mBank - operacje przed 2012

Data: 2016-03-04 17:01:04
Autor: radekp@konto.pl
mBank - operacje przed 2012
Widzę, że mBank wyświetla mi operacje od 2012 wzwyż.

Jest jakiś sposób, aby dostać się do starszych, czy to już pozamiatane?
Coś mi świta, że kiedyś nie było takiej reglamentacji.

Data: 2016-03-04 17:32:08
Autor: Kamil Jońca
mBank - operacje przed 2012
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

Widzę, że mBank wyświetla mi operacje od 2012 wzwyż.

Jest jakiś sposób, aby dostać się do starszych, czy to już pozamiatane?
Coś mi świta, że kiedyś nie było takiej reglamentacji.

Zmienić widok na "stary"
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

Data: 2016-03-07 11:35:47
Autor: radekp@konto.pl
mBank - operacje przed 2012
Fri, 04 Mar 2016 17:32:08 +0100, w <87egbqtd9z.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> [...]

> Jest jakiś sposób, aby dostać się do starszych, czy to już pozamiatane?
> Coś mi świta, że kiedyś nie było takiej reglamentacji.

Dzięki, znalazłem.

mBank - operacje przed 2012