdzi, że opłata jest 4 zł jeśli ktoś nie wykona 5-ciu transakcji w m-cu). Coś się ostatnio zmieniło, czy coś w mBąku popier... Reklamować?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 00:17:21
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 01:25:07 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
[...]

Zadzwonić na mlinie, zapytać na czacie mBanku
Mniej więcej tyle czasu bo to Tobie zajęło co napisanie tego poista

Data: 2017-07-24 15:45:25
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-24 09:17, Kris pisze:
[...]

Oczywiście, i tak zrobiłem, bo 6 złotych to opłata, która nie występuje w TOiP. Ale lepiej chyba poinformować o różnych dziwnych rzeczach, które dzieją się na koncie, żeby ktoś  inny się nie nadział?

Swego czasu, były błędy w bankach, które dotykały automatycznie tysięcy klientów (błędne naliczanie odsetek, dziwne znikanie pieniędzy z kont itp.).

Ostatecznie moje zgłoszenie zostało przyjęte w trybie reklamacyjnym i będzie wyjaśniane przez mBank. Obstawiam jakiś błąd w systemie (do którego oczywiście mLinka nie przyzna się oficjalnie w rozmowie telefonicznej z klientem), ale nieprawidłowość - tak, czy inaczej - będzie wyjaśniana.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 08:43:55
Autor: jureq
On Mon, 24 Jul 2017 01:25:05 +0200, Krystek wrote:

[...]

20 lipca to ci mogli pobrać za czerwiec, a nie za lipiec. Oczywiście, o tym ile operacji wykonałeś w czerwcu nie napisałeś.

Data: 2017-07-24 15:00:45
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-24 10:43, jureq pisze:
[...]

Zaraz sprawdzę, ale nie przypominam sobie, bym wykonał mniej niż 5 operacji kartą VE mBanku w czerwcu. Transkacje z AliExpress chyba też się liczą? Do tej pory płaciłem kartą w Ali i mBank uznawał te transakcje, wliczając je do puli zwalniającej. Zastanawia mnie tylko te 6 złotych. Jak już to powinny być 4 złote pobrane.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 15:15:30
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-24 15:00, Krystek pisze:
[...]

OK. Sprawdziłem historie operacji kartowych na rachunku. Faktycznie za czerwiec miałem mniej, niż 5 (bo zwykle używam innej karty) - mój błąd, moja strata. Ale... Zadzwoniłem na mLinię i faktycznie pani konsultantka sprawdziła parametry konta, TOiP mBanku i potwierdziła, ze jest jakiś błąd. Wdrożyła procedurę reklamacyjną. Więc warto sprawdzić, czy i u Was na rachunkach w historii nie pojawiły się jakieś inne kwoty opłat za mBankowe operacje. Codziennie na rachunek mBanku nie loguję się, a operacja była sprzed kilku dni.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 17:10:20
Autor: J.F.
Użytkownik "jureq"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5975b34b$0$5141$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie za pozno by to bylo ?
Debetowka rozliczana chyba w cyklu miesiecznym, to po paru dniach powinno byc obciazenie.

Jakas "data wystawienia wyciagu" ... chyba jest, ale nie potrafie na ich stronie znalezc :-)

Nie masz karty dodatkowej ? wtedy byloby 4+2 zl.

J.

Data: 2017-07-24 19:30:09
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-24 17:10, J.F. pisze:
[...]

Chyba faktycznie za ubiegły miesiąc w nowym miesiącu rozliczenie. A kiedyś zdaje się było jeszcze w tym samym, ale głowy nie dam.

Jakas "data wystawienia wyciagu" ... chyba jest, ale nie potrafie na ich
stronie znalezc :-)

Może i jest w regulaminie, ale nie chce mi się teraz akurat szukać.

Nie masz karty dodatkowej ? wtedy byloby 4+2 zl.

Nie mam. Jedna karta tylko. Babka na infolinii sprawdziła rodzaj konta oraz usługi do niego i stwierdziła, że to nadaje się do weryfikacji i że będzie tryb reklamacji. Zgłoszenie przyjęła a ja SMS-em i mailem otrzymałem powiadomienie o rozpoczęciu reklamacji.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 11:07:06
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 19:30:12 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]

Nie mam. Jedna karta tylko. Babka na infolinii sprawdziła rodzaj konta oraz usługi do niego i stwierdziła, że to nadaje się do weryfikacji i że będzie tryb reklamacji. Zgłoszenie przyjęła a ja SMS-em i mailem otrzymałem powiadomienie o rozpoczęciu reklamacji.

Daj znać co ci tam wyjdzie u mnie tez jakas oplata 6pln za karte ale kojarze ze to tak w kratke, raz jest raz nie ma...

Data: 2017-07-25 18:30:45
Autor: Krystek
Użytkownik jureq  napisał:

[...]

Reklamacja dzisiaj rozpatrzona, a w historii widnieje +2 zł jako zwrot opłaty za używanie karty. Dlatego jeśi nie wykonałeś 5-ciu operacji kartowych w czerwcu a pobrali Tobie 6 zł to reklamuj.

Może liczą, że niektórzy się nie kapną i ta opłata zasili extra budżet banku. No chyba, że zrobili automatycznie korektę kwoty opłaty i salda na rachunku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-25 19:54:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Krystek"  napisał w wiadomości
[...]

troche watpie.
Albo przypadkowy blad programisty, albo sami sie pogubili w swojej tabeli, ktora przeciez co miesiac zmieniana :-)

Ta data naliczenia tez mnie troche dziwi - kiedy Ci przysylaja wyciag na e-maila ?
Mnie 4-go, i to bylby dobry moment na naliczenie oplaty ... czy jest ryzyko, ze nie wszystko splynie  ?

Szczegolnie po niedawnych zmianach, gdy liczy sie data operacji, a nie ksiegowania...

J.

Data: 2017-07-27 02:20:15
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-25 19:54, J.F. pisze:
[...]

Data operacji - 20 lipca, księgowania - dzień później, 21-go. Zwrot nastąpił z datą wsteczną, 20, czy 21-go - nie pamiętam teraz.

Zestawienia operacji mailem nie otrzymuję - nie mam tego ustawionego w ich systemie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-07-24 23:55:57
Autor: Animka
W dniu 2017-07-24 o 01:25, Krystek pisze:
[...]

Pewnie w przyszłym m-cu Ci zapłacą, ale jeszcze musisz pobrać z bankomatu 250 zł bodajże.

--
animka

mBank - opłata za kartę debetową VE za l ipiec