mBank - oplata za hasla jednorazowe

Data: 2009-07-01 04:25:37
Autor: Titus Atomicus
mBank - oplata za hasla jednorazowe
Witam,
Ostatniego dnia maja zamowilem 5 list hasel papierowych. Tak na zapas, bo 1 czerwca mialy zostac wprowadzone oplaty.
Listy przyszly kilka dni pozniej. OK
Za to kilka dni temu z konta pobrano oplate. A poniewaz tego konta w zasadzie nie uzywam, i srodkow nie bylo to na dodatek zrobil sie debet.
Czy oni rzeczywiscie mieli prawo mi naliczyc te oplaty?
TA

Data: 2009-06-30 22:11:00
Autor: witek
[...]

złóż reklamację że hasła zamówiłeś znim nowy regulamin wszedł w życie.
Zapewne mają system, który obciąża konto w momencie kiedy karta została przypisana do twojego konta, a to już było po pierwszym i dlatego cię skubnęli.

Data: 2009-07-01 19:20:45
Autor: Bogdan B.
Użytkownik wrote:
[...]

Przy listach haseł widocznych w systemie transakcyjnym widać coś
takiego jak "Data zamówienia".
Przypuszczam że tam jest już data z czerwca - bo tak systemowi
wyszło.

Data: 2009-07-01 21:54:53
Autor: Krzysztof Halasa
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:

[...]

Mam dokladnie to samo, obciazenie z koncem czerwca, zamowilem listy
29 maja, zgodnie z data w systemie.

To chyba jakis zart? Jesli tak, to niezbyt smieszny.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-01 22:06:54
Autor: zlotowinfo
mBank - oplata za hasla jednorazowe
Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisal w wiadomosci news:m3my7omb5e.fsfintrepid.localdomain...
[...]

wiadomo bylo o tym dosc dlugo, bylo nie na ostatnia chwile...

Data: 2009-07-01 23:08:33
Autor: Krzysztof Halasa
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

Mam dokladnie to samo, obciazenie z koncem czerwca, zamowilem listy
29 maja, zgodnie z data w systemie.

To chyba jakis zart? Jesli tak, to niezbyt smieszny.

wiadomo bylo o tym dosc dlugo, bylo nie na ostatnia chwile...

a) minimalnie wczesniej (nie pamietam dokladnie ale moge sprawdzic
   chyba) zmiana regulaminu byla inna - oplaty mialy byc tylko za
   zamawianie, nie za wyslanie bez zamawiania.
b) 29 czerwca to nie jest ostatnia chwila
c) nawet gdyby nią byla, to terminy w regulaminach nie sa podawane
   "w przyblizeniu" i tak samo obowiazuja obie strony. Nie wydaje mi sie
   by umowy i regulaminy mowily o jakichs "ostatnich chwilach".

Tzn. oczywiscie jestem przekonany ze to zwykla pomylka i ze nawet nie
bede musial skladac reklamacji (powiedzmy ze tu moje przekonanie jest
juz nieco slabsze). Nawet nie dopuszczam do siebie mysli ze cos takiego
moze byc celowe, bank to nie stragan z zepsutymi pomidorami.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-01 23:28:34
Autor: Titus Atomicus
mBank - oplata za hasla jednorazowe
In article <m3ab3om7qm.fsf@intrepid.localdomain>,
 Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:

[...]

OK. Dzwonilem do mLinii - podobno byla jakis blad w systemie i juz wszystkim anulowali te oplaty.

Jeszcze nie sprawdzalem czy rzeczywiscie.

TA

Data: 2009-07-02 11:52:06
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Nie potwierdzam.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-10 13:34:41
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Wyglada na to ze wlasnie zwrocili te oplaty (bez skladania reklamacji),
wiec jak dla mnie przynajmniej sprawa jest zakonczona.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-02 01:12:44
Autor: ffiona
mBank - oplata za hasla jednorazowe

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał
Witam,
Ostatniego dnia maja zamowilem 5 list hasel papierowych. Tak na zapas,
bo 1 czerwca mialy zostac wprowadzone oplaty.
A czemu tak boisz się haseł smsowych? Czy chodzi o brak telefonu komórkowego?
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-26 10:58:10
Autor: Andrzej Kłos
ffiona pisze:
A czemu tak boisz się haseł smsowych? Czy chodzi o brak telefonu komórkowego?

a próbowałaś kiedyś wykonać przelew w mbanku korzystając z przeglądarki w telefonie i jednocześnie odbierając SMSa z autoryzacją na tym samym telefonie?

andy_nek

Data: 2009-07-05 18:22:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail andy.klos@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ja kiedys miałem cos gorszego - uzywałem mbanku w laptopie biorac dostep przez podlaczona komórke.
Wtedy rowniez nie chciały smsy dochodzic. Ale jest opcja potwierdz pozniej - stwierdziłem, ok - spisze hasła, wejde do netu i potwierdze. I kolejny zonk - okazało sie ze pozniejsze potwierdzanie to tylko na mlini.
Ale i tak korzystam z smsów - sposób na pewno troche bardziej podatny na wszelkiego rodzaju wawrie i dziwne sytuacje ale mimo wszystko dla mnie wygodniejszy.

"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2009-07-01 22:57:41
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank - oplata za hasla jednorazowe
On Jul 2, 1:12 am, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:

A czemu tak boisz si hase smsowych? Czy chodzi o brak telefonu
kom rkowego?

w moim przypadku: niezawodność i szybkość. Papierowa lista przewyższa
w tym SMSy.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-07-02 17:54:03
Autor: maciej j.
mBank - oplata za hasla jednorazowe

mialem dokadnie to samo....tak wiec to nie jednostkowy przypadek tylko przypadkowy lub nie blad w systemie. wczoraj napisalem reklamacje i dzis dostalem odpowiedz ze naprawia swoj blad. nurtuje meni tylko pytanie ile osb nie zauwazy tego bledu na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z cudza kasa. widocznie nie zwracaja nieslusznie pobranych pieniedzy z automatu skoro ktos juz to wczesniej zglaszal i nie wszytkim zwracaja pieniadze a dzieje sie to dopiero po osobiscie wniesionej reklamacji....
oj mbank.... a kiedys tak cie wszystkim zachwlalem. budowanie marki trwalo bardzo dlugo... ale szybko mozna ja stracic. szczegolnie jesli klientami sa internauci gdzie informacja bardzo szybko sie roznosi.....

pozdrawiam grupowiczow __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4209 (20090702) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-07-02 22:49:18
Autor: Titus Atomicus
mBank - oplata za hasla jednorazowe
In article <h2il74$o70$1@news.onet.pl>,
 "maciej j." <milleniusz@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

E, wydaje mi sie, ze nie. Jeszcze raz - w moim przypadku ta oplata zostala pobrana jakos w weekend. Zauwazylem to nocy z niedzieli na poniedzialek. Zadzwonilem do nich w poniedzialek.
Zreszta sprawa dotyczyla dwoch rachunkow. Ale konsultant od razu stwierdzil, ze oplata JUZ zostala przez nich anulowana i nic nie musze reklamowac.
Nawet telefonicznie.

POzdrav
TA

Data: 2009-07-10 15:10:04
Autor: S.T.
mBank - oplata za hasla jednorazowe
nurtuje meni tylko pytanie ile osb nie zauwazy tego bledu na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z cudza kasa.

Martwisz się zupełnie bezzasadnie,nie zostanie z niczyją kasą. Byłem na urlopie, o niczym nie wiedziałem i niczego nie reklamowałem, po powrocie zastałem komunikat systemowy,
że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07
i 2 zwroty z datą 2.07.

Data: 2009-07-10 06:19:54
Autor: MałgosiaK
On 10 Lip, 15:10, "S.T." <nocny_mWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07

Było dokładnie tak jak pisze S.T.
wszystkie opłaty które były błędnie pobrane zostały zwrócone. Klienci
otrzymali stosowny komunikat.
Za zaistniałą sytuację jeszcze raz przepraszam w imieniu mBanku

Małgosia Kowalska mBank

mBank - oplata za hasla jednorazowe